Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-02, 23:29
  #11029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Kan du länka till ett exempel? Tycker inte jag lyckas hitta någon som skriver så.
Kan inte länka till en specifik salong hör, men har klippt ut en bra recension ftån TMG:

"Efter en lång dags jobb var det riktigt skönt att få en mycket bra massage av Linda. Hon var noggrann, masserad hela kroppen och frågade om det var bra flera gånger. Ett plus för duschen också"

Detta innebär alltså FS, med BJ och att han kom på hennes bröst,(hela kroppen, frågade, plus för dusch)

Priset för HE var 1200, (adniL)
Citera
2019-01-03, 06:09
  #11030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Kan inte länka till en specifik salong hör, men har klippt ut en bra recension ftån TMG:

"Efter en lång dags jobb var det riktigt skönt att få en mycket bra massage av Linda. Hon var noggrann, masserad hela kroppen och frågade om det var bra flera gånger. Ett plus för duschen också"

Detta innebär alltså FS, med BJ och att han kom på hennes bröst,(hela kroppen, frågade, plus för dusch)

Priset för HE var 1200, (adniL)
HAHA Att inte alla fattat det.
Citera
2019-01-03, 10:07
  #11031
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlanningen
Ni som varit med ett tag hur vanligt är prostatamassage på menyn skulle ni säga?


Min erfarenhet är att det inte är så vanligt. Många stimulerar runt anus och där omkring, men det är inte så många som går hela vägen in . 1-2 av 10 kanske
Citera
2019-01-03, 10:20
  #11032
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Averagedude
Min erfarenhet är att det inte är så vanligt. Många stimulerar runt anus och där omkring, men det är inte så många som går hela vägen in . 1-2 av 10 kanske
På drygt 50 besök har kanske 4-5 stimulerat utsidan. Ingen har tryckt in ett finger.
Fast då har jag i och för sig inte bett om det heller.
Citera
2019-01-04, 09:20
  #11033
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmspendeln
Personligen så tror jag att det fungerar bra att läsa mellan raderna på TMG. Men sedan verkar tolkningarna vara olika. Lägger inte i den debatten, jag tror att thaikvinns, gör sina urval. Vi alla är måhända inte guds skapelse, och dessa kvinnor kör näppeligen. fs med alla dagen lång. Tror mer på egenkännande o personlig aprovse, tycker det är omöjligt o tolka Tmg. JG vet inte, en del verkar desperata, andra verka sakna självkänsla. Fan relaxa bits, garva l bjud på er själva 🙏

Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson
Jepp, två klassiska salonger.......

Citat:
Ursprungligen postat av RagataChristie
Varför finns inget prat om manliga massörer? De vet väl allt om kukar, stjärthål och erogena zoner överlag. Testa en man nästa gång? Obs! De ger starkare massage också!
Menar du bögmassörer? Men dom finns väl inte på Thaisalonger?
Citera
2019-01-04, 10:06
  #11034
Medlem
Idag ska jag besöka en nykomling med goda och lovande recensioner i tmg! Kanske får dom en till men då på fb. Pirret är redan igång...
Citera
2019-01-05, 19:50
  #11035
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlanningen
Ni som varit med ett tag hur vanligt är prostatamassage på menyn skulle ni säga?
Prostata massage, menar du att hon trycker in ett finger i anus då?
Citera
2019-01-05, 20:45
  #11036
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Prostata massage, menar du att hon trycker in ett finger i anus då?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Prostatamassage
Citera
2019-01-06, 09:33
  #11037
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprutt
https://sv.wikipedia.org/wiki/Prostatamassage
Aha....kan alltså användas som medicinsk terapi,då skulle det juridiskt inte klassas som köp av sexuella tjänster.
Citera
2019-01-06, 10:38
  #11038
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Aha....kan alltså användas som medicinsk terapi,då skulle det juridiskt inte klassas som köp av sexuella tjänster.
Haha! Säg till om du hamnar i det läget att du ska föra den argumentationen i domstol! Det vill jag inte missa! :-)
Citera
2019-01-06, 13:49
  #11039
Medlem
Frozenpills avatar
[quote=BlueSwede|66339960]Haha! Säg till om du hamnar i det läget att du ska föra den argumentationen i domstol! Det vill jag inte missa! :-)[/QUOTvE]
Med ett slipat försvar ordnar sig nog det mesta.
Citera
2019-01-06, 14:25
  #11040
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Med ett slipat försvar ordnar sig nog det mesta.
Troligen, men underhållningsvärdet måste bli oslagbart!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback