2013-08-02, 15:52
Medlem
Jag vet att det finns flera stycken enl Google i Lidköping.
Citera
2013-08-02, 16:10
Medlem
alltomallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Jag vet att det finns flera stycken enl Google i Lidköping.

Killen vill helt klar ha med happy ending såklart
Citera
2013-08-02, 16:11
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengtshjo
vet någon nåt om thaimassage i lidköping
Ja å i TMG finns denna http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen/vastra-gotaland/laithai-massage_415.html hur svårt kan de va
Vad gäller HE ut o prova
Citera
2013-08-02, 18:45
Medlem
mrmongers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter-parker
Udda besök för ett par dagar sedan. Ställe som haft bra service tidigare var helt annorlunda detta besöket. Efter en kass massage så ges det näst in till order om att det ska köpas extra och att priset är minst en tusenlapp högre än motiverat. När detta skrattas bort så försöker hon köra med mig som man kan göra med någon som är lite sinnesslö. Det var inte en förhandling utan ett konstaterande att nu ska du betala detta för vad jag vill erbjuda och där med basta. Givetvis betalades det endast för massagen.

Kan folk sluta vara helt ryggradslösa så dessa personer försvinner asap.

Håller med även om jag har viss förståelse för de som är nya i gamet. Minns själv hur osäker man var de första gångerna man provade på sporten. Besökte bl a ett ställe i city där tjejen ville ha 1500 för b2b vilket jag tackade nej till men visste inte om det var det normala priset.

Man får ju räkna med att tjejerna på salongerna snackar med varann och får veta att några betalar helt orimliga belopp. Dessbättre är ju FB ett utmärkt forum för att även vi kunder kan dela med oss och försöka påverka marknaden så priserna blir acceptabla. Även om det inte går att nämna salongerna med namn kan vi i alla fall skriva rent generellt.
Citera
2013-08-02, 19:12
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmonger
Håller med även om jag har viss förståelse för de som är nya i gamet. Minns själv hur osäker man var de första gångerna man provade på sporten. Besökte bl a ett ställe i city där tjejen ville ha 1500 för b2b vilket jag tackade nej till men visste inte om det var det normala priset.

Man får ju räkna med att tjejerna på salongerna snackar med varann och får veta att några betalar helt orimliga belopp. Dessbättre är ju FB ett utmärkt forum för att även vi kunder kan dela med oss och försöka påverka marknaden så priserna blir acceptabla. Även om det inte går att nämna salongerna med namn kan vi i alla fall skriva rent generellt.
1.500 för BtB?????
Har aldrig och kommer aldrig att hända,med två brudar möjligen,bor du i skogen?
För det priset ingår allt inkl massagen.
Citera
2013-08-02, 19:51
Medlem
mrmongers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
1.500 för BtB?????
Har aldrig och kommer aldrig att hända,med två brudar möjligen,bor du i skogen?
För det priset ingår allt inkl massagen.

"vilket jag tackade nej till" Poängen var att det inte är så lätt att veta när man är ny men jo, jag förstod att det var för dyrt och tackade därför nej.
Citera
2013-08-02, 22:03
Medlem
burksaltets avatar
När vi ändå pratar om b2b. Jag har en lite fråga, hur brukar man göra för att få det?

Sist fick jag uppfattningen av massören att man skulle redan i kassan säga till om mer man ville ha mer exotiska (dvs typ allt utom HJ som jag förstod det) tjänster. Men allt jag läst i denna och recensionstråden säger att sådant gör man aldrig i kassan, där är det strikt massage man betalar för. Extra-tjänster är något mellan massösen och kunden. Men samtidigt tänker jag att b2b till exempel kräver lite extra förberedelser etc.

Så, vad är standard för att få till b2b, är det kassan, eller säger man till före dusch eller före de börjar?

/Burksaltet
Citera
2013-08-02, 22:12
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burksaltet
När vi ändå pratar om b2b. Jag har en lite fråga, hur brukar man göra för att få det?

Sist fick jag uppfattningen av massören att man skulle redan i kassan säga till om mer man ville ha mer exotiska (dvs typ allt utom HJ som jag förstod det) tjänster. Men allt jag läst i denna och recensionstråden säger att sådant gör man aldrig i kassan, där är det strikt massage man betalar för. Extra-tjänster är något mellan massösen och kunden. Men samtidigt tänker jag att b2b till exempel kräver lite extra förberedelser etc.

Så, vad är standard för att få till b2b, är det kassan, eller säger man till före dusch eller före de börjar?

/Burksaltet
Inget extra avhandlas ikassan. Någonsin. Allt extra avhandlas mellan dig och massösen.

Sen VAD det blir för extra är även det upp till dig och massösen. Vad vill du ha och vad erbjuder hon. Resten är en prisfråga.
Citera
2013-08-02, 22:31
Medlem
För nykomlingarna i tråden. Innan man känner till ett ställe och personalen så fråga inte och framförallt, tjata inte om vad du TROR förekommer. Skulle du bli intim med någon i ditt jobb bara för att någon börjar tjata och gnälla som en sjuåring?

Är det ett "ställe" så kommer frågan. Att börja dreggla och vara gubbslem för random personer du aldrig träffat tidigare är bara ett recept för dålig stämning och du framstår som en sinnesslö idiot.
Citera
2013-08-02, 22:45
Medlem
burksaltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Inget extra avhandlas ikassan. Någonsin. Allt extra avhandlas mellan dig och massösen.

Aha, det jag trodde efter att ha läst i tråden, blev förvånad när hon sa det (eller vad jag tolkade det som). Tackar för rakt svar, utan patetiska försök till att göra sig rolig som andra.
Citera
2013-08-02, 23:27
Bannlyst
Det finns inga thaimassagesalonger som tillhandahåller sexuella tjänster. Det är bara en FB-skröna.

Däremot blir en hel del massöser pilska under massagen och då har man ju som gentleman svårt att avvisa..
Citera
2013-08-03, 01:16
Medlem
eraserhead39s avatar
Trevlig tråd. Någon som känner till nått bra massageställe i Kalmarlän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in