2010-08-23, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
Jämför bänken mot Newcastle med bänken igår så förstår man ju att nåt är fel med den klubben. Innan säsong så förväntade jag mig enormt lite från United och efter slakten av Chelsea på Wembley och en bra kväll mot Newcastle är United precis där jag förväntade mig att de skulle vara. United får denna säsong kämpa om platserna 5-7.

Well, bänken är i stora drag den samma i båda matcherna. Från första matchen är Macheda och Hernandez utbytta mot Nani och Owen, knappast en försvagning som du får det att låta. Du dömer alltså ut United chanser efter redan två omgångar, du förbiser det faktum att United gör sin bästa säsongsinledning på många år.

Chelsea har pissat på två strykgäng, WBA som är nykomlingar och har spelat naivt och åkt ur PL flera gånger under de senaste åren, samt Wigan som blev förnedrade mot Blackpool och har 0-16 eller något sådant på sina tre senaste PL matcher. Det är ändå imponerande resultat, men de har inte heller testats på något vis ännu. Du låter som en sann ABUist.
Citera
2010-08-23, 16:33
Medlem
Asså Riffraffer du är verkligen så enormt korkad, trodde bara du trolla först men ingen kan fan trolla så jäkla mycket.
Citera
2010-08-23, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LUHG
Well, bänken är i stora drag den samma i båda matcherna. Från första matchen är Macheda och Hernandez utbytta mot Nani och Owen, knappast en försvagning som du får det att låta. Du dömer alltså ut United chanser efter redan två omgångar, du förbiser det faktum att United gör sin bästa säsongsinledning på många år.

Chelsea har pissat på två strykgäng, WBA som är nykomlingar och har spelat naivt och åkt ur PL flera gånger under de senaste åren, samt Wigan som blev förnedrade mot Blackpool och har 0-16 eller något sådant på sina tre senaste PL matcher. Det är ändå imponerande resultat, men de har inte heller testats på något vis ännu. Du låter som en sann ABUist.
Bänkarna mellan dom matcherna är som natt och dag och nej en trött ABU är jag sannerligen inte min vän. Akta så inte ni United-fans blir lika usla på att ta förluster och att vinna som Arsenals fans.
Citera
2010-08-23, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disipador
Asså Riffraffer du är verkligen så enormt korkad, trodde bara du trolla först men ingen kan fan trolla så jäkla mycket.
Nej jag vet att denna tråd varit en slumrande Arsenal-tråd där alla tyckt likadant vilket är typiskt svenskt så när en erfaren person som var där före ni föddes kommer in blir det så klart lite känsligt. Med åldern växer man ifrån sånt och tar det på ett annat sätt men det hör till ungdomen att vara lättsårad och tro att ens egna åsikter alltid är de rätta.
Citera
2010-08-23, 16:44
Medlem
Quorthons avatar
Det tror jag inte ett dugg på. Finns inte så stora anledningar att tvivla på Fergusons kunnande. Han har blivit utdömd tidigare och det har sagts att han tappat några skruvar. Men det finns ingen i världen som hade gjort ett bättre jobb än honom i United och det gör nog inte det nu heller.
Citera
2010-08-23, 16:45
Medlem
Citat:
Det sköna med Chelseas dominans är just att Arsenals fans tillhör den kategori som inte kan ta andra åsikter och som med infantila kommentarer försöker försvara en klubb som i 5 år blivit förnedrad på världsscenen. Chelseas fans tillhör lätt världens bästa fans både när det gäller att vinna och förlora vilket jag önskar man kunde säga om alla Gooners. Arsenals fans gör som strutsen och sticker huvudet i sanden och vägrar inse att de inte ens är nummer ett i sin egen stad.
Skärp dig nu.. Har sett dina idiotiska inlägg och du gör mig fan mörkrädd.. Vilka fan är Chelsea och vem fan är du?! Arsenal är storebror och det har dom alltid varit och det kommer dom alltid att vara. Varför skulle det bli ändring på det? Bara för att Chelsea slår två skit lag på hemmaplan?! Kom tillbaka i Maj..
Citera
2010-08-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LUHG

Owen är alltid en försvagning och varför man försöker få honom att spela annorlunda mot han gjorde under sin storhetstid är ju märkligt. United försöker få bagaren att vara mekaniner helt plötsligt vilket inte är så smart. Owen är en skam för fotbollen av idag då han grät sig till ett kontrakt genom en "tyck synd om mig"-lunta på alldeles för många sidor. Det är inte värdigt en klubb som United att ha den där invaliden springande runt på plan som en hund som får spelet och börjar leka på gräsmattan.
Citera
2010-08-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Skärp dig nu.. Har sett dina idiotiska inlägg och du gör mig fan mörkrädd.. Vilka fan är Chelsea och vem fan är du?! Arsenal är storebror och det har dom alltid varit och det kommer dom alltid att vara. Varför skulle det bli ändring på det? Bara för att Chelsea slår två skit lag på hemmaplan?! Kom tillbaka i Maj..
Pinsamt!
Citera
2010-08-23, 16:48
Medlem
Citat:
Pinsamt!
Ett enkelt svar när man inte vet vad man ska svara.
Ett enkelt svar när man vet att det andra har rätt.
Citera
2010-08-23, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Det tror jag inte ett dugg på. Finns inte så stora anledningar att tvivla på Fergusons kunnande. Han har blivit utdömd tidigare och det har sagts att han tappat några skruvar. Men det finns ingen i världen som hade gjort ett bättre jobb än honom i United och det gör nog inte det nu heller.
Detta var ett svar på vad och sluta skriva självklarheter. Det är nutid vi talar om här.
Citera
2010-08-23, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Ett enkelt svar när man inte vet vad man ska svara.
Ett enkelt svar när man vet att det andra har rätt.
Din förnekelse är patologisk.
Citera
2010-08-23, 16:52
Medlem
Citat:
Din förnekelse är patologisk.
Du kanske ska använda patologi i rätt sammanhang.. Men nog om det!
Vad tror folket om kvällens match? En måste match för båda lagen, eller?
Tror inte något av lagen har råd att förlora för då är man redan 5 poäng efter Chelsea (efter 2 matcher) och Chelsea med sitt enkla spelschema kommer nog ånga på ända till December då man får möta lite bättre lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in