Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-05, 19:49
Medlem
Troians avatar
Nu får ni fan lugna ned er. Att det är en aktiv och intensiv tråd gör inte att toleransnivån sjunker. Fortsätter tramset så kommer tillsägelserna snart så som spö i backen. Vill ni reda ut personliga duster så använd PM-funktionen.

/Mod
Citera
2010-05-05, 19:49
Medlem
Lalajlajs avatar
Borde vara en veckas avstängning efter 5 Off Topic inlägg i samma tråd.

OT
Såg på Facet att tjejen verkare vara lite utstickande och provocerande. Kan tänka mig det blir svårt för hennes vänner att komma med information på FB, med tanke på 18 årsgränsen, men är flickan känd i trakten?

Verkar som grabben fick dåligt samvete och anmälde sig själv. Tror det var ett svartsjukedrama. En kärlekskrank pojke var kär i en vildare tjej som hade betydligt mer uppmärkamhet från andra än vad han klarade av.
Citera
2010-05-05, 19:54
Medlem
Troians avatar
Okej, Snaggaren och Junior223 får varsin tillsägelse för off topic.

/Mod
Citera
2010-05-05, 19:54
Medlem
shizophrenics avatar
Av att döma av av hennes blogg så var hon synnerligen provocerande. Har man ett synnerligen provocerande beteende så torde man få kunna stå för sina handlingar, att det kostar ena livet är naturligtvis felaktigt. Men en örfil skulle hon onekligen förtjäna.
Citera
2010-05-05, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shizophrenic
Av att döma av av hennes blogg så var hon synnerligen provocerande. Har man ett synnerligen provocerande beteende så torde man få kunna stå för sina handlingar, att det kostar ena livet är naturligtvis felaktigt. Men en örfil skulle hon onekligen förtjäna.

Vad har det med mordet att göra att hon eventuellt förtjänade en örfil?
Citera
2010-05-05, 19:58
Medlem
shizophrenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaggaren

Va? Jag förstår inte vad du menar.
Citera
2010-05-05, 20:01
Medlem
jackflashs avatar
Usch, jag får rysningar. Inte av själva brottet, för inget förvånar mig i detta land längre. Jag får snarare rysningar av att tjejen tycks vara den värsta sortens fjortis som skådats. Den sorten som ser klonad ut. Någonstans så finns det en ur-fjortis där ute... Synd att tjejen aldrig fick uppleva livet efter fjortisstadiet...
Citera
2010-05-05, 20:02
Medlem
Billjuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaggaren

Istället för att ständigt ifrågasätta och fokusera på andras inlägg kan du väl försöka göra något konstruktivt istället?

OnT
Hon verkar ju vara en typiskt tonåring(nog för att hon verkar vara lite extremare än de flesta) på det sättet att hon rör sig med mycket killar och det händer mycket till höger och vänster. Från bloggen att döma har hon varit med flera killar den senaste tiden och även blivit sviken av flera. Hon uttrycker sin ilska mot otrohet vilket möjligtvis skulle kunna vara kopplat till mordet. Svartsjukedrama känns väl som många redan nämnt troligt, speciellt med åldern hos de inblandade i åtanke.
Citera
2010-05-05, 20:03
Medlem
spetznazs avatar
beeafredrixon
beatrice fredrixon 1993 igår, 11:41

från bilddagboken, intressant
Citera
2010-05-05, 20:05
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spetznaz
beeafredrixon
beatrice fredrixon 1993 igår, 11:41

från bilddagboken, intressant
Exakt vadär intressant? Trillade någonting bort från ditt inlägg?
Citera
2010-05-05, 20:05
Medlem
Fukk-Fejss avatar
Offret var inte Guds bästa barn (men vem är det?)

Har misshandlat sin mamma vid ett flertal tillfällen
Mamman var tydligen livrädd för henne

Vidare har hon tagit dis saker från sitt föräldrahem för att sälja och kunna köpa cigaretter

Tror inte jag hört en enda bra sak om henne
(dock förtjänar man naturligtvis inte att dö för det)
Citera
2010-05-05, 20:07
Medlem
spetznazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Exakt vadär intressant? Trillade någonting bort från ditt inlägg?

Det intressanta var att hon varit inloggad på sin bdb så sent som igår. Kanske har hon skrivit där om hon ska träffa någon kille(GM) senare på kvällen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in