Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Någon mer än jag som tycker att nutida radiopratare på P3 låter så överdrivet snälla och toleranta? Samtidigt som man spelar en massa kass och skvalande musik så pratar man med nallebjönsröst som för tankarna till 70-80-talens barnprogram.
Låter som att du har lyssnat på Christer, och jag dom är så snälla och toleranta att det blir löjligt!
Citat:
Ursprungligen postat av designershoe
Att Lilla Al Fadji samt Hanna Hellqvist närvarar i radio är anledning nog för mig att sluta lyssna.
Har förstått att många ogillar Hanna Hellqvist, personligen kan jag inte förstå vad det beror på, tycker hennes 2 kompanjoner på morgonen är mycket lättare att störa sig på.
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Den jag avskyr mest av alla alla kategorier är Henrik Torehammar. Det spelar absolut ingen roll för mig att han är bög, det får han såklart vara hur mycket han vill, men måste man anstränga sig för att låta så fjollig och bögig som möjlig? Jag kan inte höra en enda minut av Brunchrapport för jag får utslag bara jag hör hans röst. Jag kan inte heller se Kvällsöppet längre efter att både han och en annan icke-favorit, Cissi Wallin, är där.
Jag tycker han är rolig och verkar någorlunda vettig, men visst är det lite halvdrygt att han har ett sånt extremt behov av att snacka om homos hela tiden..