2010-08-14, 22:31
Medlem
Hoppas vi får se Mascherano i startuppställningen imorn
Citera
2010-08-14, 23:04
Medlem
Lucens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Han var minst lika bra sista delen av förra året. Han har varit i Spurs 2 säsonger innan och kommer innan det ifrån Southampton. Var rätt många klubbar som var ute efter honom men han valde att gå till Tottenhamn för chans om mer speltid än tex hos United.

För övrigt så är det kul att hans förbannelse brösts

Ja ädelt av honom att ta Spurs.
Det är en kille man ska hålla ögonen på.
Citera
2010-08-14, 23:06
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucen
Ja ädelt av honom att ta Spurs.
Det är en kille man ska hålla ögonen på.

Vet i fan om det direkt är ädelt att välja att spela kontra att sitta på bänken. Dock gjorde han nog rätt val.
Citera
2010-08-14, 23:12
Medlem
Hur bra är egentligen Steven Taylor? Ryktas om att det är lite problem med hans förlängande av kontrakt i Newcastle.
Citera
2010-08-14, 23:28
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depee
Haha snälla försök hitta någon statistik på det!
Hart kommer inom några år vara topp 3 i världen, fyfan vad bra han är. Stabil linjemålvakt som även är bra i luftspelet och har inga större svagheter. City gör nog rätt när de satsar på honom förre Given redan nu.

Ja Hart spelade bra. Undrar vem Arsenal tänker ha i mål. Flappihandski eller Almunia, vem är minst dålig.

Verkar i övrigt som Wojciech Szczesny blir kvar också vad jag kan förstå. Undrar vad man har tänkt sig egentligen med det. Gambla?
Citera
2010-08-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexie
Hoppas vi får se Mascherano i startuppställningen imorn

Varför? En spelare som inte vill spela i den röda trjöan ska inte göra det heller tycker jag.
Citera
2010-08-14, 23:50
Medlem
Lucens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Vet i fan om det direkt är ädelt att välja att spela kontra att sitta på bänken. Dock gjorde han nog rätt val.

Ja jo men det är ju på sätt och vis ädelt att han väljer en lite sämre klubb var chansen till titlar och antagligen får lite lägre lön.
Citera
2010-08-15, 00:08
Medlem
Grizzlybjoerns avatar
Förstår inte ens varför ni poolare ens har förhoopningar att knipa en poäng imorgon.

Dock vill jag nu fråga en fråga som inte berör Arsenal det minsta.

Min kusin fyller 19 år snart. Han har sagt att han vill ha en United halsduk, och då svarar jag ju självklart "Den gul-gröna?". Konstigt nog så säger han "Nja, inte många som förstår det i Sverige med hela "Glazer affären".

Jag svarar ju med att man kanske inte ska gå med en united fana ifall man ska gå på emirates, särskilt inte på sittplats.. men att risken är större att någon united-supporter attackerar dig att du går emot deras jobb att få alla unitedfans att bära Grönt/gult...

Nu till frågan till er Unitedfan: Hur skulle ni reagera ifall någon united-supporter skulle gå runt med en vanlig United halsduk nu förtiden? Sviker man inte alla unitedfans och att man strider emot allting som de försökt göra för att visa sitt hat mot Glazer.

Jag själv skulle aldrig gå emot mina egna fans, och vill se hur ni unitedsupportrar skulle reagera på en sådan här sak?
Citera
2010-08-15, 00:11
Medlem
City påminde om ett landslag idag. Mycket individuell kvalité, men inget lagspel. Spurs visade däremot hur ett väl fungerande lag spelar. Gareth Bale bäst på plan, åtminstone i första halvlek. Micah Richards hade det svårt men fick ingen större hjälp.

Jag tror City kommer se ut ungefär som förra året. Svåra att vinna över, men de själva kommer att ha svårt att låsa upp försvar hos sämre lag. Ett mittfält med Barry, Yaya och De Jong försäkrar mycket bollvinst och innehav, men inte särskilt mycket kreativt offensivt.

Jag hoppas verkligen att Citys miljardbygge missar CL i år. Värvar man utan huvud förtjänar man ingen framgång.
Citera
2010-08-15, 00:20
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzlybjoern
Förstår inte ens varför ni poolare ens har förhoopningar att knipa en poäng imorgon.

Dock vill jag nu fråga en fråga som inte berör Arsenal det minsta.

Min kusin fyller 19 år snart. Han har sagt att han vill ha en United halsduk, och då svarar jag ju självklart "Den gul-gröna?". Konstigt nog så säger han "Nja, inte många som förstår det i Sverige med hela "Glazer affären".

Jag svarar ju med att man kanske inte ska gå med en united fana ifall man ska gå på emirates, särskilt inte på sittplats.. men att risken är större att någon united-supporter attackerar dig att du går emot deras jobb att få alla unitedfans att bära Grönt/gult...

Nu till frågan till er Unitedfan: Hur skulle ni reagera ifall någon united-supporter skulle gå runt med en vanlig United halsduk nu förtiden? Sviker man inte alla unitedfans och att man strider emot allting som de försökt göra för att visa sitt hat mot Glazer.

Jag själv skulle aldrig gå emot mina egna fans, och vill se hur ni unitedsupportrar skulle reagera på en sådan här sak?

Skulle inte bry mig nämnvärt.
Citera
2010-08-15, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Ja Hart spelade bra. Undrar vem Arsenal tänker ha i mål. Flappihandski eller Almunia, vem är minst dålig.

Verkar i övrigt som Wojciech Szczesny blir kvar också vad jag kan förstå. Undrar vad man har tänkt sig egentligen med det. Gambla?
Eftersom det verkar bli klart med Schwarzer i veckan så vette fan om jag inte hade velat gambla med Szcesny bara för att se hur bra han är. Det kan inte bli sämre än med Almunia/Fabianski. Dock så lutar det åt Fabianski, vilket kommer leda till att vi troligtvis får minst 1 insläppt på en fast situation som han indirekt eller direkt kommer att påverka. Om man inte ska gambla med Szczeny borde man nog låna ut honom.
Citera
2010-08-15, 00:52
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Depee
Eftersom det verkar bli klart med Schwarzer i veckan så vette fan om jag inte hade velat gambla med Szcesny bara för att se hur bra han är. Det kan inte bli sämre än med Almunia/Fabianski. Dock så lutar det åt Fabianski, vilket kommer leda till att vi troligtvis får minst 1 insläppt på en fast situation som han indirekt eller direkt kommer att påverka. Om man inte ska gambla med Szczeny borde man nog låna ut honom.

Nej inte gambla mot Pool naturligtvis det vore onödigt. Men om vi inte skaffar målvakt kanske det vore värt att göra mot de sämre lagen och se hur han verkar. Förutsatt att Almunia och Fabianski agerar klåpare i vanlig ordning.

Och tar man in Schwarzer så borde Szczeny lånas ut naturligtvis. Helst till en någorlunda anständig klubb, för att få lite värdemätare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in