2011-04-03, 14:48
  #6997
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pardeeo
Ett mål mot Ghana. Han vet i alla fall hur man gör mål
Jag hoppas att du är ironisk nu...
Citera
2011-04-03, 14:51
  #6998
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pardeeo
Ett mål mot Ghana. Han vet i alla fall hur man gör mål

Käkat svamp i helgen?
Citera
2011-04-03, 14:52
  #6999
Bannlyst
Ferguson stannar två år till och ersätts troligen av Mourinho enligt insatta källor inom affärsvärlden.

http://www.bloomberg.com/news/2011-04-03/manchester-united-manager-ferguson-to-stay-until-2013-the-people-reports.html?
__________________
Senast redigerad av Ointment 2011-04-03 kl. 14:57.
Citera
2011-04-03, 14:57
  #7000
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Jo, det har du rätt i. Ibland kan man undra vad de där brassarna har i modersmjölken för det verkar inte vara kalcium direkt. Det är väl dessutom just detta som kanske är Evras akilleshäl just nu, känns som om han har spelat nonstop i tre år i varje match.

Diskussionen att allt är avgjort:
Sen till de som säger att ligan är avgjord. Den är långt ifrån avgjord för det kommer tappas poäng både här och där. Jag förutsätter att Arsenal kommer vinna hängmatchen och då är det 4 poäng på 7 matcher. Tilläggas skall att United är kvar i FA och CL och på det har en för tillfället rätt skadefylld trupp och Fergie har tre matcher kvar på sin avstängning medan Arsenal igår ställde ett tämligen komplett lag på plan (är väl Vermaelen som inte är ord och då Almunia). Så avgjort, lägg ner.
Hängmatchen var ju egentligen Spurs borta men blir istället Liverpool hemma MEN United har lagt Newcastle borta den 19:e så när Arsenal möter Spurs så har de en match mindre spelad så åter igen är Spurs borta hängmatchen. Komplicerat som fan....
Avgjort är det dock inte på långa vägar än precis som du säger.
__________________
Senast redigerad av Ointment 2011-04-03 kl. 14:59.
Citera
2011-04-03, 15:22
  #7001
Medlem
Något jag tycker är oerhört kul i min närhet är att så fort Arsenal förlorar en match bombas min facebook, jag blir extremt hånad i skolan och de kallar Arsenal för dagis, värdelösa, sämsta laget någonsin etc. när de själva hejar på Barcelona, Liverpool, Tottenham, City, Chelsea etc. De enda som INTE håller på är faktistk United-fansen. Men det jag vill komma fram till är att det är lite ironi att Arsenal ska bli så jävla hånade när de har varit mer framgångsrika i år än alla förutom Utd.
Vi ligger tvåa i PL, enda laget som fortfarande rent teoretiskt har en möjlighet att vinna ligan. (Rätta mig om jag har fel, kanske är ett till lag, men inte helt 100.)
Vi var faktiskt i final i Carling Cup (hur oviktig alla än säger att det är, final.)
Vi åkte iofs ut mot Utd i FA, rättvist.
Vi åkte ur CL mot Barcelona som på senar eår kallats världens bästa lag, vi vann ett av mötena och de vann det andra mycket mer storslaget och med rättvisa gick BArcelona vidare. Ändå kallar alla Chelseare, Spursare, Poolare och Chelseare Arsenal för värdelösa. Särskilt alla spursare håller på med "Ahah Spurs är vidare i CL, det är inte ni!!!" Svar; Ja, ni mötte AC Zlatan, vi mötte Barcelona. Jämför namnen, smaka på dem. Vilket väger tyngst?

Själv anser jag att det suger ju att vi antagligen inte får någon titel i år men vafan. Hatar alla haters vars lag är så jävla värdelösa och i CL fått möta riktiga rislag och sen har mage till att håna just Arsenal. Sen vill jag påpeka innan alla flamear mig med; MEN SLUTA SKYLLA ALLT PÅ OTUR JEFFLA NAB. Arsenal har haft oflyt x antal gånger, men många gånger har det också varit skickligheten i försvaret som varit bristen. Nä nu ska Gunners fan daska resten av lagen i PL och vinna!
Tack för mig
Citera
2011-04-03, 15:31
  #7002
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
text...

Let's go fucking mentaaaaal!
Citera
2011-04-03, 15:37
  #7003
Medlem
devilzeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallyman
Något jag tycker är oerhört kul i min närhet är att så fort Arsenal förlorar en match bombas min facebook, jag blir extremt hånad i skolan och de kallar Arsenal för dagis, värdelösa, sämsta laget någonsin etc. när de själva hejar på Barcelona, Liverpool, Tottenham, City, Chelsea etc. De enda som INTE håller på är faktistk United-fansen. Men det jag vill komma fram till är att det är lite ironi att Arsenal ska bli så jävla hånade när de har varit mer framgångsrika i år än alla förutom Utd.
Vi ligger tvåa i PL, enda laget som fortfarande rent teoretiskt har en möjlighet att vinna ligan. (Rätta mig om jag har fel, kanske är ett till lag, men inte helt 100.)
Vi var faktiskt i final i Carling Cup (hur oviktig alla än säger att det är, final.)
Vi åkte iofs ut mot Utd i FA, rättvist.
Vi åkte ur CL mot Barcelona som på senar eår kallats världens bästa lag, vi vann ett av mötena och de vann det andra mycket mer storslaget och med rättvisa gick BArcelona vidare. Ändå kallar alla Chelseare, Spursare, Poolare och Chelseare Arsenal för värdelösa. Särskilt alla spursare håller på med "Ahah Spurs är vidare i CL, det är inte ni!!!" Svar; Ja, ni mötte AC Zlatan, vi mötte Barcelona. Jämför namnen, smaka på dem. Vilket väger tyngst?

Själv anser jag att det suger ju att vi antagligen inte får någon titel i år men vafan. Hatar alla haters vars lag är så jävla värdelösa och i CL fått möta riktiga rislag och sen har mage till att håna just Arsenal. Sen vill jag påpeka innan alla flamear mig med; MEN SLUTA SKYLLA ALLT PÅ OTUR JEFFLA NAB. Arsenal har haft oflyt x antal gånger, men många gånger har det också varit skickligheten i försvaret som varit bristen. Nä nu ska Gunners fan daska resten av lagen i PL och vinna!
Tack för mig
Anledningen till att ni mötte Barcelona var inte oflyt utan att ni lyckades komma tvåa i en av Champions Leagues sämsta grupper. Sen har ju Arsenal gjort en helt okej säsong egentligen men tröttnar du inte själv på alla dessa år av medelmåttighet?
Citera
2011-04-03, 15:40
  #7004
Medlem
devilzeuss avatar
Edit: blev visst dubbel.
__________________
Senast redigerad av devilzeus 2011-04-03 kl. 16:14.
Citera
2011-04-03, 15:53
  #7005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Anledningen till att ni mötte Barcelona var inte oflyt utan att ni lyckades komma tvåa i en av Champions Leagues sämsta grupper. Sen har ju Arsenal gjort en helt okej säsong egentligen men tröttnar du inte själv på alla dessa år av medelmåttighet?

Äh, att Arsenal skulle få möta Barcelona var oundvikligt. Hade man blivit gruppetta hade man istället haft Barca i kvarten nu, dock klantade man ju gruppvinsten till Shaktar.

Sen slog ju Braga ut Liverpool ur EL medans Shaktar slog ut Roma, så sådär fruktansvärt värdelös var nog inte gruppen ändå.
Citera
2011-04-03, 16:06
  #7006
Medlem
Jo jag är ju trött på att ingen titel har kommit och det är väl där jag skiljer mig gentemot 98% av BArcelonas medgångssupportrar eller?
Citera
2011-04-03, 17:13
  #7007
Medlem
X-tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonMiguel
Om du inte pallar diskussionen så skulle du givetvis inte gett dig i den, det är en lam ursäkt att droppa några kommentarer om en klubb som du (uppenbarligen) inte har koll på, för att sedan slå ifrån dig med orden "pallar inte ha denna diskussion". Den taktiken må fungera på SF och andra ursäkter till fotbollsforum, men här ser jag gärna att du har torrt på fötterna innan du gör något. Personligen har jag en alldeles för dålig koll på Chelsea för att föra diskussionen vidare, men vilken tur då att jag (till skillnad från dig) varken har sagt bu eller bä.

Sen kan jag inte undgå att notera att du hela tiden har en vilja att dra slutsatsen att priser, utmärkelser och framgång är någon form av bekräftelse på en god historia. "Att jämnföra Chelsea och Liverpool gör man inte bara", det uttalandet säger mycket om vad man som supporter/person anser som viktigt i en historia.


Oj någon är på hugget, berörde min text dig så mycket att du började jämföra mig med SF, och annat..

Du och alla andra hardcore fans här på FB, kan bullshita hur mycket ni vill. Som sagt kan man inte jämföra historier, men man kan jämföra Fotbollsklubbar.

Då är Liverpool störst i England, sedan att ni manchester fans ock Chelsea fans säger annat, skiter jag i.
Citera
2011-04-03, 18:40
  #7008
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Jo, det har du rätt i. Ibland kan man undra vad de där brassarna har i modersmjölken för det verkar inte vara kalcium direkt. Det är väl dessutom just detta som kanske är Evras akilleshäl just nu, känns som om han har spelat nonstop i tre år i varje match.

Diskussionen att allt är avgjort:
Sen till de som säger att ligan är avgjord. Den är långt ifrån avgjord för det kommer tappas poäng både här och där. Jag förutsätter att Arsenal kommer vinna hängmatchen och då är det 4 poäng på 7 matcher. Tilläggas skall att United är kvar i FA och CL och på det har en för tillfället rätt skadefylld trupp och Fergie har tre matcher kvar på sin avstängning medan Arsenal igår ställde ett tämligen komplett lag på plan (är väl Vermaelen som inte är ord och då Almunia). Så avgjort, lägg ner.

Det är, som du säger, givetvis inte avgjort. Känns som något man tar till för att slippa bli besvikna och att United bara ska ha en titel att förlora till slut istället för en att vinna.

För övrigt tror jag verkligen på Chelsea just nu, men skulle faktiskt gladeligen skippa ett avancemang om det garanterade en ligaseger, som med rådande situation känns större. Tror United,med nuvarande trupp samt skador, inte klarar tre fronter speciellt länge till, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in