Citat:
Ursprungligen postat av
Dongfeng
Tyvärr verkar ju merparten av FB:s salongskunder vara mera intresserade av att försöka pruta nå´n 50-lapp på HJ:t än att med bestämdhet tala om vilken massage man förväntar sig innan ev. HE. En oljemassage på thaisalong med klass ska börja med rygg och axlar/nacke, gå ner till rumpa, baksidan av benen nerifrån och upp, minst 40 min. Sedan vändning med bröst, mage, ben, och närgången lårmassage. Först då om det finns ett tydligt tecken mellan benen ska frågan komma om det ska vara något där också. En skicklig massös klarar i de flesta fall den avslutande behandlingen på 5 min.
Så ser iallafall mina instruktioner ut.

Är helt enig med dig!
Bläddrade tillbaks några sidor i denna tråd och förstår att väldigt många har märkt av liknande tendenser som jag skrev om.... Skönt att veta att jag inte utstrålar "HAPPY ENDING!!!" i större utsträckning än någon annan:-)
Sedan är det ju min högst personliga åsikt att se detta som ett "problem" eller något att hänga upp sig på!
Det är väl egentligen ett ganska angenämt I- landsproblem- att kunna konstatera att det är "för lätt" att köpa sexuella tjänster på de hundratals salonger som finns i Stockholm med omnejd.
På tal om något annat, men högst relevant ändå;
Vet inte på vilken sida, i denna tråd, som det funderats över trafficking och ren bordellverksamhet inom salongerna, men det finns ju en del saker som tyder på att "något har hänt".....
Vill absolut inte stödja trafficking eller annan "tveksam" verksamhet!! Även om jag köpt sex, gått på porrklubbar och är allmänt "sugen" så finns det gränser för vad som är ok!!!
Om den nya trenden på salongerna är ett resultat av människohandel eller koppleri så ska jag be att få tacka för mig, men givetvis är detta säkert från salong till salong- och dessutom inget faktum som vi ska generalisera efter!
Mvh Fiskenisse