Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-06, 16:14
  #9829
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Känner ni igen er i den här beskrivningen?
https://www.svd.se/alla-utom-en-hade...-for-overgrepp
För min del känns det kraftigt överdrivet hur massösers "vardag" ser ut. Har inte sett tecken på ligor eller trafficking heller.

Känner inte igen beskrivningen i artikeln. I alla trådar jag läst här och på andra forum är det bara en person som pratat om trafficking. Fast det kunde han inte bevisa och inte anmäla heller vad jag minns.

En hel del tjejer blir utnyttjade av släktingar och annat, tuffa papper i en del salonger, men jag känner inte till någon som snott pass, utövat våld eller låst in någon.
Citera
2017-11-07, 00:55
  #9830
Medlem
Arzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Bara en tanke, ni vill inte åka dit, tolkar det som att ni inte vill åka fast? Att gå på massage är inte olagligt, att gå till en salong är inte olagligt på något vis. Om ni ser det som en risk att träffa på någon ni känner så är den extremt liten.

Men om ni med jämna mellanrum tar hem thaitjejer till lägenheten, vad tror ni grannarna kommer börja tänka? Hur lång tid tar det innan ryktet börjar gå?
Vår, eller kanske framförallt min, rädsla är att på något sätt fastna i polisens radar eller bli tagna mitt under pågående HJ. Grannar är inget som i just mitt fall är något problem, det handlar heller inte om att ha kvinnor här flera, eller ens en, gång i veckan. Det handlar snarare om en gång i månaden.

Vad som skrämmer mig är ju att det med jämna mellanrum skrivs om razzior och dylikt där kunder åkt dit. Även om det är väldigt sällan så är risken tyvärr för stor och skulle minimeras till i princip obefintlighet om vi kunde få massagen och HJet hemma.
Citera
2017-11-07, 09:36
  #9831
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arz
Vår, eller kanske framförallt min, rädsla är att på något sätt fastna i polisens radar eller bli tagna mitt under pågående HJ. Grannar är inget som i just mitt fall är något problem, det handlar heller inte om att ha kvinnor här flera, eller ens en, gång i veckan. Det handlar snarare om en gång i månaden.

Vad som skrämmer mig är ju att det med jämna mellanrum skrivs om razzior och dylikt där kunder åkt dit. Även om det är väldigt sällan så är risken tyvärr för stor och skulle minimeras till i princip obefintlighet om vi kunde få massagen och HJet hemma.

Om vi tar Stockholm tex där det finns mer än 300 salonger så är väl inte risken så stor att du skall åka fast.
Dessutom så skall det ju bevisas att du låtit dig runkas av mot betalning, och det kan ju inte vara så lätt att bevisa.
Var dessutom uppmärksam på vad som sker utanför den salong du tänkt besöka, sitter det någon i en bil i närheten så är ju möjligheten stor att det är span just på den salongen. då är ju dessutom risken att du hamnar på ett foto som polisen kan ha användning av framledes.
Citera
2017-11-07, 21:00
  #9832
Medlem
Äntligen har jag hittat skatten. Smal kvinna med stora bröst (naturliga inte silikon). Som går med på sex utan kondom och t.o.m. att bli sprutad i utan kondom, för endast 1000 kr.

Citera
2017-11-07, 21:03
  #9833
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowryn
Äntligen har jag hittat skatten. Smal kvinna med stora bröst (naturliga inte silikon). Som går med på sex utan kondom och t.o.m. att bli sprutad i utan kondom, för endast 1000 kr.


GRATTIS!
Citera
2017-11-07, 21:29
  #9834
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowryn
Äntligen har jag hittat skatten. Smal kvinna med stora bröst (naturliga inte silikon). Som går med på sex utan kondom och t.o.m. att bli sprutad i utan kondom, för endast 1000 kr.



På första inlägget, grattis!
Citera
2017-11-07, 23:20
  #9835
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowryn
Äntligen har jag hittat skatten. Smal kvinna med stora bröst (naturliga inte silikon). Som går med på sex utan kondom och t.o.m. att bli sprutad i utan kondom, för endast 1000 kr.


Spruta i massöser, eller ens köra utan, är inget jag rekommenderar.
Citera
2017-11-07, 23:35
  #9836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lowryn
Äntligen har jag hittat skatten. Smal kvinna med stora bröst (naturliga inte silikon). Som går med på sex utan kondom och t.o.m. att bli sprutad i utan kondom, för endast 1000 kr.

Njut..du är så klart ensam o tömt där...
Citera
2017-11-08, 08:56
  #9837
Medlem
Vart hittar jag bra salonger i Gbg? Försökt luska på TMG men känns som man skriver i kodspråk, hur vet jag om det är ett bra ställe? Skall man hålla sig i centrala Gbg eller utkanten?
Citera
2017-11-08, 09:08
  #9838
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unkownperson
Vart hittar jag bra salonger i Gbg? Försökt luska på TMG men känns som man skriver i kodspråk, hur vet jag om det är ett bra ställe? Skall man hålla sig i centrala Gbg eller utkanten?

Du får prova dig fram. Till slut hittar du guldkornen.
Citera
2017-11-08, 09:14
  #9839
Medlem
crippas avatar
https://mitti.se/nyheter/misstankt-d...hela-stockholm
Citera
2017-11-08, 10:11
  #9840
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
https://mitti.se/nyheter/misstankt-d...hela-stockholm
Hmm. Det finns bara sex salonger i Danderyd enligt Thaimassageguiden.
Nog för att jag misstänker att det förekommer "oegentigheter" på någon/några/alla av dessa salonger, men att bara droppa in och kräva att få komma in och kolla som mamman i artikeln verkar ha gjort säger inget.
Många tider jobbar ju massösen ensam i salongen. Att då ha tid att släppa in folk är kräva för mycket.
Hon får väl boka tid som alla andra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback