2010-10-19, 15:27
Bannlyst
Fan vad desperat man måste vara om man tolkar in ett asgarv på träningen som att allt är bra. Killen tillhör ju United och är bra vän med alla i laget och de har ju inget att göra med det som sker vid sidan om. Sedan är säkert Rooney glad när han är på jobbet istället för att vara hemma med en tjurig fru och en skitunge som skiter på sig stup i kvarten. Det har aldrig funnits en spelare som tjurat på träningen inför kameror och orsaken till det förklarar sig självt.
Nu är det verkligen bekräftat av Ferguson också till en säker källa som han är förtrogen med. Följ presskonferensen på samma sida som uppdateras hela tiden under presskonferensens gång:

http://menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/s/1346028_live_alex_ferguson_confirms_rooney_wants_t o_leave_united?
Senast redigerad av ArseAndAll 2010-10-19 kl. 15:35.
Citera
2010-10-19, 15:31
Medlem
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/1897/1/fergie-rooney-wants-quit-manchester-united?

"The player is adamant. He says he wants to leave. We have to deal the next part in terms of this request.
We've done nothing but help him at this club. Manchester United is that kind of club. We're as bemused as anyone can be"

Hörde något om att han dessutom kan köpa ut sig själv från kontraktet för 5 miljoner pund tack vare Webster.
Citera
2010-10-19, 15:34
Medlem
ischs avatar
he is gone.
Citera
2010-10-19, 15:34
Medlem
Ser ut som han lämnar alltså. Tror dock inte att det blir för City utan för Chel$ea. Han borde dock skita i pengarna och gå tillbaka till Everton!
Citera
2010-10-19, 15:37
Medlem
Bigmassys avatar
Ja, bekräftat från Ferugson nu

Inte alls roligt...
Citera
2010-10-19, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe_Njuub
Ser ut som han lämnar alltså. Tror dock inte att det blir för City utan för Chel$ea. Han borde dock skita i pengarna och gå tillbaka till Everton!

Utan att vara superinsatt så kan jag tänka mig att Rooney vill lämna all skit bakom sig och flytta till ett nytt land. Real Madrid känns väl inte helt otänkbart?
Citera
2010-10-19, 15:39
Bannlyst
VAD VAR DET JAG SA?????
Lite respekt tack!
Citera
2010-10-19, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Utan att vara superinsatt så kan jag tänka mig att Rooney vill lämna all skit bakom sig och flytta till ett nytt land. Real Madrid känns väl inte helt otänkbart?
Dags att vakna och inse att Chelsea och City drar i trådarna nu och ingen annan.
Citera
2010-10-19, 15:41
Medlem
NirvanAs avatar
Smart av Rooney personligen, som ändå inte har United hjärta, att hoppa av det sjunkande skeppet som har ägare utan ambitioner och en tränare som vägrar (eller inte får?) spendera vad som krävs för att bli bättre och för att vinna stora titlar, har gått utför sen man sålde Ronaldo och värre lär det bli...
Citera
2010-10-19, 15:41
Medlem
MUFCFelixs avatar
Rooney och Paul Stretford. Horor av högsta graden. Man kysser inte klubbemblemen och sen drar vidare bara. Fyfan alltså. Äckligaste jag sett.
Citera
2010-10-19, 15:43
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis

Jo efter hans skandal verkar han ilsknat till på den engelska pressen.
Citera
2010-10-19, 15:44
Bannlyst
Citat:
I told Wayne I want only one thing from you – to respect the club. I demand that.
He hasn’t respected the club. We’ve always been there as a harbour for him, whenever he’s been in trouble, we’ve always been there.
We base our history on relationships between club and players, since Sir Matt’s days. Wayne has been a beneficiary of that philosophy.

Rooney har verkligen gjort bort sig och alla åren i United gör honom ändå inte till en legend i fansens ögon och nu kanske klubben slutar köpa scousers som alla redan vet att man inte kan lita på.

Citat:
We have glitches at times. We lost the league by a point last season, for 4th record time. We will get back our supremacy. We will get back to the top again, but there are disappointments along the way and we must deal with them.

Ferguson är säker på att United tar sig tillbaka igen och verkar alltså åter igen bekräfta sin tilltro till ägarna.
Senast redigerad av ArseAndAll 2010-10-19 kl. 15:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in