2010-11-27, 18:21
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Skulle inte Alex opereras eller hur var det med det där egentligen?
Verkar som att han ska opereras nån gång men de har inte bestämt när. Kan fortfarande spela.
Citera
2010-11-27, 20:22
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Verkar som att han ska opereras nån gång men de har inte bestämt när. Kan fortfarande spela.

Han lär opereras när Terry är redo för spel igen.
Citera
2010-11-27, 20:36
Medlem
Berba levererar som bara fan när han får "ultimatum" av Sir Alex. Kanske så att man ska ultimatum på den killen varje match?
Citera
2010-11-28, 01:01
Medlem
SnaggGerRaggs avatar
Undertecknad var på Brittania och såg The potters kriga in 1-1 90e minuten. Jag har aldrig, någonsin, varit med om att en arena exploderar på det sättet, underbar känsla!

Nästa helg åker jag till Wigan borta och det ska Stoke vinna med tanke på att West ham (lol) vann mot dem.
Citera
2010-11-28, 01:44
Medlem
DertyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av super-sub
Berba levererar som bara fan när han får "ultimatum" av Sir Alex. Kanske så att man ska ultimatum på den killen varje match?
Låter inte helt fel! Jävligt kul att just han fick ha målkalas idag, Rooney och Chicharito i all ära men just Berba får alltid så mycket skit för att vara lat och nonchalant. Håller det här nu bara i sig med en het Berba, en Rooney som är tillbaka och en Chicharito som varit genomgående bra så kan det bli väldigt kul de kommande omgångarna. Inga skador bara, tack.

Målskillnaden är också alltid viktig. Vi släppte bara in ett idag men Chelsea har ändå sju mindre insläppta som vi får försöka jämna ut.
Citera
2010-11-28, 05:15
Medlem
GSE_s avatar
Gött med 3 pinnar mot Wigan ialla fall, äntligen! Men jag tycker oavsett att vi ska göra oss av med idioten Avram.. Tycker han har gjort sitt nu..
Citera
2010-11-28, 08:18
Medlem
Idag spelar Tottenham mot Liverpool hemma. Självklart så hoppas jag att The yids vinner då jag hållt på dom sedan barnsben. Men ni andra vilka tror ni vinner denna match?
Citera
2010-11-28, 10:38
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyz
Förklara gärna för någon som inte är insatt om varför det är något positivt.

Arnesen är inte direkt supportrarnas lilla gullegris. Känns som han har varit källan till osämjan som rådit ibland. Han ryktas vara en av anledningarna JM fick gå tex. Dessutom så tycker jag och många andra att han verkar vara en väldigt osympatisk person. Finns en massa historier men i vilket fall som helst så tror jag ingen med Chelseahjärta direkt sörjer honom...
Citera
2010-11-28, 10:39
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Han lär opereras när Terry är redo för spel igen.

På CAs pk i fredags så sa han att operationen kommer ske efter denna matchen...
Citera
2010-11-28, 11:56
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
På CAs pk i fredags så sa han att operationen kommer ske efter denna matchen...

Okej, men när räknas Terry vara tillbaka?

Men vi får väl tillbaka både Essien och Lampard till nästa match? Det skulle i alla fall jag tycka va grymt för då kan man äntligen spela med Mikel, Essien och Lampard på mittfältet och flytta upp Malouda och köra Malouda, Drogba och Anelka där uppe.
Men backlinjen oroar mig om inte Terry gör comeback snart..

Citera
2010-11-28, 12:34
Medlem
Newcastle borta blir fan int lätt :/ är lite orolig faktist, men tror och hoppas vi vänder på trenden idag! 1-2, anelka sätter in vinnande målet i 85:e minuten
Citera
2010-11-28, 15:45
Medlem
Ektorps avatar
Nån som sitter på länk eller dylikt till alla målen från United igår? Har letat på Youtube utan lycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in