2010-07-15, 16:20
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Seriöst vem fan bryr sig?
Jag i alla fall... Har spelat de senaste säsongerna och vore det inte kul om vi (dom som vill då, dom andra behöver ju inte bry sig *host*PringlesPiraten*host*)skapade en egen liga?
Citera
2010-07-15, 17:46
Medlem
Tror Arsenal vinner nästa säsong. Det säger jag som har ett enormt stort Chelsea hjärta men det är bara att inse att på pappret nu pre-season har de ett grymt lag.

Top 10 10/11

1.Arsenal
2.Manchester City
3.Manchester United
4.Chelsea
5.Tottenham
6.Aston Villa
7.Liverpool(floppar åter igen)
8.Everton
9.Birmingham
10.Newcastle

Alternativ top 5

1.Chelsea
2.Arsenal
3.Manchester City
4.Manchester United
5.Tottenham
Citera
2010-07-15, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Top 10 10/11

1. Arsenal
2. Manchester United
3. Manchester City
4. Chelsea
5. Liverpool
6. Everton
7. Aston Villa
8. Fulham

Citera
2010-07-15, 18:20
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Seriöst vem fan bryr sig?

Var drygt 2,3 miljoner som spelade det förra säsongen, så några få tappra eldsjälar finns det allt... Om du syftar på just mitt lag så vet jag inte om nån bryr sig. Personligen tycker jag att det är kul att nörda in på sånt här och även sportsbetta. Håller inte så stenhårt på nåt lag i England (eftersom jag är svensk har jag ett svenskt lag i mitt hjärta, sen har jag förvisso Arsenal som favoritlag i England) så kryddar gärna med lite lull-lull liksom.
Citera
2010-07-15, 18:55
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Tror Arsenal vinner nästa säsong. Det säger jag som har ett enormt stort Chelsea hjärta men det är bara att inse att på pappret nu pre-season har de ett grymt lag.

Top 10 10/11

1.Arsenal
2.Manchester City
3.Manchester United
4.Chelsea
5.Tottenham
6.Aston Villa
7.Liverpool(floppar åter igen)
8.Everton
9.Birmingham
10.Newcastle

Alternativ top 5

1.Chelsea
2.Arsenal
3.Manchester City
4.Manchester United
5.Tottenham

På pappret har Arsenal just nu bara tre innebackar, varav en är otestad i PL-sammanhang och en är precis återkommen från svår knäskada. Ser bra ut på pappret.
Citera
2010-07-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QEX13
På pappret har Arsenal just nu bara tre innebackar, varav en är otestad i PL-sammanhang och en är precis återkommen från svår knäskada. Ser bra ut på pappret.

Haha, tänker främst på offensiven, men som du säger, de måste fixa bakåt.
Citera
2010-07-15, 19:43
Medlem
MrOSs avatar
De flesta har släppt sina nya ställ nu för de som bryr sig.. Uniteds var ju knappast någon snyggt bra mycket fulare än fjolårets som förvisso inte heller var direkt snygg.
Citera
2010-07-15, 20:57
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
De flesta har släppt sina nya ställ nu för de som bryr sig.. Uniteds var ju knappast någon snyggt bra mycket fulare än fjolårets som förvisso inte heller var direkt snygg.
Kollade nyss på Uniteds nya och håller med dig om att det inte var någon hit. Säger inte att jag inte tycker om de för att jag är Liverpoolfan, tycker inte om Liverpools nya ställ häller. Tycker Tottenhams ställ förra säsongen var riktigt snyggt.

Vet du nått ställe där man kan få se alla PL lags ställ på samma ställe?
Citera
2010-07-15, 21:00
Medlem
Chelseas hemmaställ gillar jag faktiskt. Snyggt med röd-vit krage. Bortastället däremot...KATASTROF!
Citera
2010-07-15, 21:13
Medlem
Arzeniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Kollade nyss på Uniteds nya och håller med dig om att det inte var någon hit. Säger inte att jag inte tycker om de för att jag är Liverpoolfan, tycker inte om Liverpools nya ställ häller. Tycker Tottenhams ställ förra säsongen var riktigt snyggt.

Vet du nått ställe där man kan få se alla PL lags ställ på samma ställe?

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1269501/The-strips-team-wearing-season-2010-11--PREMIER-LEAGUE-NEW-KIT-SPECIAL.html

Liverpools ställ va riktigt jävla fult, saknar redan Carlsberg loggan
Citera
2010-07-15, 21:28
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arzenik
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1269501/The-strips-team-wearing-season-2010-11--PREMIER-LEAGUE-NEW-KIT-SPECIAL.html

Liverpools ställ va riktigt jävla fult, saknar redan Carlsberg loggan
Tack för länken!
mm, kommer ta ett tag att vänja sig vid ett annat företags namn på tröjan. Men jag gillar andrastället starkt! (Det vita med svart-röda änder)
Citera
2010-07-16, 17:59
Bannlyst
oh längtar till premier league tänk att sitta en lördags 16:00 eftermiddag i februari -10*c i luften ute och bara njuta med en påse chips och en öl/läsk av att se Newcastle spöa upp sina motståndare
Newcastle och Viasat FTW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in