Undertecknad var på Brittania och såg The potters kriga in 1-1 90e minuten. Jag har aldrig, någonsin, varit med om att en arena exploderar på det sättet, underbar känsla!
Nästa helg åker jag till Wigan borta och det ska Stoke vinna med tanke på att West ham (lol) vann mot dem.
Berba levererar som bara fan när han får "ultimatum" av Sir Alex. Kanske så att man ska ultimatum på den killen varje match?
Låter inte helt fel! Jävligt kul att just han fick ha målkalas idag, Rooney och Chicharito i all ära men just Berba får alltid så mycket skit för att vara lat och nonchalant. Håller det här nu bara i sig med en het Berba, en Rooney som är tillbaka och en Chicharito som varit genomgående bra så kan det bli väldigt kul de kommande omgångarna. Inga skador bara, tack.
Målskillnaden är också alltid viktig. Vi släppte bara in ett idag men Chelsea har ändå sju mindre insläppta som vi får försöka jämna ut.
Idag spelar Tottenham mot Liverpool hemma. Självklart så hoppas jag att The yids vinner då jag hållt på dom sedan barnsben. Men ni andra vilka tror ni vinner denna match?
Förklara gärna för någon som inte är insatt om varför det är något positivt.
Arnesen är inte direkt supportrarnas lilla gullegris. Känns som han har varit källan till osämjan som rådit ibland. Han ryktas vara en av anledningarna JM fick gå tex. Dessutom så tycker jag och många andra att han verkar vara en väldigt osympatisk person. Finns en massa historier men i vilket fall som helst så tror jag ingen med Chelseahjärta direkt sörjer honom...
På CAs pk i fredags så sa han att operationen kommer ske efter denna matchen...
Okej, men när räknas Terry vara tillbaka?
Men vi får väl tillbaka både Essien och Lampard till nästa match? Det skulle i alla fall jag tycka va grymt för då kan man äntligen spela med Mikel, Essien och Lampard på mittfältet och flytta upp Malouda och köra Malouda, Drogba och Anelka där uppe.
Men backlinjen oroar mig om inte Terry gör comeback snart..
Newcastle borta blir fan int lätt :/ är lite orolig faktist, men tror och hoppas vi vänder på trenden idag! 1-2, anelka sätter in vinnande målet i 85:e minuten