Citat:
Ursprungligen postat av delad
Nej, självklart har du en väldigt stor poäng där, och man får lära sig den hårda vägen vad som gäller på krogen, och så är det för alla vad jag vet. Men, när jag säger vänligt till en vakt att - vi är med på listan. så förväntar jag mig inte att få svaret - "Du, jag är så jävla trött ikväll och jag orkar faktiskt inte bry mig. Ställ dig sist i kön" med en arrogant och ointresserad ton på det.
Håller du med där?
Listan gäller bara till en viss tid och klockan är över det klockslaget, alla är på listan, listan har blivit indragen, eller någonting annat har hänt med den. Vakten har behövt svara på samma sak 150 gånger under kvällen och hälften av gångerna så är det folk som inte ger sig. Vakten var väl bara trött på skiten helt enkelt. För jag gissar att det var en av dessa klubbar som skriver upp alla som anmäler sig på hemsidan på en gästlista?
Jag håller med om att det låter som ett onödigt otrevligt bemötande, men när det händer så ska man försöka komma ihåg att det antagligen inte är någonting personligt och att det bara är att skaka av sig det. Det är bara en slags människa som är värre än dryga vakter, och det är dryga gäster som tror att de vinner något på att störa sig på dryga vakter