Citat:
Ursprungligen postat av DonMiguel
Om du inte pallar diskussionen så skulle du givetvis inte gett dig i den, det är en lam ursäkt att droppa några kommentarer om en klubb som du (uppenbarligen) inte har koll på, för att sedan slå ifrån dig med orden "pallar inte ha denna diskussion". Den taktiken må fungera på SF och andra ursäkter till fotbollsforum, men här ser jag gärna att du har torrt på fötterna innan du gör något. Personligen har jag en alldeles för dålig koll på Chelsea för att föra diskussionen vidare, men vilken tur då att jag (till skillnad från dig) varken har sagt bu eller bä.
Sen kan jag inte undgå att notera att du hela tiden har en vilja att dra slutsatsen att priser, utmärkelser och framgång är någon form av bekräftelse på en god historia. "Att jämnföra Chelsea och Liverpool gör man inte bara", det uttalandet säger mycket om vad man som supporter/person anser som viktigt i en historia.
Oj någon är på hugget, berörde min text dig så mycket att du började jämföra mig med SF, och annat..
Du och alla andra hardcore fans här på FB, kan bullshita hur mycket ni vill. Som sagt kan man inte jämföra historier, men man kan jämföra Fotbollsklubbar.
Då är Liverpool störst i England, sedan att ni manchester fans ock Chelsea fans säger annat, skiter jag i.