De flesta kvinnliga radiopratare. I synnerhet Kitty och Jonna som just nu har Christer i P3. Fick mig att sluta lyssna på programmet jag förr älskade så mycket! Kunde genomlida ett relationsråd med dom men inte mer.. Sen vänsterfeministtjejerna på Tankesmedjan.
Snart är väl Morgan och Christer tillbaka iallafall!
kodjo akolore p3: började lyssna på morgonpasset då och då i 8an (2006). dagarna innan 2009 började jag lyssna på han varje morgon, i början va han kul, men efter ett tag kunde jag hans sk. humor. gapflabb, schizofreni, hysteriska skrikutbrott, mm. efter 1,5 år lyssnadnes på han så tröttnade jag och bytte till rix fm:s morgon zoo.
lilla al fadji p3: ush en störigare människa får man leta efter. varför har ingen reagerat på hans kvinnosyn? "kvinnor ska pumpas på pengar och män ska ha rätt att knulla dem när man vill" sa han i en av sina första sändningar och har fortsatt så sen dess
har inget emot invandrare men kodjo och lilla al fadji på p3 tar priset.
Titti schultz: har hon inget bättre för sig på fritiden än att panik städa ifall om att besök skulle komma till hennes lägenhet på söder?
ola lustig: en jävla snorunge som inte gör annat än att trycka ner roger i tid och otid i sändningarna enbart för att roger e bög. förstår inte varför roger och hans pojkvänn markus inte visar ola var skåpet ska stå.
christian hedlund: har redan en hattråd.
programmledarna på p4 och p4 jkpg, allmänt tråkigare människor får man leta efter, de få gånger jag orkar lyssna på dem ist för rix fm, mix megapol, p3, rockklassiker.
Likt många andra lyssnar jag mycket på p3. Jag tycker faktiskt de mesta dom gör är ganska bra.
Men denna sommaren har jag stört mig mycket på ett par saker.
Jätteviktiga frågor med johanna koljonen eller vad hon heter, det är inte hon som radiopratare som jag stör mig på utan snarare programmet i sig där man måste älska mångkulturen hela tiden och kommer med floskler som någon rödstrumpa till genusvetare gör till sanning.
Men visst åter till tråden: Radiopratare du hatar. Jag hatar av hela mitt hjärta.... KNYCKARE... ända sedan hon fick en presentation av att hon skulle göra morgonpasset så har jag viljat spy på henne, hon säger hon är hallänning men pratar göteborska och tror att hon är så rolig hela tiden fast hon inte är det. Dessutom vinklar hon in egna åsikter stundtals som ej är verklighetsförankrade. Hon känns som en Josefin wannabe. Det hade räckt med en sån tjej och det var förra årets upplaga av morgonpasset.
Nej jag skulle kunna skriva ett långt hatbrev till Knyckare och jag hoppas innerligt att hon dör en plågsam död, eller ja iaf håller borta sig från min morgonradio på jobbet.
Kodjo är ett jävla skämt, jobbig och allmänt störig.
Lyssnade även på p3 förra året när det var en som hade sändning efter Koljonen på p3, minns inte namnet. Men nu har jag slutat lyssna på p3 och kör rockklassiker istället, klarar inte lyssna på det överdrivna politiska tjatet i p3 och Koljonens mångkulturella tjat... nej tacka rockklassiker för en kanal som spelar min musik istället för mainstream-gaga och takida 20ggr om dagen!
Tacka vet jag sommarmorgon förra året på p3, Ola Selmen är gud!
Senast redigerad av D.Khan 2011-08-05 kl. 17:06.
Jag som jobbar i kontorslandskap är beroende av radio för att tysta jobbiga kollegor.. Jag tål inte Mix Megapol! Ingen av dom som pratar i den kanalen!
Nu har jag läst hela tråden och skapar en tråd istället om radiopratare man älskar
Bollnäs-Martin, mumlar osammanhängande på en störande dialekt. Värst är hans "hiss/diss" listor. Har varit riktigt skönt i sommar när han haft semester.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!