Slutade tidigare idag och beslot mig for en Thaimassage, korde drop-in och blev vanligt mottagen och tillsagd att ta av mig skorna, gjorde sa och satte mig ned och vantade i soffan, exakt tva (2) minuter senare kommer en riktigt sot Thaitjej och fragar vilken sorts massage jag vill ha, oljemassage svarade jag och hon vinkade mig till sig, betalade och foljde efter henne ini rummet.
Borjade kla av mig och hon sade till mig att jag skulle behalla kalsongerna pa, lagger mig sa ned pa mage pa britsen, varefter hon borjar falla ned kanten pa kalsongerna, jag undrar om jag skall ta av dom och hon svarar OK.
Jaha, massagen tar sin fart och det ar hur skont som helst, musiken ar behaglig, doften utav oljan gor en somnig, hon borjar massera min bak och innanlaren, mer och mer olja, och mer ofta snuddar hon vid min kulpase, kuken star som ett spett vid detta laget.
Hon ber mig vanda mig om, sagt och gjort med stakuk, hon fnittrar till och borjar massera mitt brost och armar, hon lagger inte handduken over kuken, borjar massera mage och snuddar kuken da och da som saklart rycker till, innanlar igen, och helt plotsligt kanner jag hennes ena hand runt min kulpase och hur den letar sig runt mitt harda skaft, jag tittar upp och ser fem (5) fingrar i luften (haha!), viss forhandling sker.
Mellanrum.
Fragar om jag vill duscha, javisst sager jag, hon foljer med till duschen och tvalar in mig, torkar av mig, ger mig mina klader och ger mig en kindkyss.
Hoppas de har oppet i Pask.
Kan tillagga att hon svalde.