2010-03-02, 10:29
Medlem
ringways avatar
övelägst mest hatad :Titti shultz, saknar allmänbildning, tillför absolut ingenting i radion och hur många gånger kan man berätta att man bor på söder.

näst mest hatad: Bo Johander, vet inte vart han håller hus men det gick inte att lyssna på rockklassiker när han hade sitt eftermiddagsprogram.

tredje mest hatad: Ian Haugland, maken till mundiarré har jag aldrig hört. mycket öhm uhm
Citera
2010-03-14, 14:18
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melalnsloeadf.
Jag HATAR verkligen Mix Megapols radiopratare på helgen. Breitholz (felstavat säkert) och Carina Berg i programmet "äntligen helg med Bretholz och Berg" med sina äckliga röster.

Överst på hatlistan måste vi ändå placera P3-kulturs Johanna Koljonen. Maken till ultrafeministisk, analfixerad och raljant batikhäxa får man leta efter. Hon sitter just nu och bajsar ut en massa feministiska manshatar-floskler i sagda program. Ge'na stor kuk i röfven, för böfvelen !
Citera
2010-03-16, 23:03
Medlem
saagverks avatar
Jag har svårt för figurerna på p3´s morgonpass, kodjo(?), Hanna mfl. samtidigt som jag tycker lite synd om dom när det märks så otroligt tydligt hela tiden hur det kämpas och trugas för att få fram ett skratt efter varje mening. Om dom åtminstånde hade förmågan att slappna av några hekto emellanåt så skulle det bli mindre illa, men nej. Jag undviker därför p3 till varje pris på mornarna för att slippa dessa krystade skratt.

Det vore lögn om nån sa att jag gillar reklamradio, men mellan 6 och 10 rattas megapol in, trots usel musik och asdryg reklam med jämna mellanrum. Varför utsätter jag mig då för detta? Jo, för att Adam och Gry med följe har detta flyt och samspel som p3´s stackars personal så desperat försöker härma, men inte klarar av. Adam,Gry,Anders Timell,Hans Wiklund och Alex Shulman däremot är begåvade och underhållande personer som kan prestera intressant skitprat.
Senast redigerad av saagverk 2010-03-16 kl. 23:06.
Citera
2010-03-17, 11:12
Medlem
Propagandadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Överst på hatlistan måste vi ändå placera P3-kulturs Johanna Koljonen. Maken till ultrafeministisk, analfixerad och raljant batikhäxa får man leta efter. Hon sitter just nu och bajsar ut en massa feministiska manshatar-floskler i sagda program. Ge'na stor kuk i röfven, för böfvelen !

Jag tycker Koljonenskan är helt ok under omständigheterna. Glad, flamsig, många nördreferenser. Hon verkar faktiskt trivas rätt bra med sig själv och livet.
Till skillnad mot djävulusiska cp-neutrum av typen Moa Svan, vars självhat och krampande hbtspyor gör luften närmast radion tjock av bitterhet.
Of with their heads!

Edit: Ja, och Lantz då, såklart. Hon måste tystas permanent om jag ska kunna få nån själsfrid. Tyckte det var onödigt att skriva något som alla håller med om.
Senast redigerad av Propagandada 2010-03-17 kl. 11:18.
Citera
2010-03-17, 11:15
Medlem
Carl Serungs avatar
Det finns bara en :

Så fort den nunan dyker upp i tv eller så fort man hör rösten blir det:
Citera
2010-03-17, 12:36
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det finns bara en :

Det är den bubblande fnissigheten man stör sig på. Allt är ett skämt och Annika har så roligt så med sina vänner i radio. Hastigt frambabblade lustigheter kryddade med ett ständigt pågående fnitter. Att någonting sådant får förekomma på P1 är en...outrage!!!
Citera
2010-03-17, 12:57
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Det är den bubblande fnissigheten man stör sig på. Allt är ett skämt och Annika har så roligt så med sina vänner i radio. Hastigt frambabblade lustigheter kryddade med ett ständigt pågående fnitter. Att någonting sådant får förekomma på P1 är en...outrage!!!
Bubblande fnissigheten?
Snarare det hysteriska sättet.
Citera
2010-03-17, 13:05
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Bubblande fnissigheten?
Snarare det hysteriska sättet.

Ja hysterisk kan hon vara också men håller du inte med om att allt hon säger splittras upp av ständiga fnissattacker i samtalet med sina radiopolare? Detta med att de sitter och har ett litet samkväm där de ironiserar över samtiden gör mig också förbannad. Det är inte P1's uppgift att leverera sådan spis. Den hör hemma i P3 eller hos reklamradiostationerna. P1 skall vara fnösketorrt och intellektuellt. Och trevligt! P1 skall vara trevligt också. Sedan Schenkmanis och hans side kick lade ner så har det bara gått utför.
Citera
2010-03-17, 13:09
Medlem
slugs-Ps avatar
Kan inte med Henrik Torehammar det är inte enbart för att han i varannan mening måste nämna att han är bög eller har en pojkvän rätt att det är jobbigt nog, vem fan bryr sig om han är bög eller inte.

Allt blir bara så hysteriskt å fjantigt nä råkar han vara på när man slår på radion hjälper det inte att byta kanal, man får stänga av eller sätta på nån tyngre metal så att aggretionerna ebbar ut lite sakta.
Citera
2010-03-17, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slugs-P
Kan inte med Henrik Torehammar det är inte enbart för att han i varannan mening måste nämna att han är bög eller har en pojkvän rätt att det är jobbigt nog, vem fan bryr sig om han är bög eller inte.

Allt blir bara så hysteriskt å fjantigt nä råkar han vara på när man slår på radion hjälper det inte att byta kanal, man får stänga av eller sätta på nån tyngre metal så att aggretionerna ebbar ut lite sakta.

Jag kan inte heller lyssna på Torehammar. Det verkar som att han anstränger sig för att låta så "fjollig" och onaturlig som möjligt. Dessutom så blandar han som sagt alltid in att han är gay. Jag kan inte lyssna på Brunchrapporten mer än några sekunder.
Citera
2010-03-17, 15:06
Medlem
hookiemans avatar
Citat:
Det finns bara en :

Ännu en gång kan jag bara hålla med dig, det borde lagstiftat mot idioten.
Mina barn börjar gråta när de hör hennes röst. Jobbig jävel även när hon tar sin medicin !
Citera
2010-03-17, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag kan inte heller lyssna på Torehammar. Det verkar som att han anstränger sig för att låta så "fjollig" och onaturlig som möjligt. Dessutom så blandar han som sagt alltid in att han är gay. Jag kan inte lyssna på Brunchrapporten mer än några sekunder.
eller homogay som han föredrar att säga, men jag håller med han är så dryg!
Sen denna nya Moa som tagit över efter hon den andra på morgonpasset är också dryg, hon ser ut som en kille och är en flata, hon skall också påpeka att hon är flata lite då och då och haft en svår uppväxt, vem bryr sig?

tur dom sista 3 timmarna på jobbet går undan då det är p3 musik och christer.. hon den där hanna fahl på p3 populär kan vara rättså dryg å lyssna på ,men programet som sådant är faktist helt okej och bra ämnen har dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in