2010-06-17, 20:48
Medlem
Arzeniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeleryFC
Hoppas verkligen att ni kör över dem - gärna i samma stil som förra årets premiär i Liverpool.

Förra året började Pool mot Tottenham ?
Citera
2010-06-17, 21:34
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arzenik

ja, men Tottenham spelade hemma och vann överlägset med hela 2-1
Citera
2010-06-17, 21:40
Medlem
Glenn Strömberg är riktigt störande att lyssna på, 60% av allt han säger är gnäll. Men kommer ändå beställa viasat för vad gör man inte för att få se världens bästa liga?
Citera
2010-06-17, 23:28
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollon89
Glenn Strömberg är riktigt störande att lyssna på, 60% av allt han säger är gnäll. Men kommer ändå beställa viasat för vad gör man inte för att få se världens bästa liga?
haha, exakt! Skulle vara grymt bra med "gamla" Canal+ trion med Jens Fjellström, Lasse Granqvist och den tredje killen som kan så mycket om statistik och gamla målskyttar osv, vilken jag givetvis inte kommer på namnet nu. Tycker även att Rickar Henriksson som jobbar för Radiosporten är bra. Men man kan inte få allt heller

EDIT: JONAS DAHLQUIST heter pojken!
Citera
2010-06-17, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arzenik

Tar för givet att han syftade på Arsenals kross borta mot Everton i premiären, 6-1.
Citera
2010-06-17, 23:37
Medlem
Newcastle vinner, sanna mina ord!

Kul att vi fick manjooo borta och villa hemma direkt. Iofs räds jag inte någon av klubbarna då det känns som de båda har negativa utvecklingskurvor men ändock borde de slå oss. Aja får hoppas på en ny sagolik insats från Jonas på Old Trafford. Det gick ju jävligt bra senast det bar av.

Värsta av allt är att vi möter Wolves borta i tredje. Det blir verkligen en tidig sex poängare för jag kan inte se att de kommer sluta högre upp i tabellen denna säsong.

EDIT: Haha insåg precis att det är ganska motsägelsefullt det jag sagt men jag hade inte tackat nej till två hemmamatcher samt en enkel resa till Burnely om jag själv fått välja de tre första matcherna.
Senast redigerad av Peter.Sthlm 2010-06-17 kl. 23:41.
Citera
2010-06-18, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chandros
Tar för givet att han syftade på Arsenals kross borta mot Everton i premiären, 6-1.
That's right.
Citera
2010-06-19, 00:21
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Finns inget bättre än Premier League
Citera
2010-06-19, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Finns inget bättre än Premier League
Bundesliga

Ska bli intressant att se hur Liverpool agerar till nästa år. Tror nog gamle Pelle skulle passa för jobbet, får hoppas det inte bara är rykten.

Sen att Mascherano går förstår jag ur hans synvinkel, men om jag hade hand om pool skulle jag försöka ha kvar han till alla medel.
Citera
2010-06-19, 11:15
Medlem
Arzeniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Bundesliga

Ska bli intressant att se hur Liverpool agerar till nästa år. Tror nog gamle Pelle skulle passa för jobbet, får hoppas det inte bara är rykten.

Sen att Mascherano går förstår jag ur hans synvinkel, men om jag hade hand om pool skulle jag försöka ha kvar han till alla medel.

Pellegrini eller Martin O Neil hoppas jag på. Hoppas bara Mascherano, Gerrard och Torres stannar, men det är alltid samma rykten år in år ut. Bara dem gör sig av med Lucas Leiva så kommer säsongen lösa sig
Citera
2010-06-19, 12:49
Medlem
McPhails avatar
Arsenal fick ett riktigt mardrömsschema. Som alla vet är matcherna efter CL-grupperna mycket svåra. Arsenal har lyckats få 5 av 6 matcher på bortaplan, och av dom 5 så är 4st mot Villa, Chelsea, Man U och Man C.

Avgörs ligan 30:e April, månne? Arsenal - Manchester United
Citera
2010-06-19, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McPhail
Arsenal fick ett riktigt mardrömsschema. Som alla vet är matcherna efter CL-grupperna mycket svåra. Arsenal har lyckats få 5 av 6 matcher på bortaplan, och av dom 5 så är 4st mot Villa, Chelsea, Man U och Man C.

Avgörs ligan 30:e April, månne? Arsenal - Manchester United

Snarare United - Chelsea tre omgångar från slutet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in