2011-04-03, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pardeeo
Hur många mål gjorde superstjärnan Torres i helgen då? För det skulle väl explodera snart?

Lägg av med att försöka vända missnöjet över Pool-förlust med skadeglädje, vet jag. Torres fick 29 minuter mot Stoke, antagligen för att de vill spara honom till CL denna vecka. Alla vet vad Torres är kapabel till, tyvärr för honom var det länge sedan han fick det att stämma. Gläds istället åt att Pool numer har två unga forwards med hög potential.
Citera
2011-04-03, 13:42
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pardeeo
Hur många mål gjorde superstjärnan Torres i helgen då? För det skulle väl explodera snart?

Hur många mål gjorde den där förrädaren Carrol då? Ibland kanske man ska hålla truten...
Citera
2011-04-03, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Hur många mål gjorde den där förrädaren Carrol då? Ibland kanske man ska hålla truten...

1 tror jag
Citera
2011-04-03, 13:53
Medlem
FeedTheNeeds avatar
Rooney är ju ganska överlägset den största idioten i proffsfotbollen just nu, i mitt tycke. Filmar mest jämnt, skäller och svär på domare, lagkamrater och motståndare och beter sig allmänt illa. Det enda som saknas är väl att han förstår någon ung talang's karriär med en tvåfotare.
Citera
2011-04-03, 13:55
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
1 tror jag

Eller 0...

http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/91478/andrew-carroll?cc=5739
Citera
2011-04-03, 13:56
Medlem
Man tycker ju nästan synd om Torres. Han ser märkbart besvärad ut angående situationen. Ibland är det mindre bra att ryssen ska ha så förbaskat med pengar. Nu börjar ledningen ha en lite skarpare ton mot Torres. Han spelar helt utan självförtroende. Ett bra exempel var när Torres och Frankie kontrade och hamnade i en 2-2 situation. Den gamla Torres i pool hade själv utmanat men istället väljer han det enkla alternativet, att passa. Det hela resulterar ändå i en målchans, men you get the point

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/england/article12824584.ab

Förresten, var det bara jag som tyckte att matchbilden förändrades mycket när Anelka och Ramires byttes ut? Det var först då Stoke kunde ta för sig. Annars måste jag fortsätta ösa beröm över David Luiz. Killen gör ännu en stabil insats. Hans ingripande vid 1-0 målet var visserligen svag men ändå, bra jobbat igår.
Senast redigerad av Lazermonkey 2011-04-03 kl. 13:59.
Citera
2011-04-03, 13:58
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Man tycker ju nästan synd om Torres. Han ser märkbart besvärad ut angående situationen. Ibland är det mindre bra att ryssen ska ha så förbaskat med pengar.

Förresten, var det bara jag som tyckte att matchbilden förändrades mycket när Anelka och Ramires byttes ut? Det var först då Stoke kunde ta för sig. Annars måste jag fortsätta ösa beröm över David Luiz. Killen gör ännu en stabil insats. Hans ingripande vid 1-0 målet var visserligen svag men ändå, bra jobbat igår.

Samtidigt så väntade ju CA alldeles för länge med Ivanovic-bytet. Bosingwa drog på sig ett gult och inte för att han är bra defensivt men det gjorde att hela högerkanten blev öppen....
Citera
2011-04-03, 14:08
Medlem
devilzeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeedTheNeed
Rooney är ju ganska överlägset den största idioten i proffsfotbollen just nu, i mitt tycke. Filmar mest jämnt, skäller och svär på domare, lagkamrater och motståndare och beter sig allmänt illa. Det enda som saknas är väl att han förstår någon ung talang's karriär med en tvåfotare.
Balotelli?

Det är alltså så gott som hundra att Torres startar mot United?
Citera
2011-04-03, 14:14
Bannlyst
Intressant att gamle West Ham-stjärnan Trevor Brooking är den som uttalar sig om Rooneys svordomar för FA's räkning. Klart gubben är sur efter 2-4 och vi får se hur många matcher det blir för Rooney och om detta är det sista kapitlet denna säsong i medias och FA's kampanj mot United.
Fotboll är inte golf med handikapp men eftersom alla dessa fotbollssnubbar golfar rejält mycket så har de svårt att hålla isär det där.
The toast of the nation, David Luiz, gjorde en riktig tabbe vid Stokes 1-0 mål och nu kanske man inte säljer lika mycket peruker runt Stamford Bitch!
Citera
2011-04-03, 14:15
Medlem
pardeeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Eller 0...

http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/91478/andrew-carroll?cc=5739

Ett mål mot Ghana. Han vet i alla fall hur man gör mål
Citera
2011-04-03, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
för att de båda, speciellt Fabio, är så fruktansvärt skadebenägna, de får ju Ljungberg och Van Persie att se ut som stålmän. Ser det som ett större problem än bristen på rutin då de ofta kliver in (kanske lite väl) respektlöst i alla matcher.
Jo, det har du rätt i. Ibland kan man undra vad de där brassarna har i modersmjölken för det verkar inte vara kalcium direkt. Det är väl dessutom just detta som kanske är Evras akilleshäl just nu, känns som om han har spelat nonstop i tre år i varje match.

Diskussionen att allt är avgjort:
Sen till de som säger att ligan är avgjord. Den är långt ifrån avgjord för det kommer tappas poäng både här och där. Jag förutsätter att Arsenal kommer vinna hängmatchen och då är det 4 poäng på 7 matcher. Tilläggas skall att United är kvar i FA och CL och på det har en för tillfället rätt skadefylld trupp och Fergie har tre matcher kvar på sin avstängning medan Arsenal igår ställde ett tämligen komplett lag på plan (är väl Vermaelen som inte är ord och då Almunia). Så avgjort, lägg ner.
Citera
2011-04-03, 14:41
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Man tycker ju nästan synd om Torres. Han ser märkbart besvärad ut angående situationen. Ibland är det mindre bra att ryssen ska ha så förbaskat med pengar. Nu börjar ledningen ha en lite skarpare ton mot Torres. Han spelar helt utan självförtroende. Ett bra exempel var när Torres och Frankie kontrade och hamnade i en 2-2 situation. Den gamla Torres i pool hade själv utmanat men istället väljer han det enkla alternativet, att passa. Det hela resulterar ändå i en målchans, men you get the point

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/england/article12824584.ab

Gick inte Chelsea över till ett 4-3-3 när Torres och Kalou byttes in? Där släpptes Stoke in i matchen.

Angående Torres insats så kunde han inte göra mycket mer. När han kom in så började Stoke alltmer komma in i matchen. Dock ska han kunna göra det lilla extra ändå.
Dock kändes det som speeden fanns där, hans första bollkontakt kändes som "den gammla" Torres och kontringen (som visserligen kunde slutat bättre) kändes också på något halvt "den gammla" Torres.

Tycker det är bra att Ancelotti har kritiserat Fernando, måste börja visa sig snart.
Senast redigerad av thatis7tisshow 2011-04-03 kl. 14:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in