Citat:
Ursprungligen postat av
Dongfeng
Rätt så. Och inte det som kommer från Illasinnade Iljusin röv heller. Och för att gå tillbaka lite i tråden så uppfattade tydligen inte lillahedvig mitt egentliga budskap, att I i sin iver att misstänkliggöra de av honom tidigare flikt frekventerade massagesalongerna betraktar (asiatiskor) burmesiskor och Kambodjanskor som säkerhetsrisker. Snacka om skott i foten.
Om du hade förmåga att läsa kommentarer så tog jag upp ett rykte som florerar bland några av oss lite mera frekventa besökare av salongerna. Det är ett rykte som väcker frågor även om du vill vifta bort dessa eftersom dom möjligen skulle göra den här lilla hobbyn mer moraliskt tvivelaktig.
Hurvida du saknar kunskaper om hur trafficking från Thailand ser ut eller bara skiter i det vill jag låta vara osagt. Men fakta är det idag främst rör sig om tjejer från Burma och Kambodja. Ofta såna som befinner sig illegalt i Thailand och litet eller inget försvar när de hamnar i klorna på slavhandlarna i Bangkok. Om du kallar att skriva detta att vara rasist så vet du inte vad ordet betyder.
Rykten är just rykten och jag tog upp det för att se om någon annan hört något. Någon skrev i tråden att jag påstått att "thaimaffian" skulle "ligga bakom". Sicket snack är det, jag påstår inget alls och ryktet talar också om svenska "intressenter ".
Iljusin