Citat:
Ursprungligen postat av zaffy10
Är det bara jag som tycker Hodgson får för mycket skit? Jag tycker han har en alldeles för dålig trupp och stjärnor som är överskattade och ständigt underpresterar..
Det är inte bara så som du tycker, det är så!
Ett bevis för detta är att det är första gången under mina 30 år som jag - här och nu - håller med en Arsenalsupporter om någonting!
Nej, men det är som jag skrev tidigare i tråden; det är helt fel material i för Woy. Det är därför som han lyckas bättre i klubbar som Halmstad och Fulham; hela hans fotbollstänk går ut på att ha spelare som jobbar - ffa försvarsmässigt.
När du har ett sådant fotbollstänk, som börjar med att anfallare skall störa uppspelen, och de inte jobbar för att göra detta, så blir det för mycket belastning på mf och fs. Det är alldeles för tungt för försvarare som Liverpools. Detta är en av de stora anledningarna till att det gick bättre i Fulham, där blev det enklare för mf och ffa fs.
Det kommer inte att bli bättre om med en annan tränare, men i stort sätt samma spelarmaterial. Ser fram emot att får säga "I told ya'll!"