2010-08-13, 12:11
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Tremonti
Liverpool har för närvarande ingen spelare som med all säkerhet kommer missa matchen. Ingen utomstående vet hur Torres status är och klubben har inte sagt ett jota om det. Vidare är det oklart om Mascherano kommer spela eller ej, då han inte ens vill vara kvar i klubben. I övrigt är det inga frågetecken vad jag kan komma på såhär på morgonkvisten men Gerrard är i rykande form - alltid nåt

Förmodad startelva mot Le Arse:
Reina
Johnson-Carra-Agger-Aurelio
Lucas-Gerrard
Kuyt-Cole-Jovanovic
N'Ggog

När spelade en fullt frisk Torres en tävlingsmatch senast? Spelar han så lär vi få se samma Torres som vi såg i VM, och det är inte att föredra

Gerrard ja, vilken landskamp han gjorde senast. Och han verkar vara mer motiverad det här året..och en Gerrard i form är fortfarande den bästa spelaren i PL
Citera
2010-08-13, 12:18
Medlem
omigals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Tror att Arshavin kan bli rätt vass.

Jag med. Däremot är han redan etablerad.

Vilka spelare tror ni kommer att ha tagit en plats som stjärna efter denna säsong? Själv hoppas jag mycket Wilshere och Gibbs, såklart. Annars tror jag även på Adam Johnson från Man C.
Citera
2010-08-13, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omigal
Jag med. Däremot är han redan etablerad.

Vilka spelare tror ni kommer att ha tagit en plats som stjärna efter denna säsong? Själv hoppas jag mycket Wilshere och Gibbs, såklart. Annars tror jag även på Adam Johnson från Man C.

Tänkte mer som aspirant till skytteligarvinnare.
Citera
2010-08-13, 12:37
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Vilka tror ni får sina genombrott denna säsong? Skytteligavinnare?
Chicharito har alla förutsättningar att lyckas, Beckford tror jag också får en bra säsong i Everton. Moses i Wigan är en man för framtiden och var duktig i Crystal Palace, vore kul om han fick sitt ordentliga genombrott nu. Vad det gäller skytteligan tror jag på Rooney, Drogba och Torres om han får vara skadefri. Ganska likt förra året alltså.
Citera
2010-08-13, 12:52
Medlem
Citat:
Vilka tror ni får sina genombrott denna säsong? Skytteligavinnare?

Jag tror Chicarito kan bomba in ett par jämte Rooney. Sen tror jag även att Chamakh kan göra succé i Arsenal. Han storspelade ju faktsiskt i Bordeaux ett par säsonger i rad. Kolarov i Man City tror jag kan briljera från sin backposition. Modern, eller det kanske man inte kallar offensiva ytterbackar längre, men offensiv back som mer än gärna kommer upp på kanten och slår inlägg eller bryter in och går på skott.

Om man lämnar anfallet. Vilka tror ni blir giganterna, genombrotten i försvar/mittfältet?
Citera
2010-08-13, 13:36
Medlem
Mark Tremontis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
När spelade en fullt frisk Torres en tävlingsmatch senast?
I april.

Citat:
Spelar han så lär vi få se samma Torres som vi såg i VM, och det är inte att föredra
Nej, han gjorde ett bedrövligt VM men samtidigt är han vår viktigaste spelare och det finns inget annat sätt att göra än att spela honom i form. När Torres är frisk ska han starta, oavsett vad. Han kommer även mycket mer till rätta i Liverpool än det spanska landslaget.

Citat:
Gerrard ja, vilken landskamp han gjorde senast. Och han verkar vara mer motiverad det här året..och en Gerrard i form är fortfarande den bästa spelaren i PL
Absolut
Citera
2010-08-13, 15:03
Medlem
Silmarillions avatar
Expressen listar övergångarna:
http://fotboll.expressen.se/internationellt/1.2095523/har-ar-alla-overgangar-i-premier-league

Någon mer än jag som tycker att det är lite tunt på Tottenhamfronten? En in och en ut - FTW? OK, truppen kanske håller för en hög placering i PL denna säsongen också, men nu blir det ju europaspel också att tänka på. Jag hade gärna sett tre eller fyra spelare till.
Citera
2010-08-13, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silmarillion
Expressen listar övergångarna:
http://fotboll.expressen.se/internationellt/1.2095523/har-ar-alla-overgangar-i-premier-league

Någon mer än jag som tycker att det är lite tunt på Tottenhamfronten? En in och en ut - FTW? OK, truppen kanske håller för en hög placering i PL denna säsongen också, men nu blir det ju europaspel också att tänka på. Jag hade gärna sett tre eller fyra spelare till.

Rækna med ett hektiskt fønster precis innan det stænger, det ær svårt att værva just nu.
Citera
2010-08-13, 18:48
Medlem
Silmarillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Rækna med ett hektiskt fønster precis innan det stænger, det ær svårt att værva just nu.

Jo, så är det nog. Jag är mest rädd att Spurs ska panikvärva några föråldrade B-spelare till överpriser i sista sekund...något de gjort vid flera tidigare säsonger
Citera
2010-08-13, 18:51
Medlem
Tror på följande sluttabell, men som vanligt är det oerhört svårt att tippa ligor, oväntade uppstickare och oväntade fall. Samt att man givetvis riskerar att göra bort sig när man sätter United på en fjärdeplats, men vafan, i år blir det så.

Citera
2010-08-13, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Tror på följande sluttabell, men som vanligt är det oerhört svårt att tippa ligor, oväntade uppstickare och oväntade fall. Samt att man givetvis riskerar att göra bort sig när man sätter United på en fjärdeplats, men vafan, i år blir det så.

Tycker din tabell känns ganska sund. Tror det är bra att Chelsea har rensat ut lite gubbar och lite nytt folk trillat in. Tror att de kommer köra på och vara stabila ligan igenom trots de relativt dåligt genomförda försäsongsmatcherna. Förra säsongen blev det ju jämt i slutet tack vare att de slarvade och tappade poäng mot dåliga lag, exemelvis Wigan. Mot Man U,Arsenal och Pool vann de båda matcherna mot vardera lag, vilket räddade dem. Tror liksom du att City kommer hamna högt upp i tabellen. Hoppas själv på tronskifte i Manchester, eller just det ja, United är ju inte ens ett "Manchester-staden" lag. Förort om jag minns rätt som de kommer från . Jag har full respekt för Arsenals spelare som är riktigt bra, men jag hoppas av hela mitt hjärta att det går åt helvete för dem på grund av Wenger. Han har varit en stor tränare i mina ögon tills de senaste åren, då han gnäller på ALLT. Snacka om att han börjar bli en sur gubbe.
Citera
2010-08-13, 19:29
Medlem
Imorgon börjar det hela och det ända ALLA (?!) är överens om är att Blackpool kommer sist. Hur dom andra platserna fördelas återstår och se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in