2013-12-26, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Ryktet förtäljer om en salong i utkanten av Stockholms innerstad där det flaggas varning för att allt inte står rätt till. Tjejerna ska vara från Kambodja och Burma med en Mamasan från Thailand som agerar ansikte utåt ( för den svenske ägaren?).

Det som är alarmerande är att massösernas inkomster enligt uppgift är nästan noll och att det förekommer nån slags skytteltrafik mellan Arlanda och salongen. Om de uppgifter jag fått stämmer så lämnar tjejerna landet lika luspanka som de kom hit.

Nu ska man ta såna här rykten med en nypa salt men jag skulle inte bli förvånad om det stämmer. Andelen damer från Kambodja och Burma ökar på salongerna och det är ett varningstecken på alla sätt och vis.

Någon annan som hört ngt om detta?

Iljusin

Nej men har själv stött på "vit man" i dörren när jag skulle lämna ett ställe ganska nyligen!
Han öppnade själv dörren med nyckel och hade med sig 2st tjejer
Funderar på att lämna ett anonymt tips?
Tycker massösen ska ha varenda krona man kommer överens om!
Citera
2013-12-27, 02:42
Medlem
Inget nytt med utnyttjande av personal. Inget nytt med att thai utnyttjar folk från de fattigare länderna runt omkring. T.o.m. nationalsporten thaiboxningen saknar thailändare nästan helt i de yngre leden. Varför skulle thailändare skilja sig från mängden genom att inte anlita billigast möjliga arbetskraft?
Lätt att döma medan man knyter skorna märkesskorna från Bangladesh samtidigt som polacken klipper gräset.

Svenskar som öppnar salonger är inte konstigt. De kan, i egenskap av man/pojkvän, stå bakom på ett eller annat vis. Oftast som finansiär på damens begäran eller för att pumpa in pengar i en verksamhet som i princip alltid blöder pengar. Är mamsan på semester eller sjuk är det inte konstigt att han öppnar.

Vet inte om det var här eller i andra tråden någon hade hört ett rykte om en dam med ett flertal "pojkvänner". Absolut inget ovanligt, handlar bara om att optimera inkomster/säkerhet för deras del.
När jag hade en thailändsk flickvän och vi besökte andra thailändskor frågade de ofta "vilket nummer" jag hade

Jag fattar verkligen inte hur vissa kan vara så naiva.
Citera
2013-12-27, 16:15
Medlem
Fettsugnings avatar
Man får ju använda skallen. Det märks ju på 5 sekunder om tjejerna inte är bekväma med vad de gör och då är det bara att avböja extra och aldrig återvända.
Citera
2013-12-27, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Man får ju använda skallen. Det märks ju på 5 sekunder om tjejerna inte är bekväma med vad de gör och då är det bara att avböja extra och aldrig återvända.

Ok, du är mer observant än alla andra torskar. Duktiga du.
Allvarligt, tror du att du kan se det? Tror du att alla stackars damer som drar av dig, suger dig eller har sex med dig är bekväma med det? Inte för pengarna? Givetvis för pengarna i första skedet i alla fall.
Det enda de behöver göra för att just du ska bli nöjd är alltså att inte se helt obekväma ut. Hur många avrunkningar tror det behövs för att lära sig att inte se besvärad ut? Inte många när familjens välstånd hänger på det. De flesta har ju redan lärt sig det under mellanlandningen i Pattaya.

Tjejerna är besvärade i 99% av fallen(generalisering för de som inte fattar det) redan INNAN det kommer till tal om sexuella tjänster. Håriga, illaluktande tjockisar och/eller äldre med ovårdade naglar etc. är inte trevligt att massera från ruta ett, tänk dig in i situationen själv min gode herre.
Om du fortfarande är intresserad kan du få komma och massera mig, du ska t.o.m. få högsta thaitaxan på 500 spänn.
Senast redigerad av Bulten-i-Bo 2013-12-27 kl. 18:16.
Citera
2013-12-27, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Ok, du är mer observant än alla andra torskar. Duktiga du.
Allvarligt, tror du att du kan se det? Tror du att alla stackars damer som drar av dig, suger dig eller har sex med dig är bekväma med det? Inte för pengarna? Givetvis för pengarna i första skedet i alla fall.
Det enda de behöver göra för att just du ska bli nöjd är alltså att inte se helt obekväma ut. Hur många avrunkningar tror det behövs för att lära sig att inte se besvärad ut? Inte många när familjens välstånd hänger på det. De flesta har ju redan lärt sig det under mellanlandningen i Pattaya.

Tjejerna är besvärade i 99% av fallen(generalisering för de som inte fattar det) redan INNAN det kommer till tal om sexuella tjänster. Håriga, illaluktande tjockisar och/eller äldre med ovårdade naglar etc. är inte trevligt att massera från ruta ett, tänk dig in i situationen själv min gode herre.
Om du fortfarande är intresserad kan du få komma och massera mig, du ska t.o.m. få högsta thaitaxan på 500 spänn.
Jag är överens med saxbulten faktiskt. Tjejerna får ganska snart en härdare blick om man säger, samtidigt som dom sitter på en guldgruvshand när kåta faranger är villiga att betala upp till 500 spänn för en fullständig helkroppsmassage. Illaluktande idioter gör ofta jobbet svårt trots cashen. Man undrar ju vad i h-e det är för fel på en del av thaimassagebesökarna. Antar att det helt enkelt handlar om brist på respekt, att feta, fula faranger tror att asiatiskor tillhör lägre stående varelser. Sorgligt.
Citera
2013-12-28, 17:03
Medlem
Någon med endast en liten kunskap om hur svår det är att skaffa en besöksvisa åt en Kambodjanska eller en Burmesiska skulle veta att denna historia är påhittad. Det är lika långsökt att Thaimaffian är på väg att tar över alla (eller vissa) Thai salonger i Sthlm. Det var också ett rykta som jag läste här för ungefär ett år sedan.

Vissa av ryktena börjar just från Thaidamerna själva. Man ska inte lita på mycket som kommer från deras munnar.
Citera
2013-12-28, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aproximo
Någon med endast en liten kunskap om hur svår det är att skaffa en besöksvisa åt en Kambodjanska eller en Burmesiska skulle veta att denna historia är påhittad. Det är lika långsökt att Thaimaffian är på väg att tar över alla (eller vissa) Thai salonger i Sthlm. Det var också ett rykta som jag läste här för ungefär ett år sedan.

Vissa av ryktena börjar just från Thaidamerna själva. Man ska inte lita på mycket som kommer från deras munnar.

Rätt så. Och inte det som kommer från Illasinnade Iljusin röv heller. Och för att gå tillbaka lite i tråden så uppfattade tydligen inte lillahedvig mitt egentliga budskap, att I i sin iver att misstänkliggöra de av honom tidigare flikt frekventerade massagesalongerna betraktar (asiatiskor) burmesiskor och Kambodjanskor som säkerhetsrisker. Snacka om skott i foten.
Citera
2013-12-30, 18:51
Medlem
Jag brukar leta efter salonger som ser så öde, oproffsigt och lägenhetsaktigt ut som möjligt. Det är bäst när man på googleearth kollar gatunumret, ser att det ligger i en vanlig portingång och inte i en visuell lokal med skyltfönster. Detta främjar mina båda syften: billigt och möjlighet för sexuell tjänst, vilket blir win-win situation för mig

Det är "spänningen" jag gillar mest, vilken jag associerar med Pauls elektricitet i Torka aldrig tårar när han "följer efter en likasinnad". Jag gillar hur de ibland "råkar" nudda pungen när de masserar rumpan; när man vänder sig på rygg, blottar sin erigerade penis för att vänta på reaktionen.

Idag när jag missade en tid skrev en som jobbade där "Hej varför kom du inte har du problem med hjärna" vilket jag tyckte var ganska roligt
Senast redigerad av Mangedude 2013-12-30 kl. 19:00.
Citera
2013-12-30, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangedude
Jag brukar leta efter salonger som ser så öde, oproffsigt och lägenhetsaktigt ut som möjligt. Det är bäst när man på googleearth kollar gatunumret, ser att det ligger i en vanlig portingång och inte i en visuell lokal med skyltfönster. Detta främjar mina båda syften: billigt och möjlighet för sexuell tjänst, vilket blir win-win situation för mig

Det är "spänningen" jag gillar mest, vilken jag associerar med Pauls elektricitet i Torka aldrig tårar när han "följer efter en likasinnad". Jag gillar hur de ibland "råkar" nudda pungen när de masserar rumpan; när man vänder sig på rygg, blottar sin erigerade penis för att vänta på reaktionen.

Idag när jag missade en tid skrev en som jobbade där "Hej varför kom du inte har du problem med hjärna" vilket jag tyckte var ganska roligt

He he.
Det är också kul när de bildar sammansatta ord som inte finns i svenska språket. Helt logiska ska sägas, om man tänker efter. Det blir tyvärr inga konkreta exempel, vill inte outa mig.
Citera
2013-12-30, 20:38
Medlem
De billigaste ställen jag har hittat är 250 kr/timma; då under happy hour. Någon som vet ställen där de är mindre giriga?
Citera
2013-12-31, 19:06
Medlem
Happy Ending
Citera
2013-12-31, 20:40
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangedude
De billigaste ställen jag har hittat är 250 kr/timma; då under happy hour. Någon som vet ställen där de är mindre giriga?

Billigare än så går nog inte. De måste ju ha något att rapportera till skattmasen. Snåljåp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in