Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Med tanke på hur det värvats tidigare så skulle det inte förvåna mig om dom köper ytterligare någon innan dom börjar gallringen.
Hur många här håller på City och kan ärliga säga att dom gjort det senaste 10-15 åren och inte sista 2 åren? Verkar finnas väldigt få...
Jag har.
Alla valde ju United som favoritlag på mellanstadiet, så bara för att vara lite annorlunda så fick City vara mitt.
Men jag kan ju inte påstå att jag satt som en dåre framför text-tv'n på lördagarna när dom harvade nere i div.3.
Det blev ju extra roligt säsongen Shinawatra och Svennis kom och framtiden började se lite ljusare ut och höjdpunkten var helt klart vinsten borta på OT på deras högtidsdag för München-katastrofen.
Sen var det ju inte långt ifrån en konkurs i slutet av säsongen då nästan alla Shinawatras pengar var frysta i Thailand.
Dagen efter hade vi nya ägare och man hade satt ett nytt transfer-rekord med köpet av Robinho.

Resten är historia, men jag erkänner att det känns väldigt surrealistiskt mot vad man var van vid.