2014-01-08, 05:42
Medlem
Iljusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Rätt så. Och inte det som kommer från Illasinnade Iljusin röv heller. Och för att gå tillbaka lite i tråden så uppfattade tydligen inte lillahedvig mitt egentliga budskap, att I i sin iver att misstänkliggöra de av honom tidigare flikt frekventerade massagesalongerna betraktar (asiatiskor) burmesiskor och Kambodjanskor som säkerhetsrisker. Snacka om skott i foten.

Om du hade förmåga att läsa kommentarer så tog jag upp ett rykte som florerar bland några av oss lite mera frekventa besökare av salongerna. Det är ett rykte som väcker frågor även om du vill vifta bort dessa eftersom dom möjligen skulle göra den här lilla hobbyn mer moraliskt tvivelaktig.

Hurvida du saknar kunskaper om hur trafficking från Thailand ser ut eller bara skiter i det vill jag låta vara osagt. Men fakta är det idag främst rör sig om tjejer från Burma och Kambodja. Ofta såna som befinner sig illegalt i Thailand och litet eller inget försvar när de hamnar i klorna på slavhandlarna i Bangkok. Om du kallar att skriva detta att vara rasist så vet du inte vad ordet betyder.

Rykten är just rykten och jag tog upp det för att se om någon annan hört något. Någon skrev i tråden att jag påstått att "thaimaffian" skulle "ligga bakom". Sicket snack är det, jag påstår inget alls och ryktet talar också om svenska "intressenter ".

Iljusin
Citera
2014-01-08, 09:43
Bannlyst
Har kanske en lite udda fråga:
Jag har slickat ett antal olika thaitjejer under mina salongbesök och det som har slagit mig är att de inte verkar njuta av det.....eller överhuvudtaget gilla att bli slickade.
Visst blir de blöta, men några stön och uppmuntrade ord har jag nästan aldrig fått, de har mest sett likgiltiga ut.
En tjej sa t o m att hon inte tyckte om det!

Vad har ni andra för erfarenheter här?
Citera
2014-01-08, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pb99
Jag har slickat ett antal olika thaitjejer under mina salongbesök och det som har slagit mig är att de inte verkar njuta av det.....eller överhuvudtaget gilla att bli slickade.
Visst blir de blöta, men några stön och uppmuntrade ord har jag nästan aldrig fått, de har mest sett likgiltiga ut.

Du är en torsk som dom tar pengar från för att du ska få använda deras kropp för din njutning, vad tror du majoriteten tycker om det?

Säger som Tina Turner..."Keep your mind on the money, keeping your eyes on the wall"

Om du inte har en personlig relation med en thaimassös så är nog risken överhängande att hon inte njuter personligen av det du gör utan bara gör det för pengarna.

De thaiflickvänner jag har haft har samtliga gillat att få oralt och fått både multipla orgasmer och fontäner av det.
Citera
2014-01-08, 10:34
Medlem
Citat:

Hejsan kändes det som hon var född till kvinna ? Luktade det fitta så det inte var en om opererad
Citera
2014-01-08, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
vilken är sthlms längsta gata?...sveavägen???

Valhallavägen är innerstadens längsta gata, 3 532 meter lång.
Citera
2014-01-08, 19:26
Medlem
Citat:

kan bara säga att jag fått flera thaimassörer att komma genom att slicka dom,

men som sagt,
allt handlar ju om en personlig kemi som med alla andra tjejer ovasett nationalitet,

BUT like they say,
NO MONY NO HONEY
Citera
2014-01-08, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Om du hade förmåga att läsa kommentarer så tog jag upp ett rykte som florerar bland några av oss lite mera frekventa besökare av salongerna. Det är ett rykte som väcker frågor även om du vill vifta bort dessa eftersom dom möjligen skulle göra den här lilla hobbyn mer moraliskt tvivelaktig.

Hurvida du saknar kunskaper om hur trafficking från Thailand ser ut eller bara skiter i det vill jag låta vara osagt. Men fakta är det idag främst rör sig om tjejer från Burma och Kambodja. Ofta såna som befinner sig illegalt i Thailand och litet eller inget försvar när de hamnar i klorna på slavhandlarna i Bangkok. Om du kallar att skriva detta att vara rasist så vet du inte vad ordet betyder.

Rykten är just rykten och jag tog upp det för att se om någon annan hört något. Någon skrev i tråden att jag påstått att "thaimaffian" skulle "ligga bakom". Sicket snack är det, jag påstår inget alls och ryktet talar också om svenska "intressenter ".

Iljusin

Att som i ditt fall sprida rykten utan saklig grund (btw ganska vanligt förekommande från din sida i syfte att provocera) är, ursäkta det könsdiskriminerande uttrycket rent jävla kärringsnack. Bevis? Hur kommer tjejer från Burma och Kambodja som vistas illegalt i Thailand in i Sverige?
"Trafficing" från Thailand består till 98 % av döttrar, systrar, kusiner och fan och hens moster och det borde du veta jävligt väl om du nu är sådan frekvent besökare av thaisalonger som du påstår dej att vara. Eller sitter du bara på din handikappade fältgråa journalistskrivkammare och fabulerar för att eventuellt reta något nick som du har femtioelva horn i sidan till?
Citera
2014-01-08, 19:58
Medlem
Lite smått off-topic men jag fick kontakt med en ungersk tjej på BC för lite mer än ett år sedan, hon berättade bal om att hon var nyligen inflyttad och gift med en svensk man och drev egen företag med massage paviljong (diskret) hemma hos sig. Hon . Vi skrev en del fram och tillbaka och vi slutade med telefonsamtal på engelska där jag bokade en tid på "massage". Bangade faktiskt ur och någon dag senare försvinner hennes konto på BC och det står i tidningen senare att polisen gjort rassia mot ungerska kvinnor som sålt sex till män.

Fy fan om man blivit tagen på bar gärning av någon piket-patrull....
Senast redigerad av snurresprutt 2014-01-08 kl. 20:19.
Citera
2014-01-08, 20:44
Medlem
Hej! Hur får man tag på thaimassage på natten. Kör mkt bil nattetid. Undrar också om det finns speciella stripp klubbar med thai då en tjej bekant nämnde att hon ville börja jobba på en sådan, detta var ett tag sedan så har inte stött på henne.
Citera
2014-01-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgMorot
Hej! Hur får man tag på thaimassage på natten. Kör mkt bil nattetid. Undrar också om det finns speciella stripp klubbar med thai då en tjej bekant nämnde att hon ville börja jobba på en sådan, detta var ett tag sedan så har inte stött på henne.

Förboka en viss tid på natten och betala för dig. Har aldrig gjort det, men pengar löser det mesta i den här branschen.
Citera
2014-01-09, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Att som i ditt fall sprida rykten utan saklig grund (btw ganska vanligt förekommande från din sida i syfte att provocera) är, ursäkta det könsdiskriminerande uttrycket rent jävla kärringsnack. Bevis? Hur kommer tjejer från Burma och Kambodja som vistas illegalt i Thailand in i Sverige?
"Trafficing" från Thailand består till 98 % av döttrar, systrar, kusiner och fan och hens moster och det borde du veta jävligt väl om du nu är sådan frekvent besökare av thaisalonger som du påstår dej att vara. Eller sitter du bara på din handikappade fältgråa journalistskrivkammare och fabulerar för att eventuellt reta något nick som du har femtioelva horn i sidan till?

Du som har sån koll på hela thaibranchen borde väl veta från vilket håll de tar sig in i Sverige.

Sprida Rykten utan saklig grund,vad gör du själv som sprider ryktet att en salong inte går runt för att de råkar ha sänkt pris när de har happy houer det har du ju inga sakliga bevis för heller.
Och till sist hurvida personen du svarade sitter på sin journalistkammare och fabulerar eller inte hör inte hit och har inget med tråden att göra där försöker du igen att sprida ett rykte utan saklig grund men det är ju en fäbless som du har.
Citera
2014-01-10, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miske
Tack till alla som tagit sig tiden och recenserat.

Jag skulle uppskatta dock om ni (vissa är duktiga) faktiskt skrev priset istället för "vi kom överens".
Vi vill försöka hålla en standard på priserna så att vi inte betalar överpris.
Intressant blir det också och se vad som kostar vad och var.

Tack!

du menar så att ALLA även staten får koll på vad dom tjänar,
tror du det är å lyckat.,,,,, tänk till lite ärthjärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in