2010-11-14, 17:52
  #3517
Avslutad
Vilken skandal att inte visa ut Chelseas Ivanovic för den trippingen!
Citera
2010-11-14, 17:59
  #3518
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Sådär ja... Cech är så sjukt jävla bra men alla andra SUGER.
Citera
2010-11-14, 17:59
  #3519
Medlem
Vad innebär det för Chelsea om de torskar sin första match i ligan på jag vet inte hur länge? Sunderland ser otroligt vassa ut idag, och efter 0-1 så blir det tungt att hämta upp.
Citera
2010-11-14, 18:00
  #3520
Medlem
Aritzos avatar
Nu som United fan blir jag nästan galen..

Arsenal idag gjorde friläges kapning men fick ingen utvisning utan bara gult.
Samma sak hände nyss men det va Chelsea. Ivanovic fäller Welbeck när han får bollen ca 5 meter framför sig och andra mittbacken är 7 meter ifrån och Ivanovic fick bara gult...

Det är helt sjukt att båda inte åkte ut.

Vissa kommer säga "Brown fick inte heller rött" men ni själva vet att det inte va gult ens. Ferdinand skulle utan problem skarva eller rensa korta pass.



Chelsea - Sunderland 0-1 ÄNTLIGEN!!
Så jävla bra! Sunderland förtjänar det som fan. Cech rädda sjuka skott. Man kan tycka de borde stå 0-2 minst.
Citera
2010-11-14, 18:09
  #3521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RabidHabid
Vad innebär det för Chelsea om de torskar sin första match i ligan på jag vet inte hur länge? Sunderland ser otroligt vassa ut idag, och efter 0-1 så blir det tungt att hämta upp.

Wat, de torskade mot Liverpool för ungefär en vecka sedan? Sen innebär det väl inte så mycket mer än de bara leder ligan med 2 pinnar, stackarna.
Citera
2010-11-14, 18:22
  #3522
Medlem
Jorgelitos avatar
Vad händer?! Chelsea är inte Chelsea just nu. Mittfältet är helt ute och cyklar! Kanske skakade efter alla skador och Wilkins-historien.
Citera
2010-11-14, 18:35
  #3523
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabidHabid
Vad innebär det för Chelsea om de torskar sin första match i ligan på jag vet inte hur länge? Sunderland ser otroligt vassa ut idag, och efter 0-1 så blir det tungt att hämta upp.

Förra torsken var förra söndagen.

Frågan du bör ställa dig är vad det innebär för Chelsea att torska två matcher inom åtta dagar.
Citera
2010-11-14, 18:57
  #3524
Avslutad
Fullständigt utspelade av Sunderland som leder med 0-3!
Citera
2010-11-14, 19:00
  #3525
Medlem
Sunrise01s avatar
Tror att Begovic har petat Sörenssen för gott i Stokes mål
Citera
2010-11-14, 19:04
  #3526
Medlem
SPACEACEs avatar
Inte varje dag mitt kära sunderland vinner över chelsea med 3-0 på bortaplan... Woho!!!
Citera
2010-11-14, 19:04
  #3527
Avslutad
Förstår att Chelseas nyligen petade andretränare Ray Wilkins mår som en prins just nu....
Citera
2010-11-14, 19:04
  #3528
Medlem
thatis7tisshows avatar
Ja finns inte mycket mer att säga än skandal. Visserligen kan man skylla på att varken Terry,Alex,Essien och Lampard spelade, men 3-0....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in