Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-06, 20:45
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Vad jag vet så är han väldigt bra vän med dessa 2 araber och de räcker med lite grupptryck för att få med dom. Han kanske va ledsen och upprörd och berättade för dom och fick med dom på något sätt. Sedan vet jag inte om du vet hur de fungerar bland oss invandrare, men de är i regel ett måste att hjälpa en "broder" i vått och torrt. Vilket dessa 2 araber uttrycker på detta vis...genom att hjälpa till sin broder att inte bli pappa som 16 åring.
Jag trodde nästan att det var som du beskriver.
Fan vilket synsätt!
Ta inte åt dig - det är inte dig jag svär åt.
Citera
2010-05-06, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Jag trodde nästan att det var som du beskriver.
Fan vilket synsätt!
Ta inte åt dig - det är inte dig jag svär åt.

Varför skulle jag? Inte direkt så att jag skulle hjälpa en vän mörda någon, om de nu inte va nödvändigt. Och aldrig i helvete att jag skulle mörda en tjej/barn eller någon äldre. Bara idiotiskt att deras hjärnkapacitet rymmer 2 ord, brorsa och respekt.
Citera
2010-05-06, 20:51
Medlem
Nu skrivs det om kusiner. På adressen finns fler Muhammed-namn. Kan dessa vara farbröder till GM?
De brukar väl "styra och ställa". Tänk på Pela och Fadime.
Citera
2010-05-06, 20:53
Medlem
sadims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traktorkrasch
Detta var inte ett möte mellan raser utan mellan människor, det spelar ingen roll att förövaren var av utländsk bakgrund för det kunde lika gärna ha vart en svensk man.

Nu har du rökt på igen. Du låter precis som Leif Silbersky. Usch
Citera
2010-05-06, 20:53
Medlem
Skrivbordslampas avatar
Gärningsmannens berättelse går ju inte ihop. Han har (enligt vlt.se) erkänt att han dumpade både sin och flickans mobiler. Det rimmar ju väldigt illa med historian om att han bara skulle kastat omkull flickan under nåt småbråk och sedan bara dragit.
Hur fick han då tag på hennes telefon? Och vad farao skulle han kastat dem för?

Är det för övrigt bekräftat att sms:et var uppdiktat, eller är det fortfarande bara en teori?
Tyckte det såg ganska konstigt ut, bara det att det börjar med "Pappa, jag är jätterädd" är ju en aning misstänkt. Vem börjar egentligen sms med namnet på den man skriver till? känns extra konstigt att göra så i en stressad situation.
(men det kanske inte så ovanligt som jag tror?)
Senast redigerad av Skrivbordslampa 2010-05-06 kl. 21:07.
Citera
2010-05-06, 20:54
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
* Kan nu även berätta för er att jag fått bekräftat att dessa 2 araber som va med honom även va delaktiga i misshandeln, som bestod av slag och sparkar mot huvudet och även stenad ett flertal gånger. men de va denna kurden som avslutade hennes liv genom att strypa ihjäl henne.

Vet du om dessa är gripna ännu?

Det verkar som att GM haft en del förutsättningar för att utredas tidigare. Varit i Sverige c:a 3 år och har redan anmälningar med inblandning av polis flera gånger, innan han ens fyllt 17 år.

Varför ska det alltid behöva gå så här långt.

Dessa 3 killar skulle man vilja ta ett snack med i ett låst rum. Det här är inte okej någonstans att tre killar misshandlar en tjej.
Citera
2010-05-06, 20:56
Medlem
sadims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likor
Nu skrivs det om kusiner. På adressen finns fler Muhammed-namn. Kan dessa vara farbröder till GM?
De brukar väl "styra och ställa". Tänk på Pela och Fadime.

Annars finns det en hel hög med Khoshnaws i lämplig ålder på annat håll i Västerås
Citera
2010-05-06, 20:57
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Vet du om dessa är gripna ännu?

Det verkar som att GM haft en del förutsättningar för att utredas tidigare. Varit i Sverige c:a 3 år och har redan anmälningar med inblandning av polis flera gånger, innan han ens fyllt 17 år.

Varför ska det alltid behöva gå så här långt.

Dessa 3 killar skulle man vilja ta ett snack med i ett låst rum. Det här är inte okej någonstans att tre killar misshandlar en tjej.
Jag är antivåldförespråkare men i det här fallet....

Alltså - TRE killar mot EN UNG GRAVID tjej!
Om nu dessa uppgifter stämmer alltså.
Citera
2010-05-06, 20:58
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivbordslampa
Gärningsmannens berättelse går ju inte ihop. Han har (enligt vlt.se) erkänt att han dumpade både sin och flickans mobiler. Det rimmar ju väldigt illa med historian om att han bara skulle kastat omkull flickan under nåt småbråk och sedan bara dragit.

Men nämn en kulturberikare som inte stjäl mobiler då tillfälle ges?

Nej, skämt åsido, hans historia har lika många hål som en schweizerost.
Att han knuffade henne överensstämmer inte med hennes skador, och sen har ju idioten indirekt erkänt att han skickade sms:et genom att han erkänner att han tog hennes mobil och kastade bort den i skogen tillsammans med sin egen efter dådet, vilket är i led med tidpunkten då "somalier-smset" skickades.

Vilken stjärna...
Citera
2010-05-06, 20:59
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivbordslampa

Det finns ju även uppgifter om att han skickade ett sms från BO:s telefon för att vilseleda polisen. Låter ju onekligen som en panikslagen pöjk som advokaten yrade om.
Citera
2010-05-06, 21:01
Medlem
psykakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Att han knuffade henne överensstämmer inte med hennes skador, och sen har ju idioten indirekt erkänt att han skickade sms:et genom att han erkänner att han tog hennes mobil och kastade bort den i skogen tillsammans med sin egen efter dådet, vilket är i led med tidpunkten då "somalier-smset" skickades.

Vilken stjärna...

Vi vet väl inte vilka skador hon hade?
Citera
2010-05-06, 21:02
Medlem
meiis avatar
vet ej om någon lagt ut denna länk, har inte kollat igenom varenda sida det sista men i så fall får ni bara ta bort den

http://politisktinkorrekt.info/2010/05/06/tonarstjej-mordad-i-vasteras-yngling-anhallen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in