2009-05-05, 22:05
Medlem
Sickboys avatar
Alltså HE är inga problem att få, jag har blivit erbjuden när jag inte ens velat ha det. På ett ställe blev jag erbjuden mer än så till och med.

Visst, på två ställen har jag blivit nekad men dom resterande tio eller så har det inte varit några problem. Ska tillägga att det har varit i stockholm.
Citera
2009-05-05, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolJohan
Läs tre inlägg före ditt så står det ju där!

ibland blir man bara för stressad! men tack!
Citera
2009-05-06, 07:29
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
På onyon betalar man ALLTID i förskott... makes no difference..

Tror det är du som är lite korkad...

PÅ många ställen i Stockholm fungerar det så
Citera
2009-05-06, 17:55
Medlem
Det har tydligen hänt lite i Stockholm
Var på två säkra ställen i veckan och på båda gick det inte att få HE.
Snackade med tjejen och tydligen hade polisen varit där och skrämt dom
Citera
2009-05-06, 19:55
Medlem
Antexs avatar
Ja nu är det nog slut på det roliga.

Alla ungtuppar får börja gå på Bobbadilla igen
Citera
2009-05-07, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxjonas

Samma här, var på ett ställe igår som gett HE tidigare men nu vart det nobben.
Citera
2009-05-07, 14:09
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxjonas
Låter inte troligt. Farbror blå har inget att hota tjejerna med. De gör inget olagligt. Själv besökte jag ett av mina favoritställen här om dagen. Där var allt som vanligt.
Citera
2009-05-07, 20:46
Medlem
Tjejerna är livrädda att bli hemskickade, tydligen ett effektivt sätt. Dom säger att om det händer stänger dom stället
Citera
2009-05-08, 15:51
Medlem
Lyckas i Malmö, efter många trägna försök. Det var dock uppenbart att ägaren skulle hållas ovetandes - tjejen viskade och verkade lite nervös att bli "påkommen". Mitt under aktiviteten så hörde man ägarens röst från något rum i närheten, och då flyttade hon snabbt handen till ett mindre laddat ställe och la handduken på min mandom. Men efter en stund fortsatte hon, och avslutade vad som påbörjats.

Måste dock säga att det inte var någon höjdare (har förvisso inget att jämföra med annat än ett par ladyboys på ett ställe i GBG), hade väl förväntat mig lite mer "olje-massage-lekande" och inte hysteriskt snabbrunk för omedelbar utlösning.

Om någon vill ha PM om vilket av ställena i Malmö det var så är det i sin ordning, sålänge ni kan beskriva egna erfareheter om vilka ställen ni försökt (och eventuellt lyckats) på, eller nån annan användbara info. Vill inte hänga ut istället i onödan, så PM enbart på formen "var var det?" ignoreras.
Citera
2009-05-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
PÅ många ställen i Stockholm fungerar det så

Det är väl snarare så att efterskottsbetalning är ovanligt. Jag kan inte minnas när jag senast betalade efter massagen, oavsett typ av ställe.
Citera
2009-05-08, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Det är väl snarare så att efterskottsbetalning är ovanligt. Jag kan inte minnas när jag senast betalade efter massagen, oavsett typ av ställe.

Jag har aldrig betalat i förskott för massage och har gått på 4-5 olika ställen, dock aldrig haft något HE.
Citera
2009-05-08, 16:47
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig

De gånger jag betalat i efterskott och det har varit på ngra ställen i sthlm..ingen HE..
MAn kan räkna med HE om man betalar till "bossen" förskott och ngn annan tjej masserar en..det är min erfarenhet i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in