2011-04-13, 14:50
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Det jag vill mest av allt för Chelsea just nu är att Drogba signar för ett år till! Tror ni han gör det?

Sedan kan man alltid hoppas att Mourinho mysslyckas i CL, Cupen och Ligan. Då lär han lämna klubben ganska omgående och möjligtvis komma tillbaka till Chelsea igen.

Mourinho har redan gått ut med att han vill till England. Tror han väljer Chelsea för City, hoppas jag iallafall.

Hoppas verkligen Drogba förlänger, vilket han lär ifall Mou kommer tillbaka. skönt att Sturridge är tillbaks nästa säsong.
Citera
2011-04-13, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Hoppas verkligen Drogba förlänger, vilket han lär ifall Mou kommer tillbaka. skönt att Sturridge är tillbaks nästa säsong.

Det ska vi allt bli två om
Citera
2011-04-13, 14:58
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Det ska vi allt bli två om

;D, men dom är bra dumma ifall dom släpper honom. Anelka lär dala rakt neråt väldigt snart och Drogba håller inte alltför länge till. Han hade också passat in i Chelsea till nästa säsong.

edit; http://www.fotbollskanalen.se/1.2096045/2011/04/13/chelsea_vill_rensa_ut_30_plussare_flera_stjarnor_r iskerar_sommarflytt

Tror verkligen inte dom släpper honom nu.
Senast redigerad av thatis7tisshow 2011-04-13 kl. 15:02.
Citera
2011-04-13, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Det jag vill mest av allt för Chelsea just nu är att Drogba signar för ett år till! Tror ni han gör det?

Sedan kan man alltid hoppas att Mourinho mysslyckas i CL, Cupen och Ligan. Då lär han lämna klubben ganska omgående och möjligtvis komma tillbaka till Chelsea igen.

Mou lär inte komma tillbaka så länge klubben heter Chelski.
Citera
2011-04-13, 15:22
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disipador
Mou lär inte komma tillbaka så länge klubben heter Chelski.

Nja risken känns större att han drar till City istället. Men hans hjärta hör hemma i Chelsea. Att han sticker till sommaren råder det ingen tvivel om.
Citera
2011-04-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Nja risken känns större att han drar till City istället. Men hans hjärta hör hemma i Chelsea. Att han sticker till sommaren råder det ingen tvivel om.

Jag tror han går nästa sommar. Han vill vinna ligan.
Citera
2011-04-13, 16:46
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Ancelotti mot Mourinho? Låter väl inte helt galet!
Citera
2011-04-13, 16:59
Medlem
Han lämnade ju chelski pga av ryssen, tror ju knappast han lär komma tillbaka så länge han styr klubben.
Citera
2011-04-13, 17:05
Medlem
ischs avatar
Jag tror att Mourinho är kvar minst ett år till i RM och sen ta en paus för att lösa av SAF när han väljer att stiga ner.
Citera
2011-04-13, 17:48
Medlem
jaochss avatar
Mourinho kommer inte lämna efter denna säsongen, förmodligen inte ens om miraklet skulle ske och Real vinner ligan och/eller CL.

Ancelotti däremot kommer ganska säkert försvinna till sommaren, vilket är tråkigt enligt mig då jag är så himla trött på alla dessa tränarbyten som sker vartannat år. Förhoppningsvis har Benitez skrivit på för City innan Ancelotti försvinner så att man slipper honom.
Citera
2011-04-13, 20:41
Medlem
Danny Fizsman död, sålde väl sina aktier till Kroenke bara dagarna innan sin död (?). Usmanov vägrar att sälja hans aktier till Kroenke, vad sker i ett sånt läge egentligen?
Citera
2011-04-14, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Danny Fizsman död, sålde väl sina aktier till Kroenke bara dagarna innan sin död (?). Usmanov vägrar att sälja hans aktier till Kroenke, vad sker i ett sånt läge egentligen?
Som jag förstått det så är det en viss nivå på mängd aktier du skall uppnå för att få lov att kunna göra en takeover, om Usmanov äger så pass mycket att han kan förhindra Kroenke att nå detta så kan han påverka det, annars kommer Kroenke få köpa de resterande delarna vid ett accepterat förslag på hur han skall betala take-overn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in