2010-08-20, 13:48
  #997
Medlem
sparvens avatar
Var fan kom riffraffer ifrån? Skönt med lite liv här i fotbollsforumet!
Citera
2010-08-20, 14:55
  #998
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Titelutmanare? Har inte hört någon överhuvudtaget spekulera om det. Tvärtom tror jag de går sämre i ligan i år om de nu tar sig till CL.

ja alltså, med titelutmanare så menade jag att det är året då dom ska börja utmana lag som United, Chelsea, Arsenal om platserna 1-3. Eller iallafall åter ta 4eplatsen, för det kan väl ändå inte vara Redknapps mål att sjunka ner till en 7eplats året efter han tog en 4eplats.

United,Chelsea,Arsenal (i viss mån Liverpool) = titelutmanare, att slå sig in i den gruppen är enligt mig att vara under samma rubrik som resterande lag som utmanar om titeln. Lite luddigt från början så jag gjorde det ännu luddigare =)

Citera
2010-08-20, 15:14
  #999
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
ja alltså, med titelutmanare så menade jag att det är året då dom ska börja utmana lag som United, Chelsea, Arsenal om platserna 1-3. Eller iallafall åter ta 4eplatsen, för det kan väl ändå inte vara Redknapps mål att sjunka ner till en 7eplats året efter han tog en 4eplats.

United,Chelsea,Arsenal (i viss mån Liverpool) = titelutmanare, att slå sig in i den gruppen är enligt mig att vara under samma rubrik som resterande lag som utmanar om titeln. Lite luddigt från början så jag gjorde det ännu luddigare =)

Ja att de ska vara med och slåss om 4e plats köper jag men det kommer ju självklart bli svårare om de vill satsa på CL. Lite intressant dilemma det där, satsa på cupen man har kommit till eller satsa på att komma till cupen...
Citera
2010-08-20, 15:43
  #1000
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Ja att de ska vara med och slåss om 4e plats köper jag men det kommer ju självklart bli svårare om de vill satsa på CL. Lite intressant dilemma det där, satsa på cupen man har kommit till eller satsa på att komma till cupen...

om man var tvungen att välja så skulle jag satsa på ligan.

Bara att komma till CL ger många miljoner så det skulle vara ett steg framåt att etablera sig som ett lag som går till europaspel år efter år istället för en "one hit wonder"
Citera
2010-08-20, 16:56
  #1001
Medlem
Shuyins avatar
Och vips så var skiten borta! Glad jag blir.

/mod.
Citera
2010-08-20, 17:03
  #1002
Medlem
DonDrapers avatar
Rätt okej artikel, "skriven" av Andy Cole:

http://www.thenational.ae/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100820/SPORTCOLUMNISTS/708199876&SearchID=73400445850512
Citera
2010-08-20, 22:17
  #1003
Medlem
hazard simpsons avatar
En del intressanta matcher i morgon.



Arsenal v Blackpool : Arsenal bör väl vinna lätt. Hoppas på skräll naturligtvis
Birmingham v Blackburn : Birmingham vinner
Everton v Wolverhampton: Everton vinner, men det blir inte lätt
Stoke v Tottenham: Skadedrabbat Spurs får fan vara nöjda med 0-0...skit också
West Brom v Sunderland: WBA vinner
West Ham v Bolton: oavgjort är första tanken
Wigan v Chelsea: Wigan vann hemma förra säongen. Tror inte dom gör om samma sak nu.
Citera
2010-08-20, 23:45
  #1004
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
En del intressanta matcher i morgon.



Arsenal v Blackpool : Arsenal bör väl vinna lätt. Hoppas på skräll naturligtvis
Birmingham v Blackburn : Birmingham vinner
Everton v Wolverhampton: Everton vinner, men det blir inte lätt
Stoke v Tottenham: Skadedrabbat Spurs får fan vara nöjda med 0-0...skit också
West Brom v Sunderland: WBA vinner
West Ham v Bolton: oavgjort är första tanken
Wigan v Chelsea: Wigan vann hemma förra säongen. Tror inte dom gör om samma sak nu.
Vad talar för att WBA ska slå Sunderland? I övrigt så är det väl ganska tänkbara resultat.
Citera
2010-08-21, 11:30
  #1005
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Vad talar för att WBA ska slå Sunderland? I övrigt så är det väl ganska tänkbara resultat.
En känsla jag har bara
Citera
2010-08-21, 11:48
  #1006
Avslutad
vad tycker ni om Irelands utspel mot city.
Citera
2010-08-21, 11:54
  #1007
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
vad tycker ni om Irelands utspel mot city.
Beter sig som en unge som inte kan ta att han inte platsar.

Han kankse har rätt, men framstår mer som barnslig än uppriktig.
__________________
Senast redigerad av laas 2010-08-21 kl. 11:57.
Citera
2010-08-21, 11:58
  #1008
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Beter sig som en unge som inte kan ta att han inte platsar.

Han kankse har rätt, men framstår knappast mer som barnslig än uppriktig.

Förstår inte hur man resonerar när man väljer att inte ha honom kvar. En slitvarg som aldrig gör en dålig match och som har klubbkänsla och är lojal mot klubben och ger allt på träningat men Money Talks som Acdc påstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in