2011-03-14, 18:33
Medlem
Ryktas om att Wenger har löst Arsenals målvaktskris genom att värva in:............. Jens Lehmann!
Jens är numera 41 år gammal och är sämre än sist han var hos oss vilket betyder att han inte har något på den här nivån att göra Han var riktigt bra när han var runt 36 men nu är det bara pinsamt att värva in honom...

Hoppas inte det här stämmer.
Citera
2011-03-14, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Ryktas om att Wenger har löst Arsenals målvaktskris genom att värva in:............. Jens Lehmann!
Jens är numera 41 år gammal och är sämre än sist han var hos oss vilket betyder att han inte har något på den här nivån att göra Han var riktigt bra när han var runt 36 men nu är det bara pinsamt att värva in honom...

Fast mentaliteten har han ju. Vi behöver en vinnarskalle, en elak jävel som ryter till då och då, och Lehmann passar ju onekligen in där. Sedan är han komplett jävla bindgalen, men det är väl alla målvakter på ett eller annat vis.. Kanske inte är helt katastrofalt ändå. Jag värderar honom fortfarande över Almunia.

Men de rykten jag har hört gällde att han skulle komma in som målvaktstränare först (vilket jag tror kan vara genialiskt), men om det blir som spelare också så kan jag bara tacka och ta emot.
Citera
2011-03-14, 18:46
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:

Du är pinsam. Vad tror du man kan hämta in för lediga målvakter i mitten av mars?

Han var en av Bundesligas bästa målvakter ifjol. Klart som fan han är bra nog att vara reserv i 10-12 matcher.
Citera
2011-03-14, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Du är pinsam. Vad tror du man kan hämta in för lediga målvakter i mitten av mars?

Han var en av Bundesligas bästa målvakter ifjol. Klart som fan han är bra nog att vara reserv i 10-12 matcher.

Jonas Sandqvist
Citera
2011-03-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto

Har hört att Hedman är ledig också!
Citera
2011-03-14, 21:27
Medlem
Tror han kan vara bättre än många andra målvakter i ligan och kanske näst bäst i Arsenal.
Citera
2011-03-14, 22:30
Medlem
_Jago_s avatar
Vilka underbara nyheter! Nu blir det show time
Citera
2011-03-15, 01:04
Medlem
zizacons avatar
Citat:

Jag hoppas ärligt talat att Almunia skadar sig igen om det betyder att vi får Lehmann i mål. Tänk vad härligt det vore. Då kan man åtminstone inte klaga på att vi saknar en gapig pådrivare eller vinnarskalle, han är ju på fullt allvar inte riktigt frisk i huvudet.. alltså precis vad vi behöver just nu. Sedan är han knappast dålig på något sätt.

Nej det här kan vara precis vad vi behöver, om inte annat kan det bli väldigt underhållande, om nu tysken får spela vill säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Flinchen
Fast mentaliteten har han ju. Vi behöver en vinnarskalle, en elak jävel som ryter till då och då, och Lehmann passar ju onekligen in där. Sedan är han komplett jävla bindgalen, men det är väl alla målvakter på ett eller annat vis.. Kanske inte är helt katastrofalt ändå. Jag värderar honom fortfarande över Almunia.

Ja visst känns det betryggande på något märkligt vis att ha den där bindgalne jäveln som sista utpost. Att alla motståndare vet att han varit en av ligans tokigaste målvakter. Alla vet när kommer rusandes, att där i straffområdet någonstans står samma man som bara för ett år sedan försökte karatesparka Puyol i ansiktet i full fart med dobbarna före. Säga vad man vill om Szczensy eller Fabianski men jag tror inte de har riktigt samma effekt.
Senast redigerad av zizacon 2011-03-15 kl. 01:34.
Citera
2011-03-15, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Alla vet när kommer rusandes, att där i straffområdet någonstans står samma man som bara för ett år sedan försökte karatesparka Puyol i ansiktet i full fart med dobbarna före.
Jag hoppas att du inte tycker det är något vidare bra men tyvärr får du det till att låta som det.
Citera
2011-03-15, 09:35
Medlem
KemperBoyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Jag hoppas att du inte tycker det är något vidare bra men tyvärr får du det till att låta som det.

Just den incidenten är väl inte särskilt bra men skrämselfunktionen kanske kan fungera i Arsenals favör.
Citera
2011-03-15, 10:03
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Nani påstås vilja lämna United, känns mer som en "ge mig en högre lön så skriver jag 5-årskontrakt"-situation. Men man vet ju aldrig.
Citera
2011-03-15, 10:30
Medlem
KemperBoyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Nani påstås vilja lämna United, känns mer som en "ge mig en högre lön så skriver jag 5-årskontrakt"-situation. Men man vet ju aldrig.

Han har väl lärt sig av Rooney att så kan man visst göra nuförtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in