2009-04-06, 23:15
Medlem
Massage i Vietnamn

Jag var i Vietnamn och Ho chi min City för 2 veckor sedan. “Hade kakor med mig till kaffet”, så det fick bli lite sedvanlig massage på hotellet. Det var frächt och exklusivt. Tjejerna mellan 25-30, och höll otroligt bra klass. Första massage omgången kom inga förslag, men 2:a turen blev det plötsligt handjagare på menyn. Priset var 40 USD….tjena! Jag sa till henne att det var nästan en månadslön för många i Vietnamn….och det skulle hon tjäna på 2 minuter!
-Då kom ny meny rad upp….för 2 USD kunde massagen bli lite mer looki-looki ?? -Det måsta man ju bara testa.
Eftersom dom under stora delar av massagen avlastar sig med en stång i taket, innebar looki-looki …. inga trosor under den jävligt korta kjolen…jag tror jag skymtade hennes halsmandlar emellanåt….kul grej…Blev ett par massager till, men no happy enings med “kakan” i rummet bredvid
Citera
2009-04-08, 16:28
Bannlyst
Slutade tidigare idag och beslot mig for en Thaimassage, korde drop-in och blev vanligt mottagen och tillsagd att ta av mig skorna, gjorde sa och satte mig ned och vantade i soffan, exakt tva (2) minuter senare kommer en riktigt sot Thaitjej och fragar vilken sorts massage jag vill ha, oljemassage svarade jag och hon vinkade mig till sig, betalade och foljde efter henne ini rummet.

Borjade kla av mig och hon sade till mig att jag skulle behalla kalsongerna pa, lagger mig sa ned pa mage pa britsen, varefter hon borjar falla ned kanten pa kalsongerna, jag undrar om jag skall ta av dom och hon svarar OK.

Jaha, massagen tar sin fart och det ar hur skont som helst, musiken ar behaglig, doften utav oljan gor en somnig, hon borjar massera min bak och innanlaren, mer och mer olja, och mer ofta snuddar hon vid min kulpase, kuken star som ett spett vid detta laget.

Hon ber mig vanda mig om, sagt och gjort med stakuk, hon fnittrar till och borjar massera mitt brost och armar, hon lagger inte handduken over kuken, borjar massera mage och snuddar kuken da och da som saklart rycker till, innanlar igen, och helt plotsligt kanner jag hennes ena hand runt min kulpase och hur den letar sig runt mitt harda skaft, jag tittar upp och ser fem (5) fingrar i luften (haha!), viss forhandling sker.

Mellanrum.

Fragar om jag vill duscha, javisst sager jag, hon foljer med till duschen och tvalar in mig, torkar av mig, ger mig mina klader och ger mig en kindkyss.

Hoppas de har oppet i Pask.

Kan tillagga att hon svalde.
Citera
2009-04-08, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Slutade tidigare idag och beslot mig for en Thaimassage, korde drop-in och blev vanligt mottagen och tillsagd att ta av mig skorna, gjorde sa och satte mig ned och vantade i soffan, exakt tva (2) minuter senare kommer en riktigt sot Thaitjej och fragar vilken sorts massage jag vill ha, oljemassage svarade jag och hon vinkade mig till sig, betalade och foljde efter henne ini rummet.

Borjade kla av mig och hon sade till mig att jag skulle behalla kalsongerna pa, lagger mig sa ned pa mage pa britsen, varefter hon borjar falla ned kanten pa kalsongerna, jag undrar om jag skall ta av dom och hon svarar OK.

Jaha, massagen tar sin fart och det ar hur skont som helst, musiken ar behaglig, doften utav oljan gor en somnig, hon borjar massera min bak och innanlaren, mer och mer olja, och mer ofta snuddar hon vid min kulpase, kuken star som ett spett vid detta laget.

Hon ber mig vanda mig om, sagt och gjort med stakuk, hon fnittrar till och borjar massera mitt brost och armar, hon lagger inte handduken over kuken, borjar massera mage och snuddar kuken da och da som saklart rycker till, innanlar igen, och helt plotsligt kanner jag hennes ena hand runt min kulpase och hur den letar sig runt mitt harda skaft, jag tittar upp och ser fem (5) fingrar i luften (haha!), viss forhandling sker.

Mellanrum.

Fragar om jag vill duscha, javisst sager jag, hon foljer med till duschen och tvalar in mig, torkar av mig, ger mig mina klader och ger mig en kindkyss.

Och sen vaknade du eller
Citera
2009-04-08, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Och sen vaknade du eller

Detta ar inte TV-spels-traden.
Citera
2009-04-08, 21:54
Medlem
neogeos avatar
Citat:

Mellanrum.

lät lite väl påhittat
att hon svalde också

redan vid att hon hängde in med till duschen var lite väl
Citera
2009-04-08, 22:49
Medlem
Finns det förövrigt någon risk att det är nån kille man får massage av på något ställe i Sthlm (Brommatrakten) ?

Väntar på recension av de olika ställena. Hur lokalen är, bemötande osv. Någon?
Citera
2009-04-08, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av neogeo
lät lite väl påhittat
att hon svalde också

redan vid att hon hängde in med till duschen var lite väl

Helt sant, finns ingen anledning att ljuga om en avsugning, det ar ju som att kopa mjolk pa Coop.

Att hon foljde med till duschen beror nog pa att jag var enda kunden dar.

Det var heller inga problem att lattja med hennes brost.
Citera
2009-04-08, 23:13
Medlem
zatchs avatar
Citat:
Helt sant, finns ingen anledning att ljuga om en avsugning, det ar ju som att kopa mjolk pa Coop.

Låter som ett väldigt trevligt besök....

Bara att hoppas att de har öppet i påsk och att samma tjej är där vid nästa besök också...
Citera
2009-04-09, 00:46
Medlem
neogeos avatar
Citat:

lattja med hennes brost, komigen .. du är för rolig
Citera
2009-04-10, 22:16
Bannlyst
Ni kommer aldrig tro detta

En viss massagefirma i söderort (h..........)i sthlm fick påhälsning av farbror blåljus.
Jag gick in och ville ha 250krs massage 15min.

Vi småpratade om allt möjligt och damen nämner att hon fått flera kunder som varken klätt av sig eller brytt sig om massagen,däremot ska de enträget ha frågat om hon erbjuder sex och i vilka former. Det hela verkade för skumt då stället endast har två anställda (thaikvinnan och hennes svenske make)
och ingen av dem erbjuder ett handjobb/blåsjobb etc (enligt henne)

Jag skrattade ihjäl mig och förklarade att farbror polisen har snappat upp denna tråd på flashback.

hon svarar ungefär med: vad f-n är flashback för nåt? , står mitt namn där,osv.

jag erbjöd att visa om hon drar av en hundrig på massagen.

När jag gick satt hon och maken och läste rätt ivrigt i denna tråd.
Citera
2009-04-11, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modena12
En viss massagefirma i söderort (h..........)i sthlm fick påhälsning av farbror blåljus.
Jag gick in och ville ha 250krs massage 15min.

Vi småpratade om allt möjligt och damen nämner att hon fått flera kunder som varken klätt av sig eller brytt sig om massagen,däremot ska de enträget ha frågat om hon erbjuder sex och i vilka former. Det hela verkade för skumt då stället endast har två anställda (thaikvinnan och hennes svenske make)
och ingen av dem erbjuder ett handjobb/blåsjobb etc (enligt henne)

Jag skrattade ihjäl mig och förklarade att farbror polisen har snappat upp denna tråd på flashback.

hon svarar ungefär med: vad f-n är flashback för nåt? , står mitt namn där,osv.

jag erbjöd att visa om hon drar av en hundrig på massagen.

När jag gick satt hon och maken och läste rätt ivrigt i denna tråd.

Det mest fantastiska med din historia är utan tvekan att du tänkte betala 250 kr för 15 minuters massage.
Citera
2009-04-12, 18:51
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
De flesta etablissemangen erbjuder ”happy ending”
På de flesta ställena, där ”råkar” damen komma åt pelikanen, å blir det då svar i form av att domkraften går upp, så håller hon ofta upp fem fingrar i luften, (=500 spänn) om ni då är överens, så kör hon på med hela dig tills du är befriad från dina inre spänningar. Det kan vara knöligt, att ligga där bakom ett skynke, å bita i en handduk för att inte låta som ett tryffelsvin. En trevligare variant är att lösa ut henne, du kan ofta få henne att göra ett ”hembesök” för ett papp.
Prisbilden varierar, beroende på utseende och skicklighet. Är hon vrålskicklig kan hennes agenda vara späckad långt framöver, har hon all tid i värden… så kan det vara en klåpare!
Lycka till!

Pruta till 300 borde ju gå om man är lite snål...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in