Poulsen är än så länge inget vidare köp men köptes han inte innan klubben fick nya ägare? Inte lätt att göra mycket med så lite pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Det hjälps inte, jag känner lite medlidande för Hodgson. Han är en bra coach som bevisligen klarar av att göra mycket med litet, dessutom verkar han vara en väldigt sympatisk karl.
Bevisligen fungerade det inte men jag gillar Roy så visst tycker jag synd om honom. Men tror han tar det på rätt sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Egentligen är det ju spelarnas fel där vissa av dem vart tragiskt oengagerade och dåliga, men den snabba lösningen är att kicka Roy. Får hoppas på förbättring, även om jag är tveksam.
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jag har full förståelse för att Roy fick gå men om man enbart skyller Liverpools dåliga placering på honom är man nog väldigt fel ute. Truppen är inte spec bra och även om det har varit en massa snack om konstiga/avsaknad av spelidé så går det väl inte blunda för hur oengagerade och lata en hel del av spelarna har varit?
Är väl Liverpoolsupportrars oändliga optimism som än en gång visar sig. "Om vi bara..." "När vi..." "Nästa år..."
Så med en gammal legend vid rodret och pengar att spendera i januari så kommer allt vända och vi slutar som etta tack vare att serien är såpass jämn.
Lär vänta en månad eller två innan jag utvärderar situationen.