2011-04-23, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Vid samma poäng, vad går först utav inbördes-möten och målskillnad?

Målskillnad.
Citera
2011-04-23, 13:16
Medlem
FotbollsAnalens avatar
30 min till avspark, jag kommer kolla fram tills United gör 1-0 sedan känns det bara meningslöst. Tror på 2-0 seger idag även fast jag mer än gärna skulle vilja se Everton ta poäng idag.
Citera
2011-04-23, 13:53
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Ryktas för övrigt om att Drogba ska bänkas idag, vet inte om man ska skratta eller gråta...
Citera
2011-04-23, 14:18
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ryktas för övrigt om att Drogba ska bänkas idag, vet inte om man ska skratta eller gråta...
Jo då det har ryktas om det, lite synd när han är i sitt bästa form just nu. Kanske kan det vara så att han är sliten för att spelade ju i tisdags, men vem vet. Bara han inte förlorar formen inför nästa vecka möte mot Tottenham.
Citera
2011-04-23, 14:29
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:

Låter inte bra, det är verkligen inte rätt läge att försöka få igång Torres.
Citera
2011-04-23, 14:37
Bannlyst
Citat:

Källa aftonhoran eller?
Citera
2011-04-23, 14:40
Medlem
Bigmassys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Källa aftonhoran eller?

Stor överallt på internet. Mirrorfootball tex.
Citera
2011-04-23, 15:38
Medlem
Gantss avatar
Måste fråga er Arsenal supportrar, vad fan har hänt med Chamkah? Har inte sett honom spela på länge och så vitt jag vet så har han inte varit skadad? Sist jag såg honom spela var i december något, någon som kan förklara vad som har hänt.
Citera
2011-04-23, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Måste fråga er Arsenal supportrar, vad fan har hänt med Chamkah? Har inte sett honom spela på länge och så vitt jag vet så har han inte varit skadad? Sist jag såg honom spela var i december något, någon som kan förklara vad som har hänt.

Bänkad.
Spelade bra hela hösten och bar till viss del på offensiven, men har haft en riktig formdipp och senaste målet kom väl i omspelet mot Leyton orient i FA Cupen. Har suttit bänkad sen julas, något inhopp tror jag han gjort men i senaste matchen tror jag inte ens han var med på bänken
Citera
2011-04-23, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NerPissad
Bänkad.
Spelade bra hela hösten och bar till viss del på offensiven, men har haft en riktig formdipp och senaste målet kom väl i omspelet mot Leyton orient i FA Cupen. Har suttit bänkad sen julas, något inhopp tror jag han gjort men i senaste matchen tror jag inte ens han var med på bänken

Utbränd var det väl?

http://www.football365.com/story/0,17033,8652_6753849,00.html
Citera
2011-04-23, 19:06
Bannlyst
Nästan lika skön seger på Påskafton som när vi 2000 och 2001 säkrade ligaguldet just på Påskafton. Inget är avgjort än men ingen seger idag hade varit katastrof.
Chicharito kan mycket väl bli en bättre och viktigare spelare än vad självaste Solskjaer var för oss. Vi skickade ut ett svagt lag idag och det luktade lite underskattning men som vanligt slår vi Everton med något mål hemma.
Tror fortfarande att vi står på samma poäng som Chelsea och Arsenal med 2 matcher kvar att spela men segern idag gav oss just den marginalen att vi kan förlora nästa två matcher och ändå inte ligga efter poängmässigt.
Citera
2011-04-23, 20:28
Bannlyst
Skönt att West Ham åker ner denna säsong för de har aldrig varit en klubb som hör hemma i högsta serien. Borde vara ett permanent lag i The Championship. Underhållande match på grund av regnet och lite kul att åskan slog ut reklamskyltarna ett tag.
Trots 3-0 inte en imponerande insats och kan lilla West Ham störa Chelsea så pass mycket finns det hopp för Spurs i nästa match.
Skönt att snacket om Torres måltorka är över men det visar hur långt ner Chelsea sjunkit när fansen firar som om Terry dragit in den där straffen i Moskva 2008.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in