2014-01-18, 23:36
Medlem
Blev erbjuden extra tjänst redan i foajen när hon tvättade mina fötter. Tydligen var hon även villig att utföra den där på plats. Snacka om att rationalisera och gå rakt på sak!
Citera
2014-01-19, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Blev erbjuden extra tjänst redan i foajen när hon tvättade mina fötter. Tydligen var hon även villig att utföra den där på plats. Snacka om att rationalisera och gå rakt på sak!

Ha ha. Affärsdrivet. Se vad "lite" konkurrens kan leda till.

Blir lite svårare att förneka om farbror blå kikar in däremot
Citera
2014-01-20, 10:23
Medlem
Har någon varit med om att snuten håller span på thaisalongerna? Har någon åkt fast eller blivit förhörd?
Citera
2014-01-20, 23:04
Bannlyst
hej, jag har tänkt att åka till gbg om en vecka, är det någon som kan rekomendera en massage salong där ?
Citera
2014-01-20, 23:26
Medlem
Finns inget bättre än att träffa jackpot och få en ladyboy som har lite roligt med en!
Lyckades hitta en riktigt snygg en idag. 10/10 happy ending . Bara de som vet hur man leker med röven ordentligt. Synd att de är så sällsynta/blyga.
Citera
2014-01-21, 19:22
Medlem
Hejsan!

Jag har följt skriverierna på denna sida i flera år, men detta blir nog mitt första inlägg:-)

Har besökt väldigt många olika salonger i främst Stockholm genom åren och reagerade på några saker under mitt senaste besök i staden!

Lite bakgrund som bättre förklarar min reflektion;

- Fram till för bara några år sedan brukade jag alltid få BRA massage även på de ställen där extratjänster erbjöds. Dessutom erbjöds det inte på alla ställen- och väldigt sällan vid första besöket.

- Jag har alltid uppskattat bra massage även utan HE- och då särskilt på thaiställen där jag upplevt att de har starkare nypor och faktiskt klarar av att räta ut en stel rygg etc....

- Själva grejen med HE på massagesalonger har, för mig precis som för så många andra, varit spänningen och "ovissheten" under massagen- sökandet efter olika signaler, pungsnudd osv...
Jag har aldrig frågat själv, utan har bara fått HE (eller annat) när det erbjudits av massösen.

- Det som jag reagerade på under mitt senaste besök i Sthlm var att nästan alla massöser var väldigt lättklädda- klädsel som redan vid första intrycket utstrålade "HAPPY ENDING!!!"- för att låta mina fördomar tala högt:-)

- Massagen var generellt väldigt dålig och oteknisk samt nästan för "uppenbar"- spänningen och ovissheten uteblev!

- Samtliga massöser på de olika besökta salongerna erbjöd raskt alla typer av extratjänster!

- Extratjänsterna påbörjades bara strax efter vändning och efteråt var "tiden slut"!
Alltså ingen avslutande massage av vare sig lår, vader, armar, händer eller huvud/ansikte!

Hur är era reflektioner på detta?
Javisst, extratjänsterna har absolut varit trevliga, men för min del är "tjusningen" borta.

Jag kommer i fortsättningen att besöka salonger där jag vet att massagen är korrekt utförd och strunta i extratjänsterna på obestämd tid:-)

Trevlig fortsättning på veckan!

Mvh Fiskenisse
Citera
2014-01-22, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskenisse
Hejsan!

Jag har följt skriverierna på denna sida i flera år, men detta blir nog mitt första inlägg:-)

Har besökt väldigt många olika salonger i främst Stockholm genom åren och reagerade på några saker under mitt senaste besök i staden!

Lite bakgrund som bättre förklarar min reflektion;

- Fram till för bara några år sedan brukade jag alltid få BRA massage även på de ställen där extratjänster erbjöds. Dessutom erbjöds det inte på alla ställen- och väldigt sällan vid första besöket.

- Jag har alltid uppskattat bra massage även utan HE- och då särskilt på thaiställen där jag upplevt att de har starkare nypor och faktiskt klarar av att räta ut en stel rygg etc....

- Själva grejen med HE på massagesalonger har, för mig precis som för så många andra, varit spänningen och "ovissheten" under massagen- sökandet efter olika signaler, pungsnudd osv...
Jag har aldrig frågat själv, utan har bara fått HE (eller annat) när det erbjudits av massösen.

- Det som jag reagerade på under mitt senaste besök i Sthlm var att nästan alla massöser var väldigt lättklädda- klädsel som redan vid första intrycket utstrålade "HAPPY ENDING!!!"- för att låta mina fördomar tala högt:-)

- Massagen var generellt väldigt dålig och oteknisk samt nästan för "uppenbar"- spänningen och ovissheten uteblev!

- Samtliga massöser på de olika besökta salongerna erbjöd raskt alla typer av extratjänster!

- Extratjänsterna påbörjades bara strax efter vändning och efteråt var "tiden slut"!
Alltså ingen avslutande massage av vare sig lår, vader, armar, händer eller huvud/ansikte!

Hur är era reflektioner på detta?
Javisst, extratjänsterna har absolut varit trevliga, men för min del är "tjusningen" borta.

Jag kommer i fortsättningen att besöka salonger där jag vet att massagen är korrekt utförd och strunta i extratjänsterna på obestämd tid:-)

Trevlig fortsättning på veckan!

Mvh Fiskenisse

kan inget annat än hålla med om din uppfattning,,
Massage är snart ett minne blott
Citera
2014-01-22, 17:43
Bannlyst
Tyvärr verkar ju merparten av FB:s salongskunder vara mera intresserade av att försöka pruta nå´n 50-lapp på HJ:t än att med bestämdhet tala om vilken massage man förväntar sig innan ev. HE. En oljemassage på thaisalong med klass ska börja med rygg och axlar/nacke, gå ner till rumpa, baksidan av benen nerifrån och upp, minst 40 min. Sedan vändning med bröst, mage, ben, och närgången lårmassage. Först då om det finns ett tydligt tecken mellan benen ska frågan komma om det ska vara något där också. En skicklig massös klarar i de flesta fall den avslutande behandlingen på 5 min.

Så ser iallafall mina instruktioner ut.
Citera
2014-01-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Tyvärr verkar ju merparten av FB:s salongskunder vara mera intresserade av att försöka pruta nå´n 50-lapp på HJ:t än att med bestämdhet tala om vilken massage man förväntar sig innan ev. HE. En oljemassage på thaisalong med klass ska börja med rygg och axlar/nacke, gå ner till rumpa, baksidan av benen nerifrån och upp, minst 40 min. Sedan vändning med bröst, mage, ben, och närgången lårmassage. Först då om det finns ett tydligt tecken mellan benen ska frågan komma om det ska vara något där också. En skicklig massös klarar i de flesta fall den avslutande behandlingen på 5 min.

Så ser iallafall mina instruktioner ut.

Är helt enig med dig!

Bläddrade tillbaks några sidor i denna tråd och förstår att väldigt många har märkt av liknande tendenser som jag skrev om.... Skönt att veta att jag inte utstrålar "HAPPY ENDING!!!" i större utsträckning än någon annan:-)

Sedan är det ju min högst personliga åsikt att se detta som ett "problem" eller något att hänga upp sig på!
Det är väl egentligen ett ganska angenämt I- landsproblem- att kunna konstatera att det är "för lätt" att köpa sexuella tjänster på de hundratals salonger som finns i Stockholm med omnejd.

På tal om något annat, men högst relevant ändå;

Vet inte på vilken sida, i denna tråd, som det funderats över trafficking och ren bordellverksamhet inom salongerna, men det finns ju en del saker som tyder på att "något har hänt".....
Vill absolut inte stödja trafficking eller annan "tveksam" verksamhet!! Även om jag köpt sex, gått på porrklubbar och är allmänt "sugen" så finns det gränser för vad som är ok!!!

Om den nya trenden på salongerna är ett resultat av människohandel eller koppleri så ska jag be att få tacka för mig, men givetvis är detta säkert från salong till salong- och dessutom inget faktum som vi ska generalisera efter!

Mvh Fiskenisse
Citera
2014-01-23, 22:13
Bannlyst
Jag letar efter thaimassagesalonger i Göteborg som har ladyboys som ger massagen. Gillar det mer än tjejer, letar dock inte efter något extra. Utan bara en bra massage.

Tips mottages gärna, även tips på riktigt bra salonger där dem är duktiga på det dem gör.
Mvh
Citera
2014-01-27, 15:48
Medlem
Någon som har tips på en bra salong i Göteborg? Kollade lite på nätet men finns så många så skulle uppskatta ett tips
Citera
2014-01-28, 20:30
Medlem
Stockholm, Stockholm, stad i världen...

Kort fråga: finns det schyssta fullservice ställen innanför tullarna eller måste man ut i förorterna? Är på jakt efter det full monty, inte bara HJ. Sumpan verkar lovande men ska bo på hotell i innerstan.

Tacksam för alla svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in