2010-03-25, 19:18
Medlem
Har någon provat?

http://www.sensuellmassage.com/index.html
Citera
2010-03-25, 19:55
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Har någon provat?

http://www.sensuellmassage.com/index.html

2000 kr för en timmas massage? ha ha kommer aldrig prova då det går att få en mycket skön massage för 400 kr eller mindre
Senast redigerad av nuendast 2010-03-25 kl. 20:06.
Citera
2010-03-26, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
2000 kr för en timmas massage? ha ha kommer aldrig prova då det går att få en mycket skön massage för 400 kr eller mindre

Nä , sen har hon varit mycket i Afrika enligt hennes hemsida, undrar vad man mer kan få .........Gratis med sig hem
Citera
2010-03-27, 00:47
Medlem
Jag har några tankar och erfarenheter kringt thaimassage. Har provat detta i Stockholm några gånger och mina erfarenheter har varit mestadels positiva. Jag kan villigt erkänna att anledningen till att jag testat detta är en förhoppning om en "lycklig avslutning", mer är ett medicinskt behov att få mina muskler masserade.

Min första erfarenhet var en salong i Västerort, där en liten gullig tjej i 20 årsåldern tog väl hand om mig. Själv är jag inte den typen som öppet frågar om en tjej har lust att runka av mig för några hundralappar, så jag var ju beroende av att hon skulle ta ett initiativ. Vilket hon också gjorde så småningom. När det var dags att lägga sig på rygg för massage av armarna, lade hon min hand i sitt knä medan hon masserade mina överarmar, på ett sådant sätt att det var i stort sett omöjligt att inte kupa handen runt hennes... Som om inte denna invit var tydlig nog (hon kanske tyckte jag var svårflirtad) tog hon min andra hand och stoppade in den i sin BH, och frågade om jag ville ha ett HJ för 400. Jag sa förstås ja, och jag fick pulla henne, hon var sjöblöt och stönade lite högre än vad jag tyckte var lämpligt eftersom det bara var ett draperi mellan oss och grannen... Hennes teknik med handen var väl inte den bästa men det kompenserades av hennes engagemang och passion.. En helt klart mycket positiv upplevelse!!

Detta följdes av ytterligare tre besök på samma salong. Den lilla gulliga var inte där, jag erbjöds HJ men de ville inte att jag skulle röra dem, och att bara ta emot en runk är inte något som tänder mig så jag sa nej tack.

Därefter besökte jag ett ställe i Söderförort. Ett fräsch ställe, vilket ju sägs vara ett "dåligt tecken". De hade till och med dörrar med lås istället för draperier! En hyggligt snygg tjej (runt 25-30), som inte kunde svenska och knappt ens engelska tog hand om mig. Det faktum att vi inte kunde kommunicera så bra var faktiskt lite spännande, det gav chansen till "oavsiktliga missförstånd". Spännande! Hon masserade OK och hade svarta genomskinliga strumpbyxor över sina nallebjörnstrosor och ett kort linne. En sexig Lolitalook helt enkelt. Och vad tror ni händer? När jag ligger på mage och hon ska massera min rygg och rumpa, sätter hon sig på knä FRAMFÖR mig, det finns bara ett ställe att lägga händerna, det är på hennes lår. Om jag lyfte lite på huvudet hamnar min näsa rakt i hennes skrev. Tror ni jag höll andan? Det kanske hade varit det mest korrekta sättet att hantera situationen, men jag måste erkänna att jag så diskret som möjligt drog djupa andetag och avnjöt hennes fräscha doft!

Därefter erbjöds jag HJ för 500. Hade ingen tanke på att pruta, hon var värd mycket mer än så. Hon var lika sjöblöt som den lilla gulliga i V-ort när jag fick pulla henne. När hon fick mina 500 var hon helt överlycklig och pussades och kramades, och sade nåt som jag tolkade som "lova att komma tillbaka snart"?

Kanske blir en biltur till Söderort i morgon?
Citera
2010-03-27, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wodan
När hon fick mina 500 var hon helt överlycklig och pussades och kramades, och sade nåt som jag tolkade som "lova att komma tillbaka snart"?

Säga vad man vill, de är inte dåliga på att visa tacksamhet...
Citera
2010-03-27, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wodan
När jag ligger på mage och hon ska massera min rygg och rumpa, sätter hon sig på knä FRAMFÖR mig, det finns bara ett ställe att lägga händerna, det är på hennes lår.

När jag ligger på mage har jag armarna längs med kroppen. Du tänkte aldrig på den möjligheten?
Citera
2010-03-27, 07:12
Medlem
"Tänkte "väl med fel huvud
Citera
2010-03-27, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
När jag ligger på mage har jag armarna längs med kroppen. Du tänkte aldrig på den möjligheten?

Obekväm ställning tycker jag...

ANGÅENDE PM:

Jag diskuterar gärna detta ämne offline, men lämnar inte ut info om ställe/massös. Tycker det är lite lågt faktiskt. Jag tror (med min lilla erfarenhet) att det bemötande och den "service" som erbjuds beror mer på vem man är och hur man beter sig, än vilket ställe/massös man besöker faktiskt. De två positiva upplevelserna jag skrev om inatt var ett resultat av ömsesidig attraktion, naturligtvis betalade jag men jag kände att det fanns värme och ömsesidighet, ni kanske inte tror mig men så var det iallafall.

Detta ang de PM som ramlat in under natten..
Citera
2010-03-27, 12:54
Medlem
Hej!

Har sett att det finns en thaimassage i Sundsvall. Någon som varit där och kan berätta lite om hur det var?
Citera
2010-03-27, 15:33
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allram99
Hej!

Har sett att det finns en thaimassage i Sundsvall. Någon som varit där och kan berätta lite om hur det var?

Jag har sett det finns 2 st.....
Har bara testat ena som ligger mitt i stan....Där får man vanlig ordinär massage.
Citera
2010-03-27, 18:54
Medlem
Idag fick jag bra massage runt Fridhemsplan av fin flicka från Sudan. Och det hela avslutades med en 69:an det kallar jag för bra slut. totalt för 45min massage å 15min lek för 800kr
Citera
2010-03-27, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saabturbo
Idag fick jag bra massage runt Fridhemsplan av fin flicka från Sudan. Och det hela avslutades med en 69:an det kallar jag för bra slut. totalt för 45min massage å 15min lek för 800kr

mmm du har nu hiv+klabbe osv! GRATTIS!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in