2019-07-01, 14:50
Medlem
Durzons avatar
Jag har själv aldrig köpt sexuella tjänster på thaimassage-salonger men för er som är inne i branschen så har jag en fråga. Jag kolla lite olika salonger i malmös facebooksidor och såg att vissa sidor har bilder på massöererna i korta kjolar/klänningar, bilder med urringningar, flirtiga leenden och tom en bild där en tjej endast hade en handuk kring sig.

Är inte detta en tydlig signal på vad som erbjuds utöver den vanliga massagen?

Såg tom en sida där kvinnan skrev att villa man ha tantra eller narumassage så skulle man ringe henne, inte fråga på FB. haha vilka idioter det finns, inte deskretion för fem öre om dom nu skriver om sånt till henne på en öppen fb-sida.

Är det någon som har erfarenhet av salonger där man kan bada med massören och bli masserad av henne där?
Citera
2019-07-01, 16:23
Medlem
Vet inte vad man kan tolka in med bilderna. Det kan ju lika gärna vara ett sätt att locka dit folk (män) utan en tanke på att leverera extra. Men om du börjar undersöka det närmare kanske det går att se ett samband...

Har badat med ett par tjejer efter massagen och även haft sex i bubbelbadet (det stället jag gjorde det på finns inte kvar). Men som vanligt handlar det mer om tjejen än stället undantaget det faktum att saknas bubbelpool blir det svårt.
Citera
2019-07-02, 14:32
Medlem
Har häromdagen varit på min favorit ställe och min massös frågade varför jag inte varit där sedan länge. Mitt svar att jag jobbade mycket och deras salong är inte så enkelt att kommer dit tyckte hon att det är ingen anledning att inte kommer dit varje vecka. Sen sa hon att jag skulle vara lite försiktig om jag besöker andra salonger, då antagligen i Södertälje polisen har börjad att kontrollera salonger och letade efter dom tjejer som jobbar med en turistvisum. Då blir det flera poliser som kommer in och ska pratar med alla som jobbar just nu och finns där. Så kanske när man har en salong där det finns hela tiden nya ansikten då skulle man kanske blir lite försiktigare. Är säkert inte skönt att blir mitt i stört med att polisen står framför låst dörr. Sen kan det även vara så att hon bara vill göra mig lite oroligt så att jag hellre kommer oftare till henne.
L
Citera
2019-07-02, 17:20
Medlem
Satan va sugen man är på att testa en b2b av en aktiv Lb i sthlm....
Citera
2019-07-02, 17:56
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrespratt
Hej! Har ni några särskilda upplevelser eller preferenser av tatueringar hos dessa damer?

Fick inte så mycket respons på frågan. Vad tycker ni? Sett något extra?
Citera
2019-07-02, 20:41
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrespratt
Fick inte så mycket respons på frågan. Vad tycker ni? Sett något extra?
Tatueringar känns väl sekundärt här tror jag.
Citera
2019-07-02, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Satan va sugen man är på att testa en b2b av en aktiv Lb i sthlm....

Hade inte varit fel, jag hann inte komma dit vid en träff med lb häromdagen! Tipsar gärna
Citera
2019-07-03, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greytaupe
Hade inte varit fel, jag hann inte komma dit vid en träff med lb häromdagen! Tipsar gärna
Tipsar någon så blir det en spännande recension!
Citera
2019-07-03, 15:28
Medlem
Hur hittar man thaimassage som erbjuder happy endings?

Om jag till exempel vill hitta ett ställe i Örebro, hur bär jag mig åt? Bara att böra testa ställe efter ställe eller vad?
Citera
2019-07-03, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr33r1d3

Om jag till exempel vill hitta ett ställe i Örebro, hur bär jag mig åt? Bara att böra testa ställe efter ställe eller vad?

Du borde få lite tips hur du bär dig åt i denna tråd om du läst några sidor.

Gå in i en salong och beställ oljemassage och klä av dig naken sen får du se vad som händer.
Citera
2019-07-03, 18:44
Medlem
thaimans avatar
Citat:

De står naturligtvis på dörren" här gör vi allt" bara att läsa innantill😴💤
Citera
2019-07-03, 18:53
Medlem
Citat:

Om du orkar gå tillbaka några sidor, så finns info om koder på TMG!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in