Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Ryktas om att Wenger har löst Arsenals målvaktskris genom att värva in:............. Jens Lehmann!
Jag hoppas ärligt talat att Almunia skadar sig igen om det betyder att vi får Lehmann i mål. Tänk vad härligt det vore. Då kan man åtminstone inte klaga på att vi saknar en gapig pådrivare eller vinnarskalle, han är ju på fullt allvar inte riktigt frisk i huvudet.. alltså precis vad vi behöver just nu. Sedan är han knappast dålig på något sätt.
Nej det här kan vara precis vad vi behöver, om inte annat kan det bli väldigt underhållande, om nu tysken får spela vill säga.
Citat:
Ursprungligen postat av Flinchen
Fast mentaliteten har han ju. Vi behöver en vinnarskalle, en elak jävel som ryter till då och då, och Lehmann passar ju onekligen in där. Sedan är han komplett jävla bindgalen, men det är väl alla målvakter på ett eller annat vis.. Kanske inte är helt katastrofalt ändå. Jag värderar honom fortfarande över Almunia.
Ja visst känns det betryggande på något märkligt vis att ha den där bindgalne jäveln som sista utpost. Att alla motståndare vet att han varit en av ligans tokigaste målvakter. Alla vet när kommer rusandes, att där i straffområdet någonstans står samma man som bara för ett år sedan försökte karatesparka Puyol i ansiktet i full fart med dobbarna före. Säga vad man vill om Szczensy eller Fabianski men jag tror inte de har riktigt samma effekt.