2012-08-31, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av periodiskfasta94
Tjena!

Jag och en polare ska ner till Stockholm imorgon, båda 18 år. (Fredag till måndag) och vi är riktigt sugna på Thai-massage med HE såklart, eller alt att ta hem en prostituerad. Vi kommer bo i Solna nära råsunda stadion. Så min fråga till er rutinerade aprikoser, finns det någonting utav detta som ligger i närheten?

Eller ska vi chansa och åka in till stockholm?

Om vi nu hittar en Thai-massage, hur går vi till väga? vågar man fråga? tacksam för svar.

Mvh

Vare sig ni ska på thaimassage eller ej skulle jag rekommendera er att "åka in till stockholm" och inte bara stanna på Råsunda som just nu ser ut som en enda byggarbetsplats. För övrigt finns det flera ställen just i Råsunda men det kan ni enklast kolla upp i thaimassageguiden.se
Citera
2012-08-31, 00:46
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av periodiskfasta94
Tjena!

Jag och en polare ska ner till Stockholm imorgon, båda 18 år. (Fredag till måndag) och vi är riktigt sugna på Thai-massage med HE såklart, eller alt att ta hem en prostituerad. Vi kommer bo i Solna nära råsunda stadion. Så min fråga till er rutinerade aprikoser, finns det någonting utav detta som ligger i närheten?

Eller ska vi chansa och åka in till stockholm?

Om vi nu hittar en Thai-massage, hur går vi till väga? vågar man fråga? tacksam för svar.

Mvh

Man skulle ha varit 18 år, på väg till sin första Thaimassage. Suck...

Ps. Var dock beredda på att det finns gott om mulliga thaimassöser som varken är särskilt unga eller särsklit vackra...

Edit: Nu slår det mig att jag ju faktiskt har en fördel av att inte vara 18 år längre. Jag får ju alltid massage mm av yngre thaikvinnor. Ibland t om av lammkött. En 18-åring får däremot alltid massage av äldre tjejer och t om av gamla kärringar!
Senast redigerad av lillaHedvig 2012-08-31 kl. 00:50.
Citera
2012-08-31, 17:33
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Man skulle ha varit 18 år, på väg till sin första Thaimassage. Suck...

Ps. Var dock beredda på att det finns gott om mulliga thaimassöser som varken är särskilt unga eller särsklit vackra...

Edit: Nu slår det mig att jag ju faktiskt har en fördel av att inte vara 18 år längre. Jag får ju alltid massage mm av yngre thaikvinnor. Ibland t om av lammkött. En 18-åring får däremot alltid massage av äldre tjejer och t om av gamla kärringar!
Det gäller att tänka positivt här i livet
Citera
2012-09-01, 08:12
Medlem
häromdan var jag med om en kul sak. jag fick en fkön oljemassage av en tjej på ettt ställe där jag varit förut och blivit avrunkad. Massagen var bra. När den var slut och tjejen sa att jag skulle gå och duscha frågade jag artigt om hon inte kunde runka åt mig. Hon sa helt vänligt att hon inte gjorde sånt. men att kompisen gjorde det. Hon sa ska jag hämta henne. ja det vill jag sa jag. sagt och gjort hon gick ut in kom kompisen och gav mig en långfragen fin HE. Är det vanligt att man låter nån tjej göra det åt andra på sallonger
Citera
2012-09-01, 09:35
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmare
häromdan var jag med om en kul sak. jag fick en fkön oljemassage av en tjej på ettt ställe där jag varit förut och blivit avrunkad. Massagen var bra. När den var slut och tjejen sa att jag skulle gå och duscha frågade jag artigt om hon inte kunde runka åt mig. Hon sa helt vänligt att hon inte gjorde sånt. men att kompisen gjorde det. Hon sa ska jag hämta henne. ja det vill jag sa jag. sagt och gjort hon gick ut in kom kompisen och gav mig en långfragen fin HE. Är det vanligt att man låter nån tjej göra det åt andra på sallonger
Det är inget jag varit med om, fast jag brukar inte fråga om extratjänster rakt på. Om inte massösen erbjuder det så låter jag det vara. Fast man kanske ska testa nästa gång jag inte får frågan så får man se vad de släpper in för vilddjur, typ ett slags happy endingens bring out the gimp
Citera
2012-09-01, 12:45
Medlem
Det är ganska vanligt,händer att dottern masserar och morsan gör resten
Citera
2012-09-01, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmare

Kan kanske vara så att massösen har pojkvän?
Citera
2012-09-01, 23:56
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaboy
Kan kanske vara så att massösen har pojkvän?

Jag vill påstå att för 99% av alla Thaitjejer så spelar pojkvän försumbar roll i valet för dom om dom ska ge HE eller inte.
Citera
2012-09-02, 01:05
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Jag vill påstå att för 99% av alla Thaitjejer så spelar pojkvän försumbar roll i valet för dom om dom ska ge HE eller inte.
Ja, flera som jag varit hos har tom öppet pratat om att de har en kille men det har inte hindrat dem. En sa att hennes kille visste att hon runkar av kunderna och sen när hon sög mig frågade jag om han visste om det också, men hon sa att hon aldrig skulle berätta för honom att hon gör det, han får bara veta om handtrallorna.
Ett par andra har sagt att deras kille inte vet om de lyckliga sluten, de tror tjejerna endast ger seriös massage. En sa att hon sagt till sin kille att hon jobbar med "skönhet".

Så ett varningens ord: bli inte ihop med en thaibrud, framför allt inte om hon är i massage eller "skönhets"-branschen
Citera
2012-09-02, 15:40
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Ja, flera som jag varit hos har tom öppet pratat om att de har en kille men det har inte hindrat dem. En sa att hennes kille visste att hon runkar av kunderna och sen när hon sög mig frågade jag om han visste om det också, men hon sa att hon aldrig skulle berätta för honom att hon gör det, han får bara veta om handtrallorna.
Ett par andra har sagt att deras kille inte vet om de lyckliga sluten, de tror tjejerna endast ger seriös massage. En sa att hon sagt till sin kille att hon jobbar med "skönhet".

Så ett varningens ord: bli inte ihop med en thaibrud, framför allt inte om hon är i massage eller "skönhets"-branschen

Det kan väl vara trevligt med en erfaren kvinna

Nej, men allvarligt talat så ska man akta sig för att generalisera. Det finns massor med seriösa thaitjejer ute i landet. Alla norrmän bär inte toppluva, alla engelsmän har inte plommonstop och utstående öron, alla danskar är inte rödhåriga, alla amerikaner är inte massmördare, alla italienare är inte maffiosos, alla dalkarlar spelar inte fiol, alla skåningar är inte dryga, alla smålänningar är inte religiösa...
Citera
2012-09-02, 17:32
Medlem
Ni som frågar om det finns salonger med HE i huvudstaden. Jag kan ge tips på ställen som inte ger, det är lättare! Risken att ni bommar är minimal. Så det är bara onödigt att ni frågar. Ta en promenad i vår vackra stad!
Citera
2012-09-03, 10:26
Medlem
Hej,

Jag är på väg till Vasa, Finland inom kort. Om jag inte har helt fel är lagarna om prostitution lite mer liberala än i Sverige. Jag försöker hitta någon TM i Vasa men det är lite svårsökt, är det någon rutinerad räv här som "kan Finland"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in