Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Ja det är för lustigt: Arsenal såg riktigt bra ut idag när man plockat bort sina bästa spelare i Fabregas och Nasri. Ramsey kommer göra en Wilshere nästa säsong, det är jag övertygad om, och kan man i så fall plocka av katalanerna närmare en halv miljard för Fabregas så inte mig emot. Ramsey, Wilshere och Song såg inte alls tokigt ut på mitten.
Vermaelen är som bekant tillbaka också och spelar möjligtvis nästa match, vilket kommer att bli ett intressant mittbackspar med antingen Koscielny eller Djourou. Och Szczesny lär få fortsatt förtroende även när Fabianski är tillbaks. Känns rätt stabil, med något usla utsparkar möjligtvis.
Sedan vaknade Arshavin till liv från de döda, undrar vad fan Wenger sagt till honom, för nu, som de brittiska kommentatorerna uttryckte saken gjorde han fler tacklingar på en halvlek än på hela säsongen. Han kan ju, om han bara kämpar lite, ryssen.
Nej jag hoppas att Wenger dumpar Rosicky, Bendtner och dylikt krafs som ligger och dräller på bänken. Tar in ett par etablerade namn med ledaregenskaper så får vi sedan se om det blir något av det här.
Frågan är kanske bara vem tusan man ska värva och på vilken position.
Vermaelen är som bekant tillbaka också och spelar möjligtvis nästa match, vilket kommer att bli ett intressant mittbackspar med antingen Koscielny eller Djourou. Och Szczesny lär få fortsatt förtroende även när Fabianski är tillbaks. Känns rätt stabil, med något usla utsparkar möjligtvis.
Sedan vaknade Arshavin till liv från de döda, undrar vad fan Wenger sagt till honom, för nu, som de brittiska kommentatorerna uttryckte saken gjorde han fler tacklingar på en halvlek än på hela säsongen. Han kan ju, om han bara kämpar lite, ryssen.
Nej jag hoppas att Wenger dumpar Rosicky, Bendtner och dylikt krafs som ligger och dräller på bänken. Tar in ett par etablerade namn med ledaregenskaper så får vi sedan se om det blir något av det här.
Frågan är kanske bara vem tusan man ska värva och på vilken position.
Sitter här och hoppas lite på Seedorf och Klose i Arsenal nästa säsong, men jag anar att jag hoppas förgäves. Wengers filosofi tillåter tyvärr inga spelare över 30 bast om det inte är nödfall (Lehmann) så spelare som Seedorf och Klose går tyvärr fetbort trots att det är spelartyper som Arsenal är i behov av för att sopa hem en titel. Skulle tippa på Gary Cahill och någon ung fransos och sen locket på.