2011-01-06, 15:43
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Fast nu var det ju inte sämst jag menade, utan ointresserad. Men, skit samma. Ingen stor grej precis

EDIT: Nej, inte vad jag kommer ihåg?

Han var faktiskt både sämst och minst intresserad!

http://www.premierleague.com/page/MatchReports/0,,12306~52056,00.html

Jag mindes rätt när jag mindes att han blev utbytt.
Citera
2011-01-06, 21:01
Medlem
xenosans avatar
Sky Sports News reporting that Hodgson put "several large" bags in the boot of his car when he left Melwood an hour ago.
http://i229.photobucket.com/albums/ee219/ramiznathani/IMG_5729.jpg

Snälla sig att han får kicken under kvällen.
Senast redigerad av xenosan 2011-01-06 kl. 21:05.
Citera
2011-01-06, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
Sky Sports News reporting that Hodgson put "several large" bags in the boot of his car when he left Melwood an hour ago.

Vore så jävla gött.
Citera
2011-01-06, 22:10
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenosan

Han kanske bara ska till kajen och dumpa några av spelarna som inte presterar? Den där bilden är säkert inte tagen idag, men även om han drar så kan man ju inte jubla så länge det ryktas om ersättare som Rijkaard och O'Neill mm Dom skulle ha satsat allt på Pellegrini när han var ledig, byter vi tränare idag så ser jag helst Deschamps som ersättare.
Citera
2011-01-06, 22:11
Medlem
xenosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexie
Vore så jävla gött.

Ja. Inget bekräftat hittills dock. Skulle inte förvåna mig om han får vara kvar United-matchen också men innan Everton den 16e måste vi bara ha en ny tränare.

OT: För övrigt kan "sig" istället för "säg" i mitt förra inlägg vara den värsta språkmissen jag gjort.
Citera
2011-01-07, 10:53
Medlem
zaffy10s avatar
Är det bara jag som tycker Hodgson får för mycket skit? Jag tycker han har en alldeles för dålig trupp och stjärnor som är överskattade och ständigt underpresterar..
Citera
2011-01-07, 11:57
Medlem
DonMiguels avatar
Förstår absolut varför fansen vill ha bort Hodgson, han har gjort långt ifrån en lyckad insats, men är det verkligen rätt att sparka när man inte hittat någon ordentlig ersättare? För så vitt jag har hört har många skrikit efter hans avgång, men inte kommit med något konkret förslag på vem som ska ersätta. Visst, en ny randomtränare hade kanske gett resultat i början - något ett nytt tränarbyte tenderar att medföra -, men på lång sikt då? Är det inte då bättre att behålla Hodgson tills rätt ersättare är funnen? Eller är det bättre att låta någon annan i Liverpool, typ Sammy Lee, sköta spakarna tills vidare?
Citera
2011-01-07, 14:06
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaffy10
Är det bara jag som tycker Hodgson får för mycket skit? Jag tycker han har en alldeles för dålig trupp och stjärnor som är överskattade och ständigt underpresterar..

Det är inte bara så som du tycker, det är så!
Ett bevis för detta är att det är första gången under mina 30 år som jag - här och nu - håller med en Arsenalsupporter om någonting!

Nej, men det är som jag skrev tidigare i tråden; det är helt fel material i för Woy. Det är därför som han lyckas bättre i klubbar som Halmstad och Fulham; hela hans fotbollstänk går ut på att ha spelare som jobbar - ffa försvarsmässigt.

När du har ett sådant fotbollstänk, som börjar med att anfallare skall störa uppspelen, och de inte jobbar för att göra detta, så blir det för mycket belastning på mf och fs. Det är alldeles för tungt för försvarare som Liverpools. Detta är en av de stora anledningarna till att det gick bättre i Fulham, där blev det enklare för mf och ffa fs.

Det kommer inte att bli bättre om med en annan tränare, men i stort sätt samma spelarmaterial. Ser fram emot att får säga "I told ya'll!"
Citera
2011-01-07, 14:11
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Nu sägs det alltså att Roy får en sista chans i FA-cupmatchen mot Man Utd, det betyder alltså att om vi förlorar den då förlorar vi mot Man Utd..vilket är det värsta som finns. Och vinner vi så sitter Roy alltså kvar? Fy fan vilken äcklig match, det går ju inte att bli glad hur det än går Det ska vara om Liverpool vinner och Roy i glädjeruset dör av hjärtinfarkt!

Med Roy kvar så värvar väl laget ett antal avdankade danskar till, och köper vi en spelare som typ Elia så får väl han spela som defensiv mittfältare. Nej det går inte att försvara den här gubben
Citera
2011-01-07, 14:23
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Nu sägs det alltså att Roy får en sista chans i FA-cupmatchen mot Man Utd, det betyder alltså att om vi förlorar den då förlorar vi mot Man Utd..vilket är det värsta som finns. Och vinner vi så sitter Roy alltså kvar? Fy fan vilken äcklig match, det går ju inte att bli glad hur det än går Det ska vara om Liverpool vinner och Roy i glädjeruset dör av hjärtinfarkt!

Med Roy kvar så värvar väl laget ett antal avdankade danskar till, och köper vi en spelare som typ Elia så får väl han spela som defensiv mittfältare. Nej det går inte att försvara den här gubben

Då vet du fan hur det känns att vara en Fulhammer med Sparky som manager!
Citera
2011-01-07, 14:25
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Det är inte bara så som du tycker, det är så!
Ett bevis för detta är att det är första gången under mina 30 år som jag - här och nu - håller med en Arsenalsupporter om någonting!

Nej, men det är som jag skrev tidigare i tråden; det är helt fel material i för Woy. Det är därför som han lyckas bättre i klubbar som Halmstad och Fulham; hela hans fotbollstänk går ut på att ha spelare som jobbar - ffa försvarsmässigt.

När du har ett sådant fotbollstänk, som börjar med att anfallare skall störa uppspelen, och de inte jobbar för att göra detta, så blir det för mycket belastning på mf och fs. Det är alldeles för tungt för försvarare som Liverpools. Detta är en av de stora anledningarna till att det gick bättre i Fulham, där blev det enklare för mf och ffa fs.

Det kommer inte att bli bättre om med en annan tränare, men i stort sätt samma spelarmaterial. Ser fram emot att får säga "I told ya'll!"
Säger du inte emot dig själv här? Att det är fel material för Roy och hans tänk, men även för en annan tränare med (förhoppningsvis) en annan filosofi?

Själv tycker jag att han bör lämna då, som du säger, hans metoder uppenbarligen inte fungerar.
Citera
2011-01-07, 14:29
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Säger du inte emot dig själv här? Att det är fel material för Roy och hans tänk, men även för en annan tränare med (förhoppningsvis) en annan filosofi?

Själv tycker jag att han bör lämna då, som du säger, hans metoder uppenbarligen inte fungerar.

Nja, alltså, vad jag menar är att försvarsmaterialet (ffa fs) är fel för vilken tränare som helst, medan även det på anfallssidan är fel för Woy.

Konch ex, var bättre i Fulham, för att de andra spelarna gjorde honom bättre där.

Men vi kan byta tränare om du vill Sparky mot Woy?

PS. Han fotbollstänk, Woys alltså, är lite för smalt - det är jag absolut den förste att hålla med om. Han behöver jobbare och inte primadonnor som Torres och Gerrard har blivit.
Senast redigerad av Sweeper80 2011-01-07 kl. 14:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in