2010-10-29, 20:03
Medlem
AudereEstFaceres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Det blir oerhört svårt naturligtvis. Spurs saknar: King,Dawson,Defoe,Huddlestone. Lite orolig för backlinjen. Jag är även orolig för linjemännen+domaren. Mendes känslan har inte släppt riktigt. Långsökt? ja, för fan. Oavgjort såhär i förhand känns taget.

Tror också på en pinne för Spurs....det är nu eller aldrig känns det som...Mendes är inte långsökt då det är en av de största stölderna i modern fotboll. Och för oss härdade Spurs fan va det nog bland det värsta jag varit med om. Hoppas på en rättvis domare och ingen 5 min Ferguson over time.

Bale är het, Lennon på G och Van Der Vart ångar på. Vill se Pavluchenko från start.
Citera
2010-10-29, 21:23
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AudereEstFacere
Tror också på en pinne för Spurs....det är nu eller aldrig känns det som...Mendes är inte långsökt då det är en av de största stölderna i modern fotboll. Och för oss härdade Spurs fan va det nog bland det värsta jag varit med om. Hoppas på en rättvis domare och ingen 5 min Ferguson over time.

Bale är het, Lennon på G och Van Der Vart ångar på. Vill se Pavluchenko från start.

Pavan från start köper jag rakt av.
Citera
2010-10-29, 23:08
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:

Äh, kom igen. Är inte hela bollen inne så ska det naturligtvis inte blåsas för mål...

Luktar verkligen oavgjort om matchen imorgon tycker jag. Van der Vaarts form oroar mig. Han har gjort det riktigt bra. Hoppas på bra offensiva prestationer av Nani, Berbatov och Hernandes och att det ska räcka till tre poäng... Var riktigt tveksam till mexikanen för ett par veckor sedan, men han imponerar allt mer. Vidhåller dock att passningsspelet måste förbättras.
Citera
2010-10-29, 23:33
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Äh, kom igen. Är inte hela bollen inne så ska det naturligtvis inte blåsas för mål...

Luktar verkligen oavgjort om matchen imorgon tycker jag. Van der Vaarts form oroar mig. Han har gjort det riktigt bra. Hoppas på bra offensiva prestationer av Nani, Berbatov och Hernandes och att det ska räcka till tre poäng... Var riktigt tveksam till mexikanen för ett par veckor sedan, men han imponerar allt mer. Vidhåller dock att passningsspelet måste förbättras.

du hoppas på bra offensiva prestationer? själv hoppas jag på att försvaret ska vara klockrent istället..
släpper man inte in något så är mycket redan vunnet
Citera
2010-10-29, 23:57
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
du hoppas på bra offensiva prestationer? själv hoppas jag på att försvaret ska vara klockrent istället..
släpper man inte in något så är mycket redan vunnet

Sa inte att jag inte hoppas på en bra defensiv prestation Känns dock som att laget är tunnare framåt just nu och mer beroende av ett fåtal spelare.
Citera
2010-10-30, 00:28
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Sa inte att jag inte hoppas på en bra defensiv prestation Känns dock som att laget är tunnare framåt just nu och mer beroende av ett fåtal spelare.

touche!

Men samtidigt som vi är tunnare framåt än vi varit på lång tid så är det fortfarande inte målen som inte har kommit, det är försvaret som har släppt iväg poängen på slutet av matcher.
Citera
2010-10-30, 00:37
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:

Fergietime hit och Fergietime dit. United har ju verkligen haft glädje av tilläggstiden i år.
Allt annat än Rafael på högerbacken imorgon är självmord. Tror på minst en poäng för Spurs iallafall.
Citera
2010-10-30, 01:20
Bannlyst
Citat:

United har inte direkt haft problem med målskyttet, försvarsspelet däremot...

Spurs vinner med 2-3.
Citera
2010-10-30, 01:58
Medlem
Samwises avatar
Känns verkligen som att en seger för Spurs är fullt möjlig, oddsen på denna match är sjuka på vissa sidor, har folk ens sätt Spurs spela?
Men Man U är tunga, väldigt tunga och det ska inte underskattas.
Citera
2010-10-30, 01:59
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Känns verkligen som att en seger för Spurs är fullt möjlig, oddsen på denna match är sjuka på vissa sidor, har folk ens sätt Spurs spela?
Men Man U är tunga, väldigt tunga och det ska inte underskattas.

Framför allt är det ett första seriöst av truppen, spec efter hela cirkusen med Rooney.
Citera
2010-10-30, 02:12
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Framför allt är det ett första seriöst av truppen, spec efter hela cirkusen med Rooney.

Jag förstår nästan vad du menar(!), men jag vill tro att Spurs inte är ett så pass mycket sämre lag, det är nu man ska bevisa något.
Citera
2010-10-30, 02:45
Medlem
samtron12s avatar
Man U - spurs blir 1-1 imon, spikat och klart.
Hoppas dock på 0-4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in