2010-07-26, 15:53
  #265
Medlem
Är man cool om man skriver Shitty om Manchester City?
Citera
2010-07-26, 16:06
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Är man cool om man skriver Shitty om Manchester City?
Helt korrekt uppfattat.
Citera
2010-07-26, 16:52
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nån som har någon kvalificerad gissning på hur City kommer ställa upp laget i premiären?
Med tanke på hur det värvats tidigare så skulle det inte förvåna mig om dom köper ytterligare någon innan dom börjar gallringen.

Hur många här håller på City och kan ärliga säga att dom gjort det senaste 10-15 åren och inte sista 2 åren? Verkar finnas väldigt få...
Citera
2010-07-26, 17:41
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nån som har någon kvalificerad gissning på hur City kommer ställa upp laget i premiären?

Om vi kör på spelarna som är i laget i nuläget, kommer säkert både säljas och köpas innan fönstret stänger dock.

Given

Boateng - Toure - Lescott - Bridge/Kolarov

Johnson - Barry - Yaya - Silva

Adebayor - Tevez
Citera
2010-07-26, 18:19
  #269
Medlem
Nittons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Med tanke på hur det värvats tidigare så skulle det inte förvåna mig om dom köper ytterligare någon innan dom börjar gallringen.

Hur många här håller på City och kan ärliga säga att dom gjort det senaste 10-15 åren och inte sista 2 åren? Verkar finnas väldigt få...

Jag har.
Alla valde ju United som favoritlag på mellanstadiet, så bara för att vara lite annorlunda så fick City vara mitt.
Men jag kan ju inte påstå att jag satt som en dåre framför text-tv'n på lördagarna när dom harvade nere i div.3.
Det blev ju extra roligt säsongen Shinawatra och Svennis kom och framtiden började se lite ljusare ut och höjdpunkten var helt klart vinsten borta på OT på deras högtidsdag för München-katastrofen.
Sen var det ju inte långt ifrån en konkurs i slutet av säsongen då nästan alla Shinawatras pengar var frysta i Thailand.
Dagen efter hade vi nya ägare och man hade satt ett nytt transfer-rekord med köpet av Robinho. Resten är historia, men jag erkänner att det känns väldigt surrealistiskt mot vad man var van vid.
Citera
2010-07-26, 18:20
  #270
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Hur många här håller på City och kan ärliga säga att dom gjort det senaste 10-15 åren och inte sista 2 åren? Verkar finnas väldigt få...
Jag kan ärligt säga att jag har hållit på City i många år. Jag kan lika ärligt säga att jag inte anser att man "säljer sin själ" som en del uttrycker det, genom att värva bra spelare för dyra pengar. Det är avundsjuka och förmodligen rädsla för att top dogsen ska tappa gentemot de lite mindre lagen. Det är trist med samma kvartett i toppen varje år och därför är jag väldigt glad över att Tottenham, vi, Villa och Everton satsar och kan skaka topplagen. Däremot skulle jag tycka att det vore tråkigt om man valde att gallra ut exempelvis Ireland och Onouha som ändå får anses vara egna produkter.
Citera
2010-07-26, 18:44
  #271
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Är man cool om man skriver Shitty om Manchester City?

Man ska dessutom byta ut "S" mot ett dollartecket. Då är man riktigt cool!

$hitty.
Citera
2010-07-26, 19:35
  #272
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Hur många här håller på City och kan ärliga säga att dom gjort det senaste 10-15 åren och inte sista 2 åren? Verkar finnas väldigt få...

Finns väl rätt många som tidigt började hålla på City för att "alla andra" höll på United (eller Liverpool). Kan dock inte komma på någon jag känner som börjat hålla på vare sig City eller Chelsea efter att de blivit uppköpta.
Citera
2010-07-26, 19:49
  #273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Finns väl rätt många som tidigt började hålla på City för att "alla andra" höll på United (eller Liverpool). Kan dock inte komma på någon jag känner som börjat hålla på vare sig City eller Chelsea efter att de blivit uppköpta.


jo, men samtidigt så är vi över 18 som skriver här och umgås mest med folk över 18, och de flesta har för längesen bestämt vilket lag dom håller på. Om några år kommer det nog en hel del chelsea och citysupportar dyka upp som följd av den sportsliga framgången.
Citera
2010-07-26, 21:49
  #274
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nån som har någon kvalificerad gissning på hur City kommer ställa upp laget i premiären?


Kolarov - Lescott - Touré - Bridge

Silva - Yaya - Barry - Adam Johnson

Adebayor - Tevez
Citera
2010-07-26, 21:58
  #275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niclasmff
Kolarov - Lescott - Touré - Bridge

Silva - Yaya - Barry - Adam Johnson

Adebayor - Tevez

Samma lag som jag skrev några inlägg upp förutom att du har Kolarov som Högerback?
Du vet om att han är extremt vänsterfotad väl?
Citera
2010-07-27, 00:11
  #276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niclasmff
Kolarov - Lescott - Touré - Bridge

Silva - Yaya - Barry - Adam Johnson

Adebayor - Tevez

Lär bli en hel del insläppta mål för City denna säsongen med det där försvaret. Sen tror jag inte Bridge lär få särskilt mycket speltid, om han ens är kvar när säsongen startar.

Given

Zabaleta - Touré - Lescott - Kolarov

Så tror jag försvaret kommer se ut, resten av laget känns lite svårare. Blir tufft att sätta någon av De Jong, Barry och Yaya Toure på bänken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in