2011-07-31, 20:32
Medlem
Intelligenss avatar
Josefin Craaford, mest för att hon verkar vara efterbliven på riktigt.
Citera
2011-07-31, 21:33
Medlem
Hanna Hellsten! Så jävla äcklig o jobbig...
Citera
2011-07-31, 22:05
Medlem
kristoes avatar
Alla som har tagit över nu under sommaren på p3 _hatar_ jag. Speciellt de där jävla mupparna som har morgonpasset, Knyckare(tror jag tjejen heter) & han från humorhimlen.
Tål dem inte.
Skönt att man har haft semester och sluppit dem för det mesta men ibland så åker radion på ju.
Då blir det oftast rockklassiker sen p4/p1 när all jävla reklam ska ut i etern..

Kristers sommarjobbare suger också balle. En som verkar hyfsat bra är hon som kör p3 populär. Hon som tog över efter Hannah Fahl som ordinarie där, Mooooocheesy, gillar jag itne för fem öre.
Citera
2011-07-31, 22:09
Medlem
"Sheriffen" på Bandit, otroligt störande.
Citera
2011-08-01, 03:40
Medlem
"knappen" och "hakim" på NRJ är ju dom mest irriterande tycker jag dom kör en låt sen är det massa snack om deras sjuuuukt feta busringningar etc när dom väl ringer så är det sjukt dåliga busringningar där dom ringer och har en sjukt fejkad röst och dialogen går typ så här.

K&H-Hej jag ringer från xxxx du har inte betalat din tv-licens så nu skall du betala en faktura på 15.000kr

Offret- ee ok..klick

sen börjar deras överhypade tjatter om hur coola busringningar igen liksom ni är inte bra döö
Citera
2011-08-01, 07:49
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligens
Josefin Craaford, mest för att hon verkar vara efterbliven på riktigt.

Håller med.
Citera
2011-08-01, 08:15
Medlem
konsentrations avatar
Kodjo i morgonpasset är ju bara för hemsk. Han drar alla skämt för långt och kör imitationer som suger. Hon från värmland är också dålig. Denna uppsättning programledare måste vara den sämsta i morgonpassets historia, skönt att det är sommarvikarier nu. Knyckare är skööööön.
Citera
2011-08-01, 10:30
Medlem
Kodjo Akolor fick mig att sluta lyssna på morgonpasset. Maken till tragikomisk människa får man leta efter, otroligt gapig och alla dessa "imitationer". Usch
Citera
2011-08-01, 11:13
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blandband1
Kodjo Akolor fick mig att sluta lyssna på morgonpasset. Maken till tragikomisk människa får man leta efter, otroligt gapig och alla dessa "imitationer". Usch

Ja, jag är benägen att hålla med.
Tycker i överlag att de flesta programledare är ganska så gapiga och skräniga i P3, med betoning på denne ovan nämnd. Har slutat lyssna helt på kanalen, ett evigt kacklande och gapflabbande.
Citera
2011-08-01, 13:49
Medlem
Grudaxs avatar
Är det inte märkligt att han inte lärt sig en enda dialekt respektive imitation ordentligt? Cockney = fail, sydstatsamerikanska = fail, göteborska = fail. skånska = fail, överklasstockholmska = fail...och så vidare. Och ändå sitter hans kollegor och bara viker sig av skratt varje gång han öppnar munnen.

Hade en kompis som var som han, som blev direkt sur om man inte garvade närhelst han levererade nån ny halvkass prestation, vilket han gjorde hela tiden. Han fick dock inte betalt för att vara med i morgonpasset...

Byter de programledare i MP så ska jag lyssna på det igen. Inte förr.

Citat:
Citera
2011-08-01, 14:21
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:

Det är just sådant patrask som stjäl plats från scenskolans begåvningar, särskilt som ett extraknäck på radio betyder så mycket för en begynnande skådespelarkarriär. (dvs en talangfull sådan, och inte K Akolor)

Beskåda den illaluktande stinkbomben här: http://www.kodjoakolor.se/om-kodjo.html
Citera
2011-08-01, 14:45
Medlem
Cloudeds avatar
Känns rätt skönt att veta att jag inte är ensam med att fullständigt avsky Kodjo från morgonpasset. Han är tydligen komiker...

Henrik Torehammar på Brunch-rapporten är inte precis en favorit heller, mest för att jag inte gillar hans röst och otroligt fjolliga beteende. (Är inte homofob på något sätt, är bara inte störtförtjust i att han är så överdrivet fjollig)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in