Det finns i och för sig en stor sten på FP som kanske skulle ha kunnat utgjort orsaken till dödsfallet, om hon hade blivit knuffad och fallit vill säga.
Stenad, förstås inte, varför slår man en tjej med stenar, eller blev hon stenad bokstavligen talat. låter helt sjukt.
Jag vet inte vilka de andra 2 är [b]men[b] skulle jag få gissa 3 gånger så skulle jag säga, några som han umgås med, några från klassen. Dessa 2 måste han ha tillit för. Inte så svårt att ta reda på vilka dessa 2 araber är. Snuten kan tacka mig senare. Sen måste jag säga att även om jag visste vilka de andra 2 var så skulle jag inte säga de till er (eller någon annan).
Jag trollar inte. Jag kom in här för att bidra med lite fakta som andra inte hade någon aning om. Nu kanske jag har hjälpt polisen också genom att säga varifrån de andra 2 kommer ifrån. Jag för övrigt befinner mig inte i Västerås
Du skrev förut att han bor med morsa och syrror. Men när man kollar Liegatan 25 finns det ingen med samma efternamn som han och inga tänkbara kvinnor som kan vara morsa och systrar. Förklaring?
Du skrev förut att han bor med morsa och syrror. Men när man kollar Liegatan 25 finns det ingen med samma efternamn som han och inga tänkbara kvinnor som kan vara morsa och systrar. Förklaring?
Enligt tidigare inlägg finns han inte med på Ratsit.
Orsaken kan vara flera, men troligtvis för att han bara är 16 år och inte svensk medborgare.
Du jag har faktist ingen aning om varför. Kan de vara för att de är flyktingar? (en gissning bara)
Jag är iallafall helt säker på att pojken lever med sin mamma iallafall, sedan vet jag inte något om hans syskon. Han kanske har pappans efternamn, för mamman tror jag inte har samma efternamn. Sök på hans adress bara och se vilka som bor där.
Så samma familj, men fel broder.
Finns det namn på honom?
Finns det fortfarande aktiva sidor med konversationer och bilder?
Dessutom, vet jag är tjatig, ingen bild på GM ännu?
kommer ju inte ens ihåg vad den "förste" misstänkte hette i efternamn :-(, men det var ju ngn härifrån som saxat nåt från broderns sida där det var en konversation om hur dåligt de mådde av ngn anledning....
Du jag har faktist ingen aning om varför. Kan de vara för att de är flyktingar? (en gissning bara)
Jag är iallafall helt säker på att pojken lever med sin mamma iallafall, sedan vet jag inte något om hans syskon. Han kanske har pappans efternamn, för mamman tror jag inte har samma efternamn. Sök på hans adress bara och se vilka som bor där.
Jag hade förstås gjort det innan jag postade frågan till dig.
Det finns bara en Khoshnaw, och det är den misstänkte och det finns bara en kvinna med namn av tänkbar etnicitet - men då kan han inte ha några syrror.