2011-01-05, 17:08
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Jag tror Ancelotti blir sparkad om Chelsea förlorar idag.
Senast redigerad av FotbollsAnalen 2011-01-05 kl. 17:16.
Citera
2011-01-05, 17:28
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen

Jag tror Ancelotti blir sparkad även om Chelsea vinner, dock inte lika snabbt.
Citera
2011-01-05, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Tackar, Puckott, det bekräftade min teori. Får hoppas det blir så.

Lite off topic, men hur kommer det sig att ingen någonsin vet något om fotbollslagen egentligen. Jag menar, spelarna måste ju få reda på förmiddagen om de spelar eller ej, och ändå är det ingen som nosar upp det förrän timmen före matchstart då det officiellt släpps?

Dålig journalistik eller extremt bra koll från klubbarnas håll?

Jämför man med hockey exempelvis så är det sälla några problem att luska fram vem som ska vakta kassen den dagen eller hur kedjorna kommer att se ut, eller något annat heller för den delen.

Trupper är inget att lita på. Själva truppen släpper aldrig klubbarna själva, utan det är mest tidningar som spekulerar. Själva truppen är inte heller särskilt intressant så det är ingen som "snokar" upp det. Angående startelvorna så vet inte ens spelarna själva om den förrän cirka två timmar före match, och inte länge efter det får supportrarna reda på elvorna.

Jag tror Adam Johnson startar idag, eller jag är ganska säker på att han startar. Hoppas du fick den info du ville ha.

Quorton: Håller inte alls med, till exempel slog Carrick varenda passning rätt igår. Han spelade inte svårt men han hade den kontrollen som behövdes igår. Han har en av dom bästa passningsfötterna i ligan - både korta och långa pass.
Citera
2011-01-05, 18:15
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Blackburn-Liverpool kan fan bli den sämsta matchen som någonsin har spelats, den möjligheten finns känns det som. Hemmalaget saknar massor av spelare och Roy gillar att spela tråkig mördarfotboll på bortaplan Trösten är att jag spelar in Arsenal-Man City som har lite potential iaf, kampen om vem som kommer tvåa är ju en öppen historia..
Citera
2011-01-05, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen

Även vid oavgjort tror jag han kickas. Vem ryktas som ersättare? Benitez läste jag i nån blaska men det ser jag som orimligt.
Citera
2011-01-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Även vid oavgjort tror jag han kickas. Vem ryktas som ersättare? Benitez läste jag i nån blaska men det ser jag som orimligt.
Rykterna jag har hört är:
Rafa Benitez
Chris Hughton (don't ask why)
Pep Guardiola
Frank Rijkaard

Vem tror jag ersätter Carlo? Frank Rijkaard.
Citera
2011-01-05, 19:18
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare

Tyst människa. Något sådant vill jag inte höra!
Citera
2011-01-05, 19:41
Medlem
Jontalinens avatar
Testiklarna kryper upp i kroppen bara jag hör Benitez och Chelsea i samma sammanhang..
Citera
2011-01-05, 19:46
Medlem
Att Benitez ens kommer på tal tycker jag är lite underhållande, han har väl bränt sina broar vid det här laget..
Citera
2011-01-05, 20:01
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Rykterna jag har hört är:
Rafa Benitez
Chris Hughton (don't ask why)
Pep Guardiola
Frank Rijkaard

Vem tror jag ersätter Carlo? Frank Rijkaard.

såg någon rubrik om Laudrup, kan ha varit i Aftonbladet..
Citera
2011-01-05, 20:05
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Blackburn-Liverpool kan fan bli den sämsta matchen som någonsin har spelats, den möjligheten finns känns det som.
Skulle väl inte förvåna någon. Vare sig vårt eller Roys bortafacit de senaste 12 månaderna är att leka med. Defensivt är en sak, omotiverat något annat. Men vill självklart inte se någotdera från oss. Startelvan kunde ju sett värre ut men hur det sedan blir vet man ju aldrig. Undrar om det tar mindre än 5 minuter innan man börjar zappa...
Citera
2011-01-05, 21:38
Medlem
Jorgelitos avatar
Chelsea spelar faktiskt bra mot Wolves tycker jag, snöpligt med målet.
Vi skapar mycket chanser och spelet liknar det vi spelade förra säsongen, skillnaden är väl någon centimeter på inläggen och att vi inte får in bolljäveln.

Bara jag som tycker att Stephen Hunt är en jävla idiot? Trots att han spräckte skallen på Cech så springer han runt som en jävla dåre på planen och fullföljer ALLA situationer. Tror killen har någon sjukdom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in