Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-06, 20:33
Medlem
sadims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
Ryktet säger att det var "haram" att föda barnet.

En sten som mordvapen är högst troligt också.

Har en källa.

Det är "haram" att ha föräktenskapliga knull också.
Citera
2010-05-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Haram?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Haram
Mord är haram det också.
Citera
2010-05-06, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
mm man känner att alla är på en och tror att man ljuger. Kanske är de så att de uttrycker sig fel och då missförstår man.

Nu för att svara på de senaste frågorna.

*Nej jag är anhöriga till denna killen. Däremot är någon jag känner väldigt bra, släkt med hans äldre kusiner som han berättade för när han kom hem.

* Kan nu även berätta för er att jag fått bekräftat att dessa 2 araber som va med honom även va delaktiga i misshandeln, som bestod av slag och sparkar mot huvudet och även stenad ett flertal gånger. men de va denna kurden som avslutade hennes liv genom att strypa ihjäl henne.

* Han har bott i Sverige i 3 år.

* Han har blivit anmäld av grannar flertal gånger pga olika anledningar.
Tack! Vettigt av familjen att tvinga pojken till polisen efter att han berättat.
Citera
2010-05-06, 20:36
Medlem
Citat:
mm man känner att alla är på en och tror att man ljuger. Kanske är de så att de uttrycker sig fel och då missförstår man.

*Nej jag är anhöriga till denna killen. Däremot är någon jag känner väldigt bra, släkt med hans äldre kusiner som han berättade för när han kom hem.

* Kan nu även berätta för er att jag fått bekräftat att dessa 2 araber som va med honom även va delaktiga i misshandeln, som bestod av slag och sparkar mot huvudet och även stenad ett flertal gånger. men de va denna kurden som avslutade hennes liv genom att strypa ihjäl henne.

Berättade han detta för sina kusiner?? Om det gick till på detta sätt är det helt j*vla sjukt. TRE killar på en ensam liten tjej..
Citera
2010-05-06, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av titteloo
Tack! Vettigt av familjen att tvinga pojken till polisen efter att han berättat.

Vettigt? Det låter ju mer som en självklarhet efter att ha begått ett såpass grymt brott.
Citera
2010-05-06, 20:37
Medlem
ivanrebroffs avatar
Är det någon som vet om hans ens är muslim? han kan ju vara yarsan eller kristen
Citera
2010-05-06, 20:38
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:

Tack!

Vet du något om motivet? Vad som gjorde att de andra två bestämde sig för att hjälpa till?
Citera
2010-05-06, 20:38
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoitalia
Berättade han detta för sina kusiner?? Om det gick till på detta sätt är det helt j*vla sjukt. TRE killar på en ensam liten tjej..

Om detta stämmer hoppas jag att de två araberna är äldre än mördaren, så att de kan få riktigt fängelse, jävla as
Citera
2010-05-06, 20:39
Medlem
Lalajlajs avatar
Korrekt information, vilket även styrker KSA:s lämnade information

GM
Barzan Kamal Othman Khoshnaw
19931225-0476
Liegatan 25
72467 Västerås

Pappa
Namn okänt
19580701−0000
Ej folkbokförd i Sverige.

Mamma
Payman Hasan Salih Dazali
19650711-3022
Liegatan 25
72467 Västerås

2009-12-01 Relationsförändring
2009-05-01 Adressändring från: Förstuguvägen 8, 72481 Västerås
2008-09-02 Adressändring från: Gäststuguvägen 22, 72480 Västerås
2007-08-22 Adressändring från: C/O Mohammad, Axel Oxenstiernas gata 16, 72478 Västerås
2007-04-17 Nyregistrerad

GM kom till Sverige någon gång efter 2008-09

Rättelse. GM blev registrerad i folkbokföringen efter 2008-09.
Senast redigerad av Lalajlaj 2010-05-06 kl. 20:43.
Citera
2010-05-06, 20:42
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:

Kan man hoppas på livstids utvisning efter avtjänat straff? Eller har han och kumpanerna åldern till sin fördel?
Citera
2010-05-06, 20:43
Medlem
sadims avatar
Citat:

Tja, det var ju lite för detaljerat för att vara påhitt från din sida. Ursäkta tidigare tvivel

Man blir ju helt matt när man hör detta. Helt jävla matt - men samtidigt väldigt arg. Om BO varit släkt eller nära bekant till mig hade vi nog börjat fundera på när killarna skulle tas bort - och hur.
Citera
2010-05-06, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Tack!

Vet du något om motivet? Vad som gjorde att de andra två bestämde sig för att hjälpa till?

Vad jag vet så är han väldigt bra vän med dessa 2 araber och de räcker med lite grupptryck för att få med dom. Han kanske va ledsen och upprörd och berättade för dom och fick med dom på något sätt. Sedan vet jag inte om du vet hur de fungerar bland oss invandrare, men de är i regel ett måste att hjälpa en "broder" i vått och torrt. Vilket dessa 2 araber uttrycker på detta vis...genom att hjälpa till sin broder att inte bli pappa som 16 åring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in