2011-08-12, 00:44
Medlem
Den där bögen som brukar snacka i P3. Vet inte namnet men han låter iaf bögig.
Citera
2011-08-12, 02:36
Medlem
Ko.i.kukens avatar
greken alexandra som är med på rix fm ibland är helt jävla efterbliven
Citera
2011-08-12, 07:57
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitarn
Den där bögen som brukar snacka i P3. Vet inte namnet men han låter iaf bögig.

Henrik Torehammar, Brunchrapporten i P3. Och ja, han är jävligt gay. Knullade Johan Hilton för att få jobbet på P3.

Han är även mitt absoluta hatobjekt bland radiopratare.

Till mina favoriter hör Pontus Enhörning, Christer Lundberg och Mats Nileskär.
Citera
2011-08-12, 10:13
Medlem
Avskyr comedy-gänget i radio1. Fjantar. Tål verkligen inte den där nyhetsuppläsaren Isabelle Norman heller. Har hon hört sig själv någongång?!!!
Citera
2011-08-12, 12:17
Medlem
Jooplins avatar
Täppas Fogelberg. Hata är kanske ett för starkt uttryck, men han framstår som en ytterligt dryg och självgod person.
Citera
2011-10-27, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkonst
Är det verkligen bara jag som tycker att Mammas Nya Kille är det mest tråkigaste och jobbigaste programmet som någonsin skapats? Om det är "några" radiopratare jag hatar är det alla dom där jävla rösterna som jag spyr av på Mammas Nya Kille. Ska det vara roligt, eller vadå?

nej, du är verkligen inte ensam. Jag avskyr också Mammas nya kille. Jag förstår inte tjusningen. Det är mer ett gäng killar som härmar dialekter än humor. Det är uselt.
Citera
2011-10-27, 13:54
Medlem
knullklassons avatar
Den där pubertala Titti på Rix FM. Jag tål henne verkligen inte. Allt hon säger låter falskt och tillgjort. Kass humor har hon också.
Citera
2011-10-28, 08:43
Medlem
HasseBanans avatar
Någon mer än jag som tycker att nutida radiopratare på P3 låter så överdrivet snälla och toleranta? Samtidigt som man spelar en massa kass och skvalande musik så pratar man med nallebjönsröst som för tankarna till 70-80-talens barnprogram.
Citera
2011-10-28, 09:22
Medlem
designershoes avatar
Att Lilla Al Fadji samt Hanna Hellqvist närvarar i radio är anledning nog för mig att sluta lyssna.
Citera
2011-11-07, 17:40
Medlem
Den jag avskyr mest av alla alla kategorier är Henrik Torehammar. Det spelar absolut ingen roll för mig att han är bög, det får han såklart vara hur mycket han vill, men måste man anstränga sig för att låta så fjollig och bögig som möjlig? Jag kan inte höra en enda minut av Brunchrapport för jag får utslag bara jag hör hans röst. Jag kan inte heller se Kvällsöppet längre efter att både han och en annan icke-favorit, Cissi Wallin, är där.
Citera
2011-11-07, 18:20
Medlem
papperskulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Någon mer än jag som tycker att nutida radiopratare på P3 låter så överdrivet snälla och toleranta? Samtidigt som man spelar en massa kass och skvalande musik så pratar man med nallebjönsröst som för tankarna till 70-80-talens barnprogram.

Låter som att du har lyssnat på Christer, och jag dom är så snälla och toleranta att det blir löjligt!

Citat:
Ursprungligen postat av designershoe
Att Lilla Al Fadji samt Hanna Hellqvist närvarar i radio är anledning nog för mig att sluta lyssna.

Har förstått att många ogillar Hanna Hellqvist, personligen kan jag inte förstå vad det beror på, tycker hennes 2 kompanjoner på morgonen är mycket lättare att störa sig på.

Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Den jag avskyr mest av alla alla kategorier är Henrik Torehammar. Det spelar absolut ingen roll för mig att han är bög, det får han såklart vara hur mycket han vill, men måste man anstränga sig för att låta så fjollig och bögig som möjlig? Jag kan inte höra en enda minut av Brunchrapport för jag får utslag bara jag hör hans röst. Jag kan inte heller se Kvällsöppet längre efter att både han och en annan icke-favorit, Cissi Wallin, är där.

Jag tycker han är rolig och verkar någorlunda vettig, men visst är det lite halvdrygt att han har ett sånt extremt behov av att snacka om homos hela tiden..
Citera
2011-11-08, 22:13
Medlem
Meandows avatar
Hanna hellqvist, Kodjo Akolor och Henrik Thorehammar.. fyfan vad alla 3 är värdelösa, äckliga, jävla avskum.. hatar hela bunten. Slänger mig på radion och byter kanal/sänker/stänger av så fort jag hör någon av deras äckliga stämma, får jag lyssnat mer än 1 minut på skiten så är min dag förstörd. Förstår inte hur fan p3 tänker när de har kvar dessa vidriga idioter i radio. Morgonpasset var ju faktiskt ganska bra under sommaren när Emma Knyckare och Richard Diego körde, brukade lyssna på hela då men nu är det fanimej helt omöjligt att lyssna mer än 10 sekunder. Det värsta är att jag tycker Christer är riktigt grymt men när Christer är slut så har jag oftast slutat jobba vilket genererar att p3 alltid står på när jag börjar igen på morgonen = morgonpasset är igång.. )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in