Citat:
Ursprungligen postat av OscarDeLa
Spelschema hit och spelschema dit. Tar den här diskussionen aldrig slut?
Chelsea har en lättare period just nu men som jaochs säger hade dom en mycket tyngre period med tuffare matcher tidigare på säsongen när andra lag, läs United, hade det lättare. Efter helgen har lagen (Chels, Ars, Uni) mött ungefär samma motstånd.
Hade inte Chelsea lättast spelschema i början? Men skit i det. Detta är bara tråkigt att läsa.
Vad tycker ni om dagens matcher?