Citat:
Ursprungligen postat av
peter-parker
Udda besök för ett par dagar sedan. Ställe som haft bra service tidigare var helt annorlunda detta besöket. Efter en kass massage så ges det näst in till order om att det ska köpas extra och att priset är minst en tusenlapp högre än motiverat. När detta skrattas bort så försöker hon köra med mig som man kan göra med någon som är lite sinnesslö. Det var inte en förhandling utan ett konstaterande att nu ska du betala detta för vad jag vill erbjuda och där med basta. Givetvis betalades det endast för massagen.
Kan folk sluta vara helt ryggradslösa så dessa personer försvinner asap.
Håller med även om jag har viss förståelse för de som är nya i gamet. Minns själv hur osäker man var de första gångerna man provade på sporten. Besökte bl a ett ställe i city där tjejen ville ha 1500 för b2b vilket jag tackade nej till men visste inte om det var det normala priset.
Man får ju räkna med att tjejerna på salongerna snackar med varann och får veta att några betalar helt orimliga belopp. Dessbättre är ju FB ett utmärkt forum för att även vi kunder kan dela med oss och försöka påverka marknaden så priserna blir acceptabla. Även om det inte går att nämna salongerna med namn kan vi i alla fall skriva rent generellt.