Titelutmanare? Har inte hört någon överhuvudtaget spekulera om det. Tvärtom tror jag de går sämre i ligan i år om de nu tar sig till CL.
ja alltså, med titelutmanare så menade jag att det är året då dom ska börja utmana lag som United, Chelsea, Arsenal om platserna 1-3. Eller iallafall åter ta 4eplatsen, för det kan väl ändå inte vara Redknapps mål att sjunka ner till en 7eplats året efter han tog en 4eplats.
United,Chelsea,Arsenal (i viss mån Liverpool) = titelutmanare, att slå sig in i den gruppen är enligt mig att vara under samma rubrik som resterande lag som utmanar om titeln. Lite luddigt från början så jag gjorde det ännu luddigare =)
City räknar jag inte med, mest för att dom är ett äckligt lag med äckliga spelare..
ja alltså, med titelutmanare så menade jag att det är året då dom ska börja utmana lag som United, Chelsea, Arsenal om platserna 1-3. Eller iallafall åter ta 4eplatsen, för det kan väl ändå inte vara Redknapps mål att sjunka ner till en 7eplats året efter han tog en 4eplats.
United,Chelsea,Arsenal (i viss mån Liverpool) = titelutmanare, att slå sig in i den gruppen är enligt mig att vara under samma rubrik som resterande lag som utmanar om titeln. Lite luddigt från början så jag gjorde det ännu luddigare =)
City räknar jag inte med, mest för att dom är ett äckligt lag med äckliga spelare..
Ja att de ska vara med och slåss om 4e plats köper jag men det kommer ju självklart bli svårare om de vill satsa på CL. Lite intressant dilemma det där, satsa på cupen man har kommit till eller satsa på att komma till cupen...
Ja att de ska vara med och slåss om 4e plats köper jag men det kommer ju självklart bli svårare om de vill satsa på CL. Lite intressant dilemma det där, satsa på cupen man har kommit till eller satsa på att komma till cupen...
om man var tvungen att välja så skulle jag satsa på ligan.
Bara att komma till CL ger många miljoner så det skulle vara ett steg framåt att etablera sig som ett lag som går till europaspel år efter år istället för en "one hit wonder"
Arsenal v Blackpool : Arsenal bör väl vinna lätt. Hoppas på skräll naturligtvis
Birmingham v Blackburn : Birmingham vinner
Everton v Wolverhampton: Everton vinner, men det blir inte lätt
Stoke v Tottenham: Skadedrabbat Spurs får fan vara nöjda med 0-0...skit också
West Brom v Sunderland: WBA vinner
West Ham v Bolton: oavgjort är första tanken
Wigan v Chelsea: Wigan vann hemma förra säongen. Tror inte dom gör om samma sak nu.
Arsenal v Blackpool : Arsenal bör väl vinna lätt. Hoppas på skräll naturligtvis
Birmingham v Blackburn : Birmingham vinner
Everton v Wolverhampton: Everton vinner, men det blir inte lätt
Stoke v Tottenham: Skadedrabbat Spurs får fan vara nöjda med 0-0...skit också
West Brom v Sunderland: WBA vinner
West Ham v Bolton: oavgjort är första tanken
Wigan v Chelsea: Wigan vann hemma förra säongen. Tror inte dom gör om samma sak nu.
Vad talar för att WBA ska slå Sunderland? I övrigt så är det väl ganska tänkbara resultat.
Beter sig som en unge som inte kan ta att han inte platsar.
Han kankse har rätt, men framstår knappast mer som barnslig än uppriktig.
Förstår inte hur man resonerar när man väljer att inte ha honom kvar. En slitvarg som aldrig gör en dålig match och som har klubbkänsla och är lojal mot klubben och ger allt på träningat men Money Talks som Acdc påstår.