2010-08-07, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Att han är lysande till och från bevisar ju att kvalitén finns där, så kan Roy och grabbarna jobba med hans lägstanivå så blir det nog kalas. Men det återstår ju att se, han har en historia av långa formsvackor

Övervärderar dom inte Arsenal en smula? Och Bayern? Sen vill jag gärna plocka bort Barca därifrån, av andra skäl
Hur fan kan man övervärdera Bayern? Lätt ett av de större lagen i världen rent ekonomiskt.
Citera
2010-08-07, 14:33
Medlem
liarsenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
2-0 mot Osasuna och mål av Lee och Elmander, väldigt trevligt. Längtar till ligapremiären!

Lee kommer spela i ett storlag i framtiden, om han utvecklas i samma fart, riktigt intressant spelare.
Citera
2010-08-07, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
Lee kommer spela i ett storlag i framtiden, om han utvecklas i samma fart, riktigt intressant spelare.

Sist jag sa det blev jag dumförklarad, men ja, jag håller med (obviously).
Citera
2010-08-07, 14:40
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Hur fan kan man övervärdera Bayern? Lätt ett av de större lagen i världen rent ekonomiskt.

Menar du att det inte går att övervärdera dom? Så om nästa artikel sätter dom 1:a så är dom det? Dessa listor ser helt olika ut beroende på vem som gör undersökningen, eller uppskattningen eller vad dom nu går efter

Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic

Visst är han det, dock brukar asiater ha en förmåga att väldigt snabbt sluta utvecklas. Dom har väl alltid haft en del talanger men som aldrig blivit något mer än så. Men vi får vänta och se, detta kan ju vara ett undantag
Citera
2010-08-07, 15:01
Bannlyst
Citat:
Menar du att det inte går att övervärdera dom? Så om nästa artikel sätter dom 1:a så är dom det? Dessa listor ser helt olika ut beroende på vem som gör undersökningen, eller uppskattningen eller vad dom nu går efter

Nej det säger jag inte att dom är 1a bara för att dom sätter dom som det. Men när du helt sonika bara vill plocka bort dom undrar jag om du har koll på deras ekonomi överhuvudtaget.
Arsenal har jag ingen koll på.
Citera
2010-08-07, 18:05
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Att han är lysande till och från bevisar ju att kvalitén finns där, så kan Roy och grabbarna jobba med hans lägstanivå så blir det nog kalas. Men det återstår ju att se, han har en historia av långa formsvackor

Övervärderar dom inte Arsenal en smula? Och Bayern? Sen vill jag gärna plocka bort Barca därifrån, av andra skäl

Bayern var näst rikaste klubben efter Real 2009 om man räknar bort klubbarnas skulder enligt forbes.
Citera
2010-08-07, 18:29
Bannlyst
När fan drar pl igång? Såg att npower leauge (championship) hade premiär igår
Citera
2010-08-07, 18:32
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
När fan drar pl igång? Såg att npower leauge (championship) hade premiär igår
Nästa helg.
Citera
2010-08-07, 18:35
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hertigen
Bayern var näst rikaste klubben efter Real 2009 om man räknar bort klubbarnas skulder enligt forbes.

Världens fattigaste man är säkert också rik om man räknar bort alla hans skulder Men nu handlade väl detta om något annat än ekonomi? Att sätta ett specifikt värde på klubbarna kan ju inte vara helt lätt, finns ju massor av aspekter att ta hänsyn till

Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Nästa helg.

Jepp, nu är man tokladdad Två riktiga stormatcher i premiären också, jultomten är tidig iår
Citera
2010-08-07, 18:57
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Världens fattigaste man är säkert också rik om man räknar bort alla hans skulder Men nu handlade väl detta om något annat än ekonomi? Att sätta ett specifikt värde på klubbarna kan ju inte vara helt lätt, finns ju massor av aspekter att ta hänsyn till

Jepp, nu är man tokladdad Två riktiga stormatcher i premiären också, jultomten är tidig iår

Menade såklart om man kvittar klubbarnas skulder mot deras tillgångar. Bayern har inga skulder, vilket United bland annat har.
Citera
2010-08-07, 22:53
Medlem
Arsenal mötte Legia Warsaw i förberdelserna inför Liverpool matchen. Det gjordes 11 mål i en match där Arsenal lyckades vända ett 3-0 underläge (efter 36 min) till 5-6. Att släppa in 5 mål mot L.Warsaw är under all kritik, även om man inte mönstrade med det bästa laget så får det inte hända. Hoppas Wenger inser det nu. Det var förövrigt Fabianski som stod i målet idag, han kanske ville vara schysst mot sina landsmän?

OT: Måste även nämna att Walcott,Gibbs och Wilshere blivit uttagna till landskampen mot Ungern på onsdag. Oerhört kul
Senast redigerad av Macche 2010-08-07 kl. 23:05.
Citera
2010-08-07, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Arsenal mötte Legia Warsaw i förberdelserna inför Liverpool matchen. Det gjordes 11 mål i en match där Arsenal lyckades vända ett 3-0 underläge (efter 36 min) till 5-6. Att släppa in 5 mål mot L.Warsaw är under all kritik, även om man inte mönstrade med det bästa laget så får det inte hända. Hoppas Wenger inser det nu. Det var förövrigt Fabianski som stod i målet idag, han kanske ville vara schysst mot sina landsmän?

OT: Måste även nämna att Walcott,Gibbs och Wilshere blivit uttagna till landskampen mot Ungern på onsdag. Oerhört kul

Man mönstrade sitt ordinarie försvar och släppte in fem mål.

Kul med Wilshere och Gibbs i landslaget, men detta kanske inte hör hemma här. Hoppas de får chansen att visa upp sig nu också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in