Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Inte särskilt förvånande. Det är det gamla vanliga. Såg inte slutet själv men skulle inte förvåna om Almunia drällde med bollen i vanlig ordning, eller att Squillaci drattade runt som en förvirrad kyckling i backlinjen.
B-uppställningen är allt annat än dålig på pappret, men i realiteten har den ett fantastiskt uselt facit. Det är helt bisarrt hur man gång på gång lyckas underprestera mot Leeds, Leyton o.s.v. De vill inte ens försöka ta sig in i en A-uppställning tycks det.
Det är varken bra för truppen eller jättekul för åskådarna att ha match var tredje dag resten av säsongen. Vissa matcher (som dagens) valde jag helt enkelt bort bara för att det dels är rätt trist att glo på Arsenal nuförtiden, dels ser i princip likadant ut varenda match, dels är Arsenalmatcher så ofta att man inte får minsta tid att tagga till och sedan en mängd andra anledningar. De som verkligen supportrar Arsenal tänker nog inte på sånt, men om man har lite mer distans till klubben är det inte någon klang och jubelföreställning kring Arsenal nuförtiden.
Jag får se om man ens orkar följa Arsenal nästa säsong. Det känns som att man spelat samma säsong fem år i rad nu, ingenting har förändrats egentligen.
Nu är inte jag någon medgångssupporter direkt, snarare trött på Wenger rent allmänt. Arsenal har tappat sin charm helt enkelt.
E: Det är möjligen bara en temporär trötthet, när väl försäsongen sätter igång igen lär man väl sitta där som ett fån och glo försäsongsmatcher för 50-lappen styck och övertala sig själv att "denna säsongen kanske det kan hända något stort!".