2009-04-24, 18:14
Medlem
Mogrens avatar
Ingen myt

Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
...aldrig blivit erbjuden Happy Ending på något av de 10-tal thaimassagerna jag varit på. jag har nog varit på minst 25 andra vanliga klassiska massager också, likaså där.. helt dött.. kalsonger på.

Jag tror det är en myt det här med happy ending, i varje fall i sverige!

Jag bor i Lund. Så OM!!?? ni vet något ställe i närheten så skicka gärna PM...

Uppenbarligen gäller helt andra regler i Stockholm än i övriga landet. Här i huvudstaden kan du knappast misslyckas. Åk hit och besök godtyckligt ställe med Thai-flaggan utanför så får du se.
Citera
2009-04-24, 18:42
Medlem
joppes avatar
Citat:
...aldrig blivit erbjuden Happy Ending på något av de 10-tal thaimassagerna jag varit på. jag har nog varit på minst 25 andra vanliga klassiska massager också, likaså där.. helt dött.. kalsonger på.

Åk över sundet så erbjuds 'svensk' på stort sett varje massageklinik.
Citera
2009-04-24, 22:02
Medlem
Helt riktigt och jag tror att andelen ställen som ger avrunkning ökar. En gång var jag på ett ställe som inte ville ge. När jag gick dit efter ett tag igen fick jag världens bästa avrunkning
Citera
2009-04-25, 21:25
Medlem
torstenhingstens avatar
testae ett ställe på söder.....klädde av mig naken o låg på mage...trodde hon skulle täcka över men icke....körde naket hela massagen......när man vände sig om var det flaggstång och hon blev förtjust
Citera
2009-04-27, 17:46
Medlem
För att citera mig själv....

Citat:

Så för ALLAS kännedom som frågar efter PM... Glöm det, finns ingen som kan ge konkreta tips.. Det är som jag sagt här ovan. Allt som har med happy ending, i vart fall söder om göteborg att göra är, dagdrömmar, fantasier och nyårsönskningar!
Citera
2009-04-30, 15:49
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Vad är det du vill byta bort och byta mot? Dina fantasiställe mot andras fantasiställe?

är du korkad eller..det går att få HE om man är lite smidig..
Citera
2009-05-04, 07:36
Medlem
torstenhingstens avatar
stor skillnad på ställena som masserar. De som inte erbjuder HE masserar ju klart bäst.
Citera
2009-05-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
är du korkad eller..det går att få HE om man är lite smidig..

Nej, jag är inte korkad, jag är realist.

jag är på inget sätt osmidig. jag har dessutom varit hos MASSVIS med thaimassörer.

Angående killen som skrev om att Onyon i Eslöv skulle erbjuda happy ending.. jag kan bara skratta.. det är mycket goda och nära vänner till mig som arbetar där. Jag känner ena massörens man mycket bra, han är en barndomsvän till mig.

Jag kan GARANTERA att där inte förekommer happy ending. Däremot lagar dom oerhört god mat när det bjuds hem...

Med anledning av att det påstås att Onyon erbjuder happy ending tror jag att alla som skriver här med påståendet att dom fått happy ending ljuger, fantiserar eller önskedrömmer.

Ingen skulle bli gladare än jag om jag skulle bli erbjuden däremot... Jag skulle gärna gått igenom detta, men tyvärr får det stanna till runkfantasier....
Citera
2009-05-05, 16:55
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Nej, jag är inte korkad, jag är realist.

jag är på inget sätt osmidig. jag har dessutom varit hos MASSVIS med thaimassörer.

Angående killen som skrev om att Onyon i Eslöv skulle erbjuda happy ending.. jag kan bara skratta.. det är mycket goda och nära vänner till mig som arbetar där. Jag känner ena massörens man mycket bra, han är en barndomsvän till mig.

Jag kan GARANTERA att där inte förekommer happy ending. Däremot lagar dom oerhört god mat när det bjuds hem...

Med anledning av att det påstås att Onyon erbjuder happy ending tror jag att alla som skriver här med påståendet att dom fått happy ending ljuger, fantiserar eller önskedrömmer.

Ingen skulle bli gladare än jag om jag skulle bli erbjuden däremot... Jag skulle gärna gått igenom detta, men tyvärr får det stanna till runkfantasier....

betalar man massagen i förskott kan man räkna med HE..annars är det ingen stor chans/risk
Citera
2009-05-05, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
betalar man massagen i förskott kan man räkna med HE..annars är det ingen stor chans/risk

På onyon betalar man ALLTID i förskott... makes no difference..

Tror det är du som är lite korkad...
Citera
2009-05-05, 20:12
Medlem
Citat:
På onyon betalar man ALLTID i förskott... makes no difference..

Tror det är du som är lite korkad...

var ligger då onyon undrar man?
Citera
2009-05-05, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brezze
var ligger då onyon undrar man?
Läs tre inlägg före ditt så står det ju där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in