Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-06, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Showmehow
Då borde bilden som visades på honom vara gammal i sånt fall för biffig skulle jag inte ha kallat honom...

Vilken bild?
Citera
2010-05-06, 21:47
Medlem
rsts1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Han gillar att sno mobiler, fast det visste vi ju redan

en till merit: han gillar att stena tjejer

redan vid dom första brotten skulle det varit: ta din morsa och pick å pack och ut ur landet hem till sandgropen.
Citera
2010-05-06, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Vilken bild?

Den som länkades här på sidan ...... En bild ur skolkatalogen!
Citera
2010-05-06, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Vilken bild?
Finns bild på GM längre bak i tråden.
Edit: här är den igen.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----DSC00045.JPG

http://data.fuskbugg.se/skalman01/---------DSC00046.JPG
Senast redigerad av titteloo 2010-05-06 kl. 21:51.
Citera
2010-05-06, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elevator
Men herregud...
Han trodde alltså att alla spår efter kontakt mellan BO:s och GM:s mobiler går upp i rök (POFF!) om han vränger iväg mobilen in i skogen? Han verkar vara en idiot på många många plan.

Ja idioten trodde väl något sånt antar jag. Sen finns de ju alltid en chans att komma undan om man gör sig av med mobilerna eftersom han kanske använder kontantkort, men jag är säker på att han messat en hel del som leder till honom i slutändan.
Citera
2010-05-06, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Showmehow
Hoppas verkligen att hon inte var så långt gången

Ryktet säger fjärde månaden. Men det återstår väll att se.
Citera
2010-05-06, 21:52
Medlem
Något som känns fel här.. Efter att ha läst här får jag känslan av att hon ska ha stenats till dötts för att hon berättat för sin pojkvän att hon var gravid.. Men ärligt talat, det känns väl inte logiskt med tanke på att så gör man väl inte,, jag har haft åtminstonde två vänner som blivit gravida med ons.. men inte fan har dom blivit stenade.. utan killarna har antinget ställt upp som fäder .. eller åtminstonde varit svin försvunnit..men betalat underhåll.. Så att bli mördad för att man råkat bli gravid känns rätt märkligt.. såvida detta inte handlar om någon främmande kultur där detta anses vara rätt.. men det får vi juh inte hoppas
Citera
2010-05-06, 21:52
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rsts1
en till merit: han gillar att stena tjejer

redan vid dom första brotten skulle det varit: ta din morsa och pick å pack och ut ur landet hem till sandgropen.

Faktiskt...

Fan låter man en människa utan uppehållstillstånd som begår brott i Sverige stanna för?
Hur fan tänker man då?

Nej, fram med en lag som skickar ut hela invandrarfamiljen utan pardon om någon i den begår ett brott.
Då djävlar skulle de sköta sig och föräldrarna skulle se till att deras odågor höll sig i skinnet.
Citera
2010-05-06, 21:53
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Mor: ???
1965-07-11?????
Citera
2010-05-06, 21:54
Medlem
PhilipMarlowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Okej pojk, brist på respekt antar jag bara. Du tycker de är rätt att döda gärninsmannen då va? Är inte den idioten lika mänsklig som den andra idioten här som gör narr av de döda och inblandade?

Den där lille araben ska inte dödas, han ska upp till Lappland, för att gräva i tjälfrusen mark gräva en stor grop. Det kommer att ta honom några månader. Sen ska han fylla igen gropen, gräva en ny, fylla igen etc., och så livet ut. Och sen när hans lekamen inte orkar längre, och stelnar, då blir han till den stora brunbjörnens lunch. Återinför straffarbetet! Då skulle nog muslimerna tänka sig för en smula innan de beginge brott, ty de är latare än sköldpaddor!
Citera
2010-05-06, 22:01
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hwhat
Så länge han tar den utan hennes tillstånd så är det stöld, oavsett om han nu skulle torka sig i arslet med den.

Men vad fan, är telefonen viktig?
Tror du att åklagaren kommer ha med den också i åtalet. 1. Mord, 2. Stöld mobiltelefon värde 498kr.

Araber letar vi efter nu.
Hade GM Facebook?
Citera
2010-05-06, 22:01
Medlem
leifi.plomeross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
juste gärninsmannen har bränt sin chans. Sen har vi psykisk sjuka människa på FB som tycker de att de jag säger är lustigt när jag faktist hjälpt till att förenkla brottet för polisen. Vem vet om han som skämtar om sånt här inte är psykisk sjuk och får ett utbrott när som helst.
Vet du namnen på dom 2 som var delaktiga ???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in