2010-09-06, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArseAndAll
Jag bara känner att Chelsea har ett järngrepp redan om titeln och att United har en rad olika problem att lösa framöver och då behövs en sån här grej för att galvanisera laget vilket som sagt har hänt förut. Jag vet att kritik mot United alltid bemöts med hat och hån från blinda och döva United-fans men verkligheten finns och den måste diskuteras. Det är ok att Fergie ignorerar allt utåt och försvarar allt och alla i klubben utåt men vi andra kan ju trots det se fel och brister som poppar upp ibland. Jag tror de närmaste veckorna kommer visa hur pass svagt United är nu men jag tror inte fansen kommer erkänna det då heller men vi får se.
efter 3 matcher..?
Denna säsongen har börjat som de senaste, Chelsea ångar på i full fart och United startar långsamt (även om starten till denna säsongen har varit den bästa sedan 06/07)

Du får även hemskt gärna upplysa oss blinda och döva United-fans om "verkligheten"
Senast redigerad av Gyz 2010-09-06 kl. 19:54.
Citera
2010-09-06, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peter.Sthlm
Säger killen med SI profilbild.
Långt ifrån alla av oss som bär Stone Island gör det för att huliganer gör det utan för att vi tycker att de gör snygga jackor i första hand. Sen vet jag inte på vilket sätt mitt inlägg blev mindre seriöst eller fel på grund av den snygga SI-loggan så du får gärna förklara. Ryan Giggs satt i en Stone Island i en intervju på MUTV förra säsongen.
På tal om MUTV och även Chelsea TV så undrar jag varför Viasat inte visar någonting alls från de kanalerna nuförtiden, är det någon som vet mer?
Citera
2010-09-06, 22:20
Medlem
Citat:
Långt ifrån alla av oss som bär Stone Island gör det för att huliganer gör det utan för att vi tycker att de gör snygga jackor i första hand. Sen vet jag inte på vilket sätt mitt inlägg blev mindre seriöst eller fel på grund av den snygga SI-loggan så du får gärna förklara. Ryan Giggs satt i en Stone Island i en intervju på MUTV förra säsongen.
På tal om MUTV och även Chelsea TV så undrar jag varför Viasat inte visar någonting alls från de kanalerna nuförtiden, är det någon som vet mer?
Ingen som kollade på dom programmen helt enkelt.
Citera
2010-09-06, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Ingen som kollade på dom programmen helt enkelt.
Om det vore så enkelt ändå...
Jag tror Viasat prioriterade bort dom när de tog över PL och hade massa annat att visa. Problemet för Uniteds och Chelseas fans är att Viasats kontrakt med kanalerna innebär att man i Sverige inte kan abonnera på kanalerna via nätet vilket man kan i länder där inget tv-bolag har kontrakt med MUTV och Chelsea TV.
Citera
2010-09-06, 23:10
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Jag tror Viasat prioriterade bort dom när de tog över PL och hade massa annat att visa. Problemet för Uniteds och Chelseas fans är att Viasats kontrakt med kanalerna innebär att man i Sverige inte kan abonnera på kanalerna via nätet vilket man kan i länder där inget tv-bolag har kontrakt med MUTV och Chelsea TV.

Är man medlem i true blue international så får du Chelseatv över nätet...
Citera
2010-09-06, 23:11
Medlem
Citat:
Jag tror tvärtom faktiskt. Hade man kunna kombinera United och Chelseas matcher med deras egna program så hade man gjort det. Problemet var nog att ingen var sugen på att se Chelsea U18 möta Swindon U18 på en tisdag kväll.
Citera
2010-09-06, 23:19
Bannlyst
Citat:
Jag tror tvärtom faktiskt. Hade man kunna kombinera United och Chelseas matcher med deras egna program så hade man gjort det. Problemet var nog att ingen var sugen på att se Chelsea U18 möta Swindon U18 på en tisdag kväll.
Det var sändningarna före och efter match som isåfall var intressanta för fansen men som Chelsea-fanset ovanför säger så finns det på nätet med visst krångel. Är det dock så att Viasat ännu har kontrakt så bryter det mot en EU-regel som säger att en kanal måste visa det de har rättigheter till eftersom det uppstod problem med detta under 90-talet.
Citera
2010-09-06, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Är man medlem i true blue international så får du Chelseatv över nätet...
Vad tycker du om Chelsea TV?
Det jag såg förr på Viasat Fotboll var ingen höjdare med en tråkig studio och otroligt tråkiga gäster i studion. Det var mer drag på MUTV med otroligt mycket humor och annat.
Citera
2010-09-06, 23:27
Bannlyst
Citat:
Fast när du säger tvärtom undrar jag vad du menar och att säga ingen är nog att ha lite dålig koll för jag minns de gamla diskussionerna på Svenska Fans där väldigt många såg reserv och ungdomsmatcherna vilket följdes av långa diskussioner. Om du tycker att det är bra att de kanalerna försvann från Viasat kan du ju bara säga det istället för att göra en sång och en dans av dina inlåsta åsikter.
Citera
2010-09-07, 03:44
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
United har en rad olika problem att lösa framöver.

Enda problemet jag ser är ekonomin men det går ju att lösa genom att en viss ägare försvinner. Truppen håller bra och har goda framtidsutsikter. Om du ville snacka kris kanske du skulle kommit när United förlorade förra året med 0-1 mot Barnley eller vilket skitlag det nu var i premiäromgången.
Citera
2010-09-07, 07:51
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Vad tycker du om Chelsea TV?
Det jag såg förr på Viasat Fotboll var ingen höjdare med en tråkig studio och otroligt tråkiga gäster i studion. Det var mer drag på MUTV med otroligt mycket humor och annat.

Beror väl på med vilka ögon man tittar. Jag tycker ju inte Jason Cundy eller Kerry Dixon är tråkiga att lyssna på. Jag tyckte dock att dom kunde visa bara friday night preview och eftermatchsnacket på måndagen. Resten kunde man skippa utan att man blev ledsen...
Citera
2010-09-07, 13:07
Medlem
QEX13s avatar
Hur kan det vara så att Walcott är snabb som en iller, men ändå blir ikappsprungen av linjedomaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in