2010-10-17, 14:44
Medlem
OskarLingons avatar
Engelbrekt i Högdalen alla dar i veckan!
Sinnesjukt dräggigt!
Där måste man ha järnkoll på omgivningen så att man inte får nåt hårt i huvudet.

En beställning vid baren bör se ut som följer:
"får jag en stor stark & en haj-bur att sitta i"
Citera
2010-10-18, 19:11
Medlem
Disco-Mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rompompom
Folk som tycker att Gröna Jägarn är sunkigt borde ta sig till corso på hornsgatan eller det lite närmare lilla wien i uppgången till södra station. Det har tom en uteservering inomhus i gången
Lilla wien var det enda stället som släppte in mig i mjukisbrallor på juldagen då jag var bärssugen kl 13. Detta efter att blivit nekad pga av att jag hade just mjukisbrallor på mig på Gröna Jägarn.

Ett RIKTIGT sunkhak är ju annars lilla hannahs i tunnelbaneuppgången i skärholmen. Där har inte solen lyst på flera år

Lilla Wien var riktigt sunkigt, burk skinka på pizzorna och allmänt dräggigt

Numera så heter stället Swedenhof och mycket har inte hänt sen Lilla Wiens tid
Citera
2010-10-18, 19:28
Medlem
topsids avatar
Dovas, haha fyfan...
Citera
2010-10-18, 23:13
Medlem
Bomastomans avatar
Som tidigare har nämnts, Dovas och Nivå 22 slår det mesta!
Citera
2010-10-19, 00:30
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Jag kommer aldrig att glömma gamla fina "Lilla Maria" på Mariatorget. Där reagerade ingen om bordsgrannen plötsligt fick en stol i huvudet. Ja, herregud vilket sunkställe det var... Slog till och med Monte Carlo.
Citera
2010-10-19, 01:30
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Jag kommer aldrig att glömma gamla fina "Lilla Maria" på Mariatorget. Där reagerade ingen om bordsgrannen plötsligt fick en stol i huvudet. Ja, herregud vilket sunkställe det var... Slog till och med Monte Carlo.

Haha, varför har man upptäckt krogväsendet så sent! Hade ju lätt hängt där varannan kväll
Citera
2010-10-19, 23:40
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Haha, varför har man upptäckt krogväsendet så sent! Hade ju lätt hängt där varannan kväll
Du skulle nog ha gillat Klostret på Fridhemsplan. Två dörrar från Dovas. Nu mer heter det Theodora och har bytt inredning.
Klostret var det värsta haket. Fy fan vilket röj det var där på 90-talet. Kriminella, skinheads, invandrare, fyllon, knarkare och rockers i en salig blandning. Hujedamej. .
Citera
2010-10-20, 00:44
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Du skulle nog ha gillat Klostret på Fridhemsplan. Två dörrar från Dovas. Nu mer heter det Theodora och har bytt inredning.
Klostret var det värsta haket. Fy fan vilket röj det var där på 90-talet. Kriminella, skinheads, invandrare, fyllon, knarkare och rockers i en salig blandning. Hujedamej. .

Billig olut?
Citera
2010-10-20, 02:03
Medlem
Knivupplopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarLingon
Engelbrekt i Högdalen alla dar i veckan!
Sinnesjukt dräggigt!
Där måste man ha järnkoll på omgivningen så att man inte får nåt hårt i huvudet.

En beställning vid baren bör se ut som följer:
"får jag en stor stark & en haj-bur att sitta i"

HAHAHA! gott skratt där.
Citera
2010-10-20, 20:04
Medlem
Jag har aldrig varit på Nivå 22 men vad är det som gör det dräggigt?

Citat:
Ursprungligen postat av jiwe08
sunkigaste haket ligger nere i stadshagens tunnelbanestation 4 bord och en tv
Haha!
Citera
2010-10-20, 22:04
Medlem
rymdraketens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Jag har aldrig varit på Nivå 22 men vad är det som gör det dräggigt?

Det brukar hänga en del alkisar och annat löst folk där. Utanför finns en skylt som förklarar att man inte blir insläppt om man har på sig mjukisbyxor.
Citera
2010-10-21, 09:16
Medlem
JM-Jarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bankiren
Antar att Diset i hägersten tar förstaplatsen tätt efterföljt av StarBar (gamla johnnys) på Fridhemsplan.

StarBar/Johnnys och grannhaket Lorenzos/ca$hbar brukar väl vara tämligen fyllt med elever från Kungsholmens gymnasium under veckosluten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in