Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Hoppas nästan någon har ihjäl killen bara för att visa hur illa det svenska rättssystemet är när en sådan här gärning bara ger några års ungdomsvård. Säkert ute efter 1-1,5 år om han sköter sig.
Edit: läste hela första-inlägget nu. Någon får ju fan se till att ta kål på den här killen illa kvickt. Fyfan va arg jag blir på sånt här.
eller du kanske borde rikta din ilska mot föräldrar som faktiskt fått sitt barn att tro att de här va hans ända utväg??
Nu tog jag bara ditt citat ur alla..
Dessa barn (ja han är ju trots allt ett barn) växer upp i tron att om de lyckats göra en tjej ogifta gravida så kan de själva bli nedskickade och dödade..Jag vill inte försvara pojken och det är jättehemskt att flickan dog men det är konstigt att det aldrig kommer på tapeten i vilken skräck för utfrysning osv dessa barn (pojkar som flickor från t.ex irak) lever i.
Det gäller ej bara muslimer utan även t.ex kristna ortodoxa som assyrier som i många fall inte får ha flickvänner tills de gifter sig runt 25-30 års ålder.
De kan bli hur kära som helst men kan i många fall aldrig ta hem sin flickvän för då startar ett krig med en släkt på massor och t.ex äldre släktingar som slår dig och i vissa fall tvångsgifte direkt.