2013-12-22, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Då verkar vi inte besöka samma salonger i alla fall. Jag skulle aldrig kalla dem jag besöker för renodlade bordeller.

Jag lägger mig mitt emellan här. Det finns salonger som kan betecknas bordeller, där får du redan efter någon minut en lista på tjänster. Samtliga i salongen erbjuder fullservice till samtliga kunder.
Inget samspel mellan kund och massös, inget stopp vid HJ etc. Detta är ett faktum.

Nu frekventerar jag inte den typen av salonger, men jag har ramlat på någon av misstag i öppningskedet och hört ganska mycket om dem. Så vitt jag vet finns det ingen organiserad brottslighet bakom. Det här är givetvis baserat på det(lilla?) jag vet, ingen sanning.
Citera
2013-12-22, 03:03
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Då verkar vi inte besöka samma salonger i alla fall. Jag skulle aldrig kalla dem jag besöker för renodlade bordeller.
Det gör vi kanske inte. Och du tycks ha missat den utveckling som har skett de senaste 1-2 åren. Har man frekventerat salonger i 5 år + så har man märkt en klar skillnad i det att vissa salonger är just bordeller. Om det kan man sedan tycka vad man vill.
Citera
2013-12-22, 08:30
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:

Har du hört talas om "Stockholms innerstad"? Nja, skämt och sido, vi ska inte dra alla över en kam. Det finns många seriösa innanför tullarna också, samt en del bordeller utanför också.

Bordellvibben som man ska vara uppmärksam på är, och nu gör jag exemplet övertydligt, när stället är fullt av unga snygga tjejer som ofta lagt in silikon, fixat läpparna etc och de har ingen aning om hur man masserar utan kvickt vill börja sälja tjänster. Verkar de även gå efter en intern prislista så är det vedertaget på stället och inte bara tjejen som vill tjäna lite extra. De går även inför att sälja på mer avancerade tjänster, tex skippar ens förfrågan "massage here too?" samtidigt som de klappar på paketet utan istället går direkt på "you want boom boom?" eller säger att man kan köpa "everything you want".

Nej dessa ställen undviker jag också helst då allt spänningsmoment är borta och precis som Bulten påpekar nedan också så saknas samspelet utan allt skyndas på för att de snabbt ska kunna ta sig an en ny kund. Fast vill man bara ha ett snabbt skjut eller leva ut någon fantasi så får man själv göra valet om man går till ett av dessa ställen eller ringer en eskort. Det är upp till var och en, som man brukar säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
... Det finns salonger som kan betecknas bordeller, där får du redan efter någon minut en lista på tjänster. Samtliga i salongen erbjuder fullservice till samtliga kunder.
Inget samspel mellan kund och massös, inget stopp vid HJ etc. Detta är ett faktum.

Nu frekventerar jag inte den typen av salonger, men jag har ramlat på någon av misstag i öppningskedet och hört ganska mycket om dem. Så vitt jag vet finns det ingen organiserad brottslighet bakom. Det här är givetvis baserat på det(lilla?) jag vet, ingen sanning.

Vid ett tillfälle blev jag varnad om en numera nedlagd salong som fick suspekta personer till ägare och att tjejerna inte fick mer än det de lyckades tjäna ihop i rummen. Det var spanvarning på den och salongen är som sagt borta nu.

När det rör sig om att ägarinnan själv är en av de unga tjejerna som kanske även fortfarande tar hand om kunder handlar det inte om organiserad brottslighet utan om ren pengakåthet från mamsans och tjejernas sida. Massöserna kommer hit ett halvår eller så och tjänar ihop rejält och sticker hem. En del träffar en snubbe som fortsätter försörja dem så de stannar. Hörde om en tjej som hade flera svenska pojkvänner samtidigt som hon drog in fina pengar från salongen. Säga vad man vill, men många av tjejerna har koll på hur man drar in maximalt i plånboken.

Salonger som drivs av en äldre kvinna som verkligen kan massera och som gör en tuppruskning på sin höjd kan vi klassa som ytterst säkra från allt vad bordellverksamhet och organiserad brottslighet heter.

Lycka till där ute!
Senast redigerad av Fidelio69 2013-12-22 kl. 08:39.
Citera
2013-12-22, 09:05
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Janne Josefsson och hans metoder får ni diskutera i Medier och journalistik, inte här. Blir det mer av den varan måste vi dela ut varningar för off topic, så låt oss slippa det.

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2013-12-23, 00:25
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Bra. Då är det lugnt.
God jul faranggris

På tal om Janne "drygheten personifierad" Josefsson och tveksamma metoder. Att behärska thailändska språket utan att ge sig till känna i thaicommunityn ger en hel del hårresande insikter. Inte särskilt snyggt beteende, men lärorikt. Uttrycket "faranggris" är inte taget helt ur luften.

Jag tvivlar inte en sekund på att uttrycket används, men nu var det inte det jag blev mest förbannad på. Jaja, snart är det jul även för en gris som Janne Josefsson...Böh!!

Men innan vi lämnar faranggriseriet ska jag bara säga, att jag grovt räknat till 90-95% går till iaf vad jag tror är seriösa salonger. Jag tar då alltid thaimassage. Om dessa rara, fina kvinnor bakom ryggen på mig som seriös kund skulle kalla mig för faranggris, då jävlar!!!

Mamasan jag talade om har inte erbjudit mig HE fast jag tagit oljemassage av henne (de två massöserna som slutat hos henne var däremot tämligen försigkomna). Istället småstötte mamasan på mig.

Ja precis, nu är jag inne i en sån period när jag efter bästa förmåga tar mig för att sänka de 90-95%seriös thaimassage till förmån för slibbig olja med lyckligt slut....

God Jul själv!
Citera
2013-12-23, 09:23
Medlem
Så vart ska jag gå idag?
gärna lite petite eller porriga tjejer. Eller prostataproffs skulle vara spännande att testa. Kan ta mig runt i hela sthlm.

Har en del bra att dela med mig av i city och Söderort.
Citera
2013-12-24, 20:51
Bannlyst
God Jul på er alla thailovers. Och fortsätt att visa respekt därute. Det förtjänar dom underbara thaikvinnorna.

Möjligtvis kan jag återkomma med något mera on-topic.
Citera
2013-12-25, 10:48
Medlem
Efter en bra julafton med mycket pengar in så är det dags att avverka en av sthlms längsta gator idag. får se hur många ställen som har öppet.
Citera
2013-12-25, 11:19
Medlem
vilken är sthlms längsta gata?...sveavägen???
Citera
2013-12-25, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-master
Efter en bra julafton med mycket pengar in så är det dags att avverka en av sthlms längsta gator idag. får se hur många ställen som har öppet.

Undra vad du letar efter som är öppet ;-)
Citera
2013-12-25, 12:38
Medlem
roslagsgatan är väl inte så lång?
Citera
2013-12-26, 13:55
Medlem
Iljusins avatar
Ryktet förtäljer om en salong i utkanten av Stockholms innerstad där det flaggas varning för att allt inte står rätt till. Tjejerna ska vara från Kambodja och Burma med en Mamasan från Thailand som agerar ansikte utåt ( för den svenske ägaren?).

Det som är alarmerande är att massösernas inkomster enligt uppgift är nästan noll och att det förekommer nån slags skytteltrafik mellan Arlanda och salongen. Om de uppgifter jag fått stämmer så lämnar tjejerna landet lika luspanka som de kom hit.

Nu ska man ta såna här rykten med en nypa salt men jag skulle inte bli förvånad om det stämmer. Andelen damer från Kambodja och Burma ökar på salongerna och det är ett varningstecken på alla sätt och vis.

Någon annan som hört ngt om detta?

Iljusin
Senast redigerad av Iljusin 2013-12-26 kl. 14:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in