Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-07, 21:43
Medlem
käppss avatar
Har ej läst hela tråden, så jag vet inte om detta varit uppe. Tydligen handlar det om ett hedersmord där mördaren skulle imponera på sin pappa genom att stena flickan.

http://www.friatider.se/mamman-det-var-ett-hedersmord
Citera
2010-05-07, 21:45
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tingeling123
suck har aldrig påstått att MIN dotter är någon som helst slags kompis med GM heller eller ens att hon känner honom..... Hon har träffat honom vi de tillfällen jag skrev innan typ hejjat så det finns absolut inget som binder min dotter till honom. Skulle aldrig lämna ut hennes privatliv heller utan såg det relevant för att bevisa källan

Suck, det är fortfarande lugnt. Men jag skulle inte heller diskutera mina barns kompisars privatliv i en mordtråd på internet, men som sagt så är det bara JAG som är överbeskyddande, mot mina barn och deras vänner. Finner du det lämpligt att skriva att ditt barns kompis vill bli i hopp med GM så är det lugnt.

Edit: Jag ber om ursäkt för OT!
Senast redigerad av Blundetto 2010-05-07 kl. 21:57.
Citera
2010-05-07, 21:45
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av käpps
Har ej läst hela tråden, så jag vet inte om detta varit uppe. Tydligen handlar det om ett hedersmord där mördaren skulle imponera på sin pappa genom att stena flickan.

Det är BO:s mammas teori. Du uttrycker det som att det är ett fastslaget faktum. Inte alls säkert att det behöver vara på det viset.
Citera
2010-05-07, 21:47
Medlem
Är detta sant? Har en invandrare stenat en svensk tjej i Sverige för att han råkat knulla henne till den milda grad att hon blev med barn?
Jag vill ha namn på honom samt adressen. Tack.
Citera
2010-05-07, 21:48
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av käpps

http://www.friatider.se/mamman-det-var-ett-hedersmord

Det är ju väldigt väldigt luddigt, så du kanske inte ska dra dina egna slutsatser och vänta ett par dagar istället tills vi VET vad som skedde? Känner du till våldtäktsfallen där ett helt samhälle drog sina egna slutsatser och vände sig mot offren trots att GM erkänt och blivit dömd?
Citera
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karkaroff
Testa o sök på ordet sammanfattning i ämnet så kanske du hittar.

Här är annars en sammanfattning: https://www.flashback.org/sp22954037
Tack
Citera
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puangsawan
Är detta sant? Har en invandrare stenat en svensk tjej i Sverige för att han råkat knulla henne till den milda grad att hon blev med barn?
Jag vill ha namn på honom samt adressen. Tack.

Nej, inget är bekräftat än! Även om man säger det ett par gånger betyder det inte att det måste vara sant.
Citera
2010-05-07, 21:49
Medlem
käppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är BO:s mammas teori. Du uttrycker det som att det är ett fastslaget faktum. Inte alls säkert att det behöver vara på det viset.

Nej, du lär väl försvara berikaren in absurdum. Flickan fick vad hon bad om, eller? Fy f-n.
Citera
2010-05-07, 21:50
Medlem
limahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballspark
Stening innebär att gräva ner någon,till ungefär midjehöjd,varefter en skock står en bit bort och kastar knytnävsstora stenar på offret tills personen ifråga dör,ELLER:2-3 stycken hjärndöda idioter slår med ganska stora stenar,troligtvis mot huvudet,för att uppnå samma resultat.
Kom nu inte med att:nämen,hon var väl inte nergrävd??
Stenar användes,därför anser jag att det kan anses som stening!
P.S:islamisterna gräver ner kvinnor som ska stenas lite djupare än män,av anledningen att kvinnornas bröst kan ju bli synliga när dom vrider o slänger sig av smärta,och det kan ju inte accepteras av islam.

Stening blir nevnt flere steder i bibelen. Og vi kjenner alle til "å være den som kaster den første sten" Stening er en eldgammel avrettningsmetode som gjør det vanskelig å peke ut en ansvarlig gjerningsmann. En metode der deler av et samfunn (mobben) står rundt offeret og utfører den eldste og mest primitive form for hevn; henrettelse.

En kilde på svensk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Stening.
Senast redigerad av limaha 2010-05-07 kl. 21:59.
Citera
2010-05-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasoki
Nu snackar du mycket skit, har kompisar som bor på båda valby och bäckby och de är svenskar o vi brukar alltid festa hemma hos de. Det är jätte många svenskar som bor på båda valby o bäckby. Vissa mig nån källa i från det du skriv.

Min källa är att jag känner folk som blivit misshandlade i bäckby, och har själv blivit påhoppad av 3 syrianer i valby när jag var med en tjejkompis.

Har bott i Råby i 18 år av mitt liv och aldrig har det hänt mig något där. Även om det händer skit där med. Bodde dock inte på "mimer-sidan", utan vid insatserna.
Citera
2010-05-07, 21:55
Medlem
sadims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Nej tyvärr. Vaknade för en stund sen och har inte hunnit kolla upp de. Återkommer senare med mer iallafall.

Enligt Barzans morsa åkte han hem till henne (dvs HEM) efter mordet - och inte till sina kusiner som du sa igår. Vad har du för kommentar till det?
Citera
2010-05-07, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjoblom
Min källa är att jag känner folk som blivit misshandlade i bäckby, och har själv blivit påhoppad av 3 syrianer i valby när jag var med en tjejkompis.

Har bott i Råby i 18 år av mitt liv och aldrig har det hänt mig något där.

Jag känner oxo några invandrare som har blivit misshandlade av invandrare. Men det är inte som du säger ingen svensk vågar gå där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in