2010-11-09, 19:08
  #3397
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Om vadå? Som jag förstod så sa du att Chelsea har ett lättare spelschema för att dom kom etta?

Irony - not for everyone!
Citera
2010-11-09, 19:12
  #3398
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Irony - not for everyone!
Väldigt lätt att veta att det är ironi i skrift. Men men, jag tar på mig den om det var så uppenbart
Citera
2010-11-09, 19:12
  #3399
Medlem
EySvennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Om vadå? Som jag förstod så sa du att Chelsea har ett lättare spelschema för att dom kom etta?
Tror hårt på Chelsea fast inte pga spelchemat.
Citera
2010-11-09, 20:47
  #3400
Bannlyst
Det han menar (Arse) är ju att Chelsea har fått ett mer gynnsamt spelschema och det kan man ju faktiskt tycka. Det är ju generellt sett lättare att möta Wolves hemma efter CL än att möta Villa borta, eller hur? Sen kan det ju diskuteras vilka som haft "bäst" spelschema hittills, men där tycker jag inte mig märka något särskilt än så länge.
Citera
2010-11-09, 22:03
  #3401
Medlem
Spelschema hit och spelschema dit. Tar den här diskussionen aldrig slut?

Chelsea har en lättare period just nu men som jaochs säger hade dom en mycket tyngre period med tuffare matcher tidigare på säsongen när andra lag, läs United, hade det lättare. Efter helgen har lagen (Chels, Ars, Uni) mött ungefär samma motstånd.
Citera
2010-11-09, 23:16
  #3402
Medlem
pardeeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarDeLa
Spelschema hit och spelschema dit. Tar den här diskussionen aldrig slut?

Chelsea har en lättare period just nu men som jaochs säger hade dom en mycket tyngre period med tuffare matcher tidigare på säsongen när andra lag, läs United, hade det lättare. Efter helgen har lagen (Chels, Ars, Uni) mött ungefär samma motstånd.

Hade inte Chelsea lättast spelschema i början? Men skit i det. Detta är bara tråkigt att läsa.

Vad tycker ni om dagens matcher?
Citera
2010-11-10, 00:39
  #3403
Medlem
Premier Leagues hittils bästa halvlek i andra halvlek mellan Stoke och Birmingham?
Iaf surt för Birmingham att vända 2-0 underläge till 2-2 på bara några minuter och sedan förlora med 3-2 ändå.
Citera
2010-11-10, 07:34
  #3404
Avslutad
Massvis med fotboll ikväll. Derbyt i Manchester är väl den matchen som är i Fokus ikväll. Liverpool åker till Wigan för att vinna sin 4:e raka ligamatch. Kommer bli intressant och se om man kan göra en lika bra insats om mot Chelsea i Söndags. Matchen visas tyvärr på Via Sat Extra som jag inte har.Nån som kan förklarar vad dom där extra kanalerna fyller för funktion när dom inte ingår i det ordinarie paketet.
Citera
2010-11-10, 07:36
  #3405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Massvis med fotboll ikväll. Derbyt i Manchester är väl den matchen som är i Fokus ikväll. Liverpool åker till Wigan för att vinna sin 4:e raka ligamatch. Kommer bli intressant och se om man kan göra en lika bra insats om mot Chelsea i Söndags. Matchen visas tyvärr på Via Sat Extra som jag inte har.Nån som kan förklarar vad dom där extra kanalerna fyller för funktion när dom inte ingår i det ordinarie paketet.


Har man parabol så ingår dom.
Citera
2010-11-10, 07:51
  #3406
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Har man parabol så ingår dom.

Jo jag vet men inte om man har Com HEm Box med via sat paketet då ingår bara fotboll sport och Motor kanalen.
Citera
2010-11-10, 07:55
  #3407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Jo jag vet men inte om man har Com HEm Box med via sat paketet då ingår bara fotboll sport och Motor kanalen.


Du kan ändå bara få Viasat Xtra-kanalerna med parabol så inget konstigt med det.
Citera
2010-11-10, 07:56
  #3408
Medlem
zizacons avatar
Då åkte Vermaelen på nästa skada precis innan han skulle komma tillbaka, så nu får vi spela Squillaci och Djourou. http://www.arsenal.com/news/news-archive/35452/injury-news

Undrar hur länge RVP håller sig på benen för övrigt. Fortfarande tycks han må bra, så man blir nästan chockad. Kan det rentav vara så att han spelar ytterligare en hel match innan han går sönder i 3 månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in